Jump to content

PSP doet raar...


gta dylan

Recommended Posts

Ok ik heb nog eens de Internet Browser geopend en ik heb een dun speldtje in de analog stick gestoken, langs de onderkant. En nu doet die analog stick niets meer uit zichzelf. Maar als ik het speldtje verwijder dan gaat de cursor automatisch naar onderen, de cursor gaat altijd naar onderen. Kan ik daar iets aan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen bij LCS? Dat is vaag, want als het probleem zich bij één game optreed, hoort het bij een andere game ook voor te komen, want het is tenslotte een hardware probleem ;)

Weet je zeker dat het alleen bij LCS is?

mvg

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen bij LCS? Dat is vaag, want als het probleem zich bij één game optreed, hoort het bij een andere game ook voor te komen, want het is tenslotte een hardware probleem ;)

Weet je zeker dat het alleen bij LCS is?

mvg

Ja helemaal,alleen bij GTA VCS heb ik soms wel eens een rare camera maar dat heb niks te maken met dat LCS raar doet...

Heb bij andere speletjes helemaal niks,alleen die games van Rockstar!!!

Link to comment
Delen op andere websites

En kun je je probleem een beetje duidelijker formuleren? Bijv:

- Wat gebeurt er precies?

- Bij welke spel(len) gebeurt dit?

- Sinds wanneer gebeurt dit?

mvg :)

De 1ste vraag:Hij beweegt ui zichzelf bijv. zelf lopen zelf sturen,soms uit het niks en wheely!

De 2de vraag:GTA LCS

De 3de vraag:sinds precies 17 januari!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit meegemaakt dat het slechts bij één game optreedde. Dit kan eigenlijk gewoon niet dat de game dan automatisch beweegt, maar:

Ik heb misschien een oplossing voor je probleem ;) Stel je game in bij Controls op ''Directional Buttons''.

mvg :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit meegemaakt dat het slechts bij één game optreedde. Dit kan eigenlijk gewoon niet dat de game dan automatisch beweegt, maar:

Ik heb misschien een oplossing voor je probleem ;) Stel je game in bij Controls op ''Directional Buttons''.

mvg :)

Ok zal ik doen!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...