MFCL Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik hoop dat deze mod snel bugloos zal zijn, want dit is namelijk een hele mooie mod. Het is al bijna bugloos alleen wat wegversperring door een boom en wat lantarenpalen, meer niet Reageren
.Senne Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Met die gemodificeerde hydra ziet het er nog beter uit! Ik zou 'm wel willen uittesten, alleen heb ik nooit zin om de pc waarom SA staat aan te zetten, aangezien de harde schijf daarvan resoneert. Reageren
ge_niels Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Leuke mod, maar ik vind dat het model van het treintje toch iets normaaler mag zijn. zoals de duitse Maglev trein Reageren
EXIT Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 ja of deze: als iemand zin heeft om hem te modellen. ga je gang Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 bij elke platfrom valt mn vortex dr doorheen as ik erin stap... Heb je de .col wel toegevoegd, deze zorgt er namelijk voor dat je niet door het model heen valt/loopt. Ik hoop dat deze mod snel bugloos zal zijn, want dit is namelijk een hele mooie mod. Grtz RD Als ik bij de trap kant een vortex spawn en erin ga valt ie ghalf de doorheen als ik agter de gestreppte lijn ga staan aand e kant zonder de leunign en ik spawn dr een doet ie het wel dus ja ik heb alles geinstalld want ik kan er wel gewoon lopen Reageren
ge_niels Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) die is ook wel vet. mar dat is een soort hovercraft Bewerkt: 5 februari 2009 door ge_niels Reageren
Puma Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Ik wou kijken of ik die monorail-trein (die van Exit) kon modelen, maar omdat je je Vortex-model hebt geëxporteerd vanuit Zmodeler kan ik het niet openen... Kun je het als .3ds exporteren en dat uploaden of naar mij sturen? Bewerkt: 8 februari 2009 door Puma Reageren
EXIT Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 zal ik binnekort wel doen. nu heb ik men Externe HD niet bij waar alles op staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.