Venzio Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Dit heb ik ook met de R knop. Kan die erook af? Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Nee, die kan er niet af Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Dat R schoutertoetsje? Natuurlijk wel! PSP open maken en hij ligt los! Wel goed weer terug leggen voordat je m dichtschroeft. Reageren
gta dylan Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Ok ik heb nog eens de Internet Browser geopend en ik heb een dun speldtje in de analog stick gestoken, langs de onderkant. En nu doet die analog stick niets meer uit zichzelf. Maar als ik het speldtje verwijder dan gaat de cursor automatisch naar onderen, de cursor gaat altijd naar onderen. Kan ik daar iets aan doen? Reageren
sancar Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik weet dat dit niet helemaal het goede topic is,maar ik heb het ALLEEN bij GTA LCS Weten jullie daar ook iets op? Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Alleen bij LCS? Dat is vaag, want als het probleem zich bij één game optreed, hoort het bij een andere game ook voor te komen, want het is tenslotte een hardware probleem Weet je zeker dat het alleen bij LCS is? mvg Reageren
sancar Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Alleen bij LCS? Dat is vaag, want als het probleem zich bij één game optreed, hoort het bij een andere game ook voor te komen, want het is tenslotte een hardware probleem Weet je zeker dat het alleen bij LCS is? mvg Ja helemaal,alleen bij GTA VCS heb ik soms wel eens een rare camera maar dat heb niks te maken met dat LCS raar doet... Heb bij andere speletjes helemaal niks,alleen die games van Rockstar!!! Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 En kun je je probleem een beetje duidelijker formuleren? Bijv: - Wat gebeurt er precies? - Bij welke spel(len) gebeurt dit? - Sinds wanneer gebeurt dit? mvg Reageren
sancar Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 En kun je je probleem een beetje duidelijker formuleren? Bijv:- Wat gebeurt er precies? - Bij welke spel(len) gebeurt dit? - Sinds wanneer gebeurt dit? mvg De 1ste vraag:Hij beweegt ui zichzelf bijv. zelf lopen zelf sturen,soms uit het niks en wheely! De 2de vraag:GTA LCS De 3de vraag:sinds precies 17 januari!!! Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Er zit denk ik stof tussen je analoge stick. Het beste kun je het ff schoonmaken met een doekje ofzo. (Brillendoekje, kan ook) Reageren
sancar Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Er zit denk ik stof tussen je analoge stick. Het beste kun je het ff schoonmaken met een doekje ofzo. (Brillendoekje, kan ook) Alleen stof bij LCS? dat kan het niet zijn!!! Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik heb nog nooit meegemaakt dat het slechts bij één game optreedde. Dit kan eigenlijk gewoon niet dat de game dan automatisch beweegt, maar: Ik heb misschien een oplossing voor je probleem Stel je game in bij Controls op ''Directional Buttons''. mvg Reageren
sancar Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik heb nog nooit meegemaakt dat het slechts bij één game optreedde. Dit kan eigenlijk gewoon niet dat de game dan automatisch beweegt, maar:Ik heb misschien een oplossing voor je probleem Stel je game in bij Controls op ''Directional Buttons''. mvg Ok zal ik doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.