Dutchy3010 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Een moment van zelfreflectie... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Auto's worden alsmaar verbeterd! Reageren
Basssss Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Er zat toen nog geen stop op de spatie. Reageren
robojan Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 ik ben ook bezig met iets en ik kreeg net iets leuks zeg: Reageren
gtasafreakje Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 (bewerkt) Even de nieuwe Knight rider cars, er zijn er meer maar had niet veel tijd Als je deze wil (met nog een paar ander knight rider auto's erbij) Kun je em hier downloaden met een handige installer : Klik hier voor deze prachtige mod Groetjes, Nick Bewerkt: 2 februari 2012 door gtasafreakje Reageren
nickk049 Geplaatst: 16 april 2013 Rapport Geplaatst: 16 april 2013 Ik heb wat aan de weg en berg textures gedaan ziet er best vet uit met enb en project oblivion. Reageren
robin_be Geplaatst: 26 november 2017 Rapport Geplaatst: 26 november 2017 Was bezig met een menu te maken met textdraws en opeens was er overal veel ruimte tussen woorden. Waarschijnlijk een of andere verkeerde text code (~g~ enz) gebruikt. Toch wel even schrikken, dacht dat mijn SA ieder moment keihard ging crashen Reageren
SilverRST Geplaatst: 23 december 2017 Rapport Geplaatst: 23 december 2017 (bewerkt) Ik heb even geen screens maar damn, wat is er veel gebeurd de afgelopen jaren. Als je de mods vergelijkt van nu met toen, dan lijkt het wel of al die oude mods en scripts een eitje zijn, alsof ze niks zijn. Zo heb ik dus ook met de oude 3D auto's dat ik had in 2014, dat is wel van veel later, dan zijn de mods van mij uit 2007 en 2009 helemaal niks. Bizar hoe alles is veranderd de laatste jaren. Vroeger gebruikte ik Zmodeler2 maar die is nu helemaal stront tegenover het heden met al die geavanceerde technologie zoals Autodesk 3DSMax/Maya en dergelijke. Zmodeler3 is wel een must voor automods voor GTAV. Vroeger met IMGTool 2.0, rebuild archive, backup eerst want anders kon je een uur wachten tot je GTA SA weer opnieuw in geïnstalleerd. GTA SA gecrasht omdat je versie 2.0 is? Oeps, vraag ff iemand voor savegame voor 2.0. GTA opnieuwe gecrasht?? Oh shit! Je moet New Game doen want je hebt een main.scm mod! Tegenwoordig hoeven al die programma's en dergelijke niet meer. Modloader en CLEO hebben al die programma's gedomineerd. Bewerkt: 23 december 2017 door SilverRST Reageren
robin_be Geplaatst: 27 juli 2019 Rapport Geplaatst: 27 juli 2019 Een tijdje terug (intussen al 2 jaar, waw) had ik een kort script gemaakt om garage coordinaten to visualizeren. Dit omdat iemand in een playthrough toonde dat de effectieve garage bij de safehouse in Mulholland hoger is dan de fysieke garage (https://youtu.be/dZdK7X5OU9U?t=1596) code hier voor de geïnteresseerden:https://github.com/yugecin/scmcleoscripts/tree/master/scm/garages Reageren
PrioX Geplaatst: 28 juli 2019 Rapport Geplaatst: 28 juli 2019 17 uur geleden, robin_be zei: Een tijdje terug (intussen al 2 jaar, waw) had ik een kort script gemaakt om garage coordinaten to visualizeren. Dit omdat iemand in een playthrough toonde dat de effectieve garage bij de safehouse in Mulholland hoger is dan de fysieke garage (https://youtu.be/dZdK7X5OU9U?t=1596) Gaaf! Kun je toevallig ook een voertuig op het dak parkeren die dan blijft staan? Reageren
robin_be Geplaatst: 28 juli 2019 Rapport Geplaatst: 28 juli 2019 3 hours ago, PrioX said: Gaaf! Kun je toevallig ook een voertuig op het dak parkeren die dan blijft staan? Jep! Zolang het middelpunt niet te hoog ligt, dus de meeste voertuigen kunnen op het dak gesaved worden. Dit lukt zelf met een (sea)sparrow, zoals je kan zien in die gelinkte vid. Reageren
robin_be Geplaatst: 2 januari 2020 Rapport Geplaatst: 2 januari 2020 (bewerkt) Blijkbaar kan je textdraws cursief zetten, al denk ik niet dat dit ergens in SA voorkomt. Ik heb een vaag idee dat dit wel ergens in VC of III gebruikt wordt, maar ben het niet zeker... Lijkt ook een klein beetje buggy, er zit een ~n~ in, maar de text print gewoon over elkaar. Bewerkt: 2 januari 2020 door robin_be Reageren
robin_be Geplaatst: 8 mei 2020 Rapport Geplaatst: 8 mei 2020 Ben af en toe bezig met een soort van map editor te maken, met ook een paar andere zaken zoals checkpoints. Hier is een normale lucht type checkpoint: En als je de richting vector niet normaliseerd, krijg je dit : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.