SNIPER44 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) hey, Ik heb ondertussen al een carspawner voor GTA IV. Ik gebruik deze namelijk om verschillende soorten filmpjes te maken. Wat ik me afvroeg; bestaat er ook zoiets als een pedspawner?? Dus een tool/trainer om mensen te spawnen. :cya: Bewerkt: 19 januari 2009 door SNIPER44 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Er is wel een script gemaakt waarmee je PEDs kunt spawnen. Bijvoorbeeld deze, bij wie je max 15 PEDs kunt spawnen, die je volgen en die tegenstanders aanvallen (bodyguard mod). Verder heb ik er nog geen gezien, maar dat zegt niet dat er geen zijn natuurlijk. Je kunt deze tutorial gebruiken voor het installeren van een GTA IV script, mocht je daar problemen mee hebben. Natuurlijk is een tool/trainer makkelijker, maar beter dan niets, toch? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Bedankt, nu stond er in die tutorail dat ik altijd een backup moet maken ... Wat doe ik ... Verander ik direct die file, later zag ik dat ik geen back-up had gemaakt. En de mod werkt (nog) niet. Zo ook het spel. Kan dus iemand de originele file genaamd: binkw32.dll uploaden op internet zodat ik het kan downl. Want anders moet ik mijn spel weeral opnieuw gaan instaleren. Dank bij voorbaat. tsja, ik weet het, dom van me Bewerkt: 19 januari 2009 door SNIPER44 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Jahoor. binkw32.rar Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) mijn redder in nood dank je wel ! edit: ik heb ondertussen nog eens je tut doorgelezen, alles is heel duidelijk maar je spreekt alleen van .lua files ect... de file die de pedspawner bevat is een .asi file. gaat dit ook met alice? Bewerkt: 20 januari 2009 door SNIPER44 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Uhm, nee, sorry... Had ik niet gezien. Dat moet met de .asi loader, maar dat raad ik je ten zeerste af. Kijk voor meer informatie over de .asi loader hier. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 ok, dank nogmaals Reageren
Little Jacob Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik had ook die bodyguard mod en nog een (ride along) maar nu met die nieuwe patch werken ze allemaal niet meer. Zelfs de carspawner niet. Is er een manier om deze weer te laten werken? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Waarschijnlijk moet je wachten tot ze die carspawner e.d. weer een nieuwe versie van komt. Elke patch zorgt dat de software allemaal weer verschilt, dus ook alle mods moeten weer aangepast worden. Dat zal wel binnen afzienbare tijd gebeuren, hoor. Even geduld dus. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 OK dankje, ik heb weer zitten prutsen dus nu doet de hele game het niet meer; GTA IV FATAL ERROR: VDS40 GTA IV FATAL ERROR: Invalid resource detected - Please re-install the game Wat kan ik nog doen? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 eventueel, je binkw32.dll file vervangen naar het origineel als je die door een mod vervangt hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.