Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto: The Lost and Damned Achievements bekend gemaakt!


Rockstar Games heeft ons zojuist op de hoogte gebracht van de achievements die je kunt behalen in Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. The Lost and Damned is een exclusieve uitbreiding voor GTA4 voor op de XBox 360 waarin het verhaal en de missies draaien rondom Johnny Klebitz, een lid van de motorbende The Lost. Daarbij bevat The Lost and Damned ook nieuwe multiplayermodes, wapens, voertuigen en meer muziek.

gallery_1_5_3625.jpg

De volgende achievements zijn vrij te spelen in het spel:

  • Get Good Wood – 50 – In the Bike Races, whack off 69 bikers with a bat.
  • Easy Rider – 100 – Finish The Story
  • Full Chat – 70 – Your backup are riding at their best!
  • The Lost Boy – 25 – All hail the leader of The Lost!
  • One Percenter – 5 – Billy is back on his bike.

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned is vanaf 17 februari 2009 tegen betaling (waarschijnlijk rond de 15 a 20 euro) te downloaden vanaf Xbox Live Marketplace. De komende weken zal er volgens Rockstar Games nog meer nieuws volgen over deze uitbreiding voor GTA4.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nice, 15 á 20 euro is niet zoveel voor bijna een nieuwe game. :)

Het is dan ook geen echte nieuwe full game he, én je hebt er ook Grand Theft Auto IV voor nodig, dus ik vind de prijs hoog genoeg. ^_^

Verder wist ik het al een uurtje, maar deze achievements laten wel iets meer weten over de mogelijkheden in het spel, dus top! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik haat het dat dit alleen voor de xbox 360 is! :duh:

De ps3 is zo veel beter en die krijgt dit gewoon niet.! :duh:

Nee niet zo veel beter, maar iedere console heeft zijn plus- en mipunten... De PS3 dus ook. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap niet dat de Playstation bezitters jaloers zijn op de Xbox bezitters omdat zij een uitbreiding kunnen kopen voor ongeveer €20.

Al had ik een Xbox, ik zou er nog niet aan denken voor zoveel geld uit te geven aan een paar nieuwe missies en een verhaallijn over een motorbende terwijl in het originele IV de motors echt niet bestuurbaar waren...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik haat het dat dit alleen voor de xbox 360 is! :duh:

De ps3 is zo veel beter en die krijgt dit gewoon niet.! :duh:

Nee niet zo veel beter, maar iedere console heeft zijn plus- en mipunten... De PS3 dus ook. ;)

Dat het een plus punt voor de Xbox 360 is, betekend nog niet dat het daarom ook maar meteen een min punt is voor de ps3!

En inderdaat elke console heeft wel plus en min punten.

Maar de ps3 heeft meer plus dan min punten en dat is bij de 360 net anders om in vergelijking. :duh:

Bewerkt: door Sjorszzz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb geruchten gehoort dat hijzo'n kwart to half jaar na release ook naar PS3 en PC komt.....ook al heeft het 50000 gekost.

Ik snap niet dat de Playstation bezitters jaloers zijn op de Xbox bezitters omdat zij een uitbreiding kunnen kopen voor ongeveer €20.

Al had ik een Xbox, ik zou er nog niet aan denken voor zoveel geld uit te geven aan een paar nieuwe missies en een verhaallijn over een motorbende terwijl in het originele IV de motors echt niet bestuurbaar waren...

Dat vindt ik nu ook, ik ga hem toch niet kopen, of hij nu op de ps3 komt of niet.

En wij hebben Killzone 2 :) , much better! :D

Bewerkt: door gta master 1

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik haat het dat dit alleen voor de xbox 360 is! :duh:

De ps3 is zo veel beter en die krijgt dit gewoon niet.! :duh:

ik haat het dat die niet voor de pc is.

Ik vind het ook jammer dat het er niet voor de PC is en de PS3.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar 5 archievements dan kunnen ze er beter geen in doen. :7

Precies :puh:

Doe dan direct 10 of 20 Achievements, maar geen 5 :cry:

De tweede DLC komt ook nog, dat zijn nog 'es 5, kom ik uit op tien... Dat geeft dan een totaal te halen voor GTA IV en 2x DLC van 1500G

Vind ik genoeg! Bij de volgende GTA komen er wel nieuw! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmmm,

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het betalen van de uitbreiding?

Ik begrijp dat het niet gewoon in de winkels komt te liggen?

Moet dit gekocht worden met microsoft points?

Groetn Keerls :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmmm,

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het betalen van de uitbreiding?

Ik begrijp dat het niet gewoon in de winkels komt te liggen?

Moet dit gekocht worden met microsoft points?

Groetn Keerls :eten:

Ik heb wel geen Xbox, maar ik kan je het waarschijnlijk wel even uitleggen:

Je gaat als eerst naar de Xbox Live Marketplace. Daarna zoek je de game op. Dan druk je op de knop om hem te downloaden (geen idee welke knop). Betalen doe je met echt geld, dus niet met Microsoft Points.

Volgens mij gaat het bij de Xbox zo. ;) Als je er nog steeds niet uitkomt moet iemand met een Xbox je het eventjes uitleggen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...