EXIT Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan ?Het idee heeft alvast een 10+. Lekker vernieuwend, eindelijk eens iets wat nog niemand heeft gedaan. Met de models ben je ook al beziggweest zie ik. Leuk hoe je de Vortex hebt aangepast. Alexander Cage heeft een mod gemaakt waarbij je alle mogelijke speciale mogelijkheden in SA kunt toepassen op elk mogelijk voertuig (download). Hiermee zou je bijvoorbeeld een trekhaak op het monorail-voertuig kunnen maken, zodat je monorailvoertuigen achter elkaar kunt plakken als karretjes. Succes ermee! met het stukje baan dat je in het filmpje ziet was ik ongeveer een uurtje zoet. (met MEd). maar ik ben ondertussen al opnieuw begonnen aangezien de models niet goed uit kwamen met de map. palen die op wegen landen, en de bocht die eigenlijk net iets te kort was. dus nu heb ik de palen en de ''rail'' apparte dff gegeven waardoor er meer mogelijk heden zijn. alleen kost dit dubbele aan tijd. op te mappen. ben nu 4 uurtjes zoet geweest voor de helft rond LV. ik ga het programmatje dat je noemt toch eens testen of ik er iets leuk mee kan. voor mensen die willen weten waar mijn insperatie vandaan kwam: Bewerkt: 19 januari 2009 door EXIT Reageren
Traser Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 In een woord : SUPER. KUTGW Reageren
GTAGibson Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Eigenlijk moet je dat ding in het filmpje ook op de monorails krijgen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Echt een super mod... Really. Als het af is ga ik deze zeker downloaden Reageren
FerryN Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan ? Wat ik me wel afvraag, is dat sommige beginnen te mekkeren over het feit dat sommige palen op de weg staan terwijl in de titel staat dat dit nog een wip project is ? Reageren
Traser Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan ? Wat ik me wel afvraag, is dat sommige beginnen te mekkeren over het feit dat sommige palen op de weg staan terwijl in de titel staat dat dit nog een wip project is ? Dat is gewoon een op/Aanmerking. Reageren
EXIT Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan ? Wat ik me wel afvraag, is dat sommige beginnen te mekkeren over het feit dat sommige palen op de weg staan terwijl in de titel staat dat dit nog een wip project is ? Dat is gewoon een op/Aanmerking. Het is een wip. maar dat betekent niet dat jullie niet mogen mekkeren wat er beter kan. ik sta altijd open voor kritiek Reageren
FerryN Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan ? Wat ik me wel afvraag, is dat sommige beginnen te mekkeren over het feit dat sommige palen op de weg staan terwijl in de titel staat dat dit nog een wip project is ? Dat is gewoon een op/Aanmerking. Het is een wip. maar dat betekent niet dat jullie niet mogen mekkeren wat er beter kan. ik sta altijd open voor kritiek Ja, maar neem aan dat 1 keer genoeg is? Want ondertussen is het al 3/4 keer gezegd, en neem aan dat 1 keer genoeg is? Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Reageren
Beagle Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik weet niet waarom je zo lang over het mappen doet. Als je 3DS Max hebt, is het zo makkelijk en word het zo mooi! Daar kan je de MAP IO bij KAMS gebruiken, om de hele map te importeren. Hier staat ook een tutorial van Wazuup in de Master Tutorial List. Dan kan je gewoon daarom heen modellen, en het ziet er helemaal goed uit! De coordinaten krijg je erbij, dan staat het precies. Dan kan je het ook zo precies maken, dat je van die haltes óp huisjes kan maken Veel succes! Reageren
Puma Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik weet niet waarom je zo lang over het mappen doet. Als je 3DS Max hebt, is het zo makkelijk en word het zo mooi! Daar kan je de MAP IO bij KAMS gebruiken, om de hele map te importeren. Hier staat ook een tutorial van Wazuup in de Master Tutorial List. Dan kan je gewoon daarom heen modellen, en het ziet er helemaal goed uit! De coordinaten krijg je erbij, dan staat het precies. Dan kan je het ook zo precies maken, dat je van die haltes óp huisjes kan maken Veel succes! Het probleem is alleen dat je dan ook alle dff's van de models moet hebben waar je monorail mee in aanraking komt, en als je dat gaat uitzoeken ben je veel langer bezig dan met MEd. Overigens is de 3ds-manier vooral bedoeld om stukken land zo te mappen dat ze precies aan elkaar aansluiten, wat je gebruikt bij het mappen van nieuwe eilanden van TC's bijv. Reageren
Beagle Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik weet niet waarom je zo lang over het mappen doet. Als je 3DS Max hebt, is het zo makkelijk en word het zo mooi! Daar kan je de MAP IO bij KAMS gebruiken, om de hele map te importeren. Hier staat ook een tutorial van Wazuup in de Master Tutorial List. Dan kan je gewoon daarom heen modellen, en het ziet er helemaal goed uit! De coordinaten krijg je erbij, dan staat het precies. Dan kan je het ook zo precies maken, dat je van die haltes óp huisjes kan maken Veel succes! Het probleem is alleen dat je dan ook alle dff's van de models moet hebben waar je monorail mee in aanraking komt, en als je dat gaat uitzoeken ben je veel langer bezig dan met MEd. Overigens is de 3ds-manier vooral bedoeld om stukken land zo te mappen dat ze precies aan elkaar aansluiten, wat je gebruikt bij het mappen van nieuwe eilanden van TC's bijv. Dan doe je wel erg moeilijk. Je kan gewoon alle models uit de GTA3.img exporteren in een map. Dan heb je de hele SA map in 3DS Max. Dan kan je in 3DS Max gewoon je monorail maken, die helemaal niks overlapt Reageren
Hackman Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Het ziet er wel leuk uit als ik naar het eerste filmpje zie maar ik zie nog steeds het nut er niet echt van in. Je kunt wel mooi snel van A naar B op die manier maar meer dan dat ook niet. Misschien dat je er mooiere en leukere vormen in kan doen en een mooie kleur (hij komt nu nogal heel saai over). Verder vind ik het wel grappig gedaan maar niet de beste modificatie die ik ooit heb gezien. Misschien dat je wat hebt aan de punten die ik noemde die dan eventueel beter kunnen. Mvg, Hackman Reageren
GTAGibson Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 En als die misschien genoeg snelheid maakt een klein Jumpje Reageren
Beagle Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Het ziet er wel leuk uit als ik naar het eerste filmpje zie maar ik zie nog steeds het nut er niet echt van in. Je kunt wel mooi snel van A naar B op die manier maar meer dan dat ook niet. Misschien dat je er mooiere en leukere vormen in kan doen en een mooie kleur (hij komt nu nogal heel saai over). Verder vind ik het wel grappig gedaan maar niet de beste modificatie die ik ooit heb gezien. Misschien dat je wat hebt aan de punten die ik noemde die dan eventueel beter kunnen.Mvg, Hackman Hij zei dat het WIP was, en dat textures later komen. En mods zijn er niet altijd omdat ze handig zijn, ook vaak omdat het gewoon leuk is. Nog progress Exit? Reageren
EXIT Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 De baan is volledig rond. alleen moet er over 1/4 nog palen onder gezet worden, nu ben ik bezig met een voertuig. als die af is zal ik nog een filmpje make Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.