Jump to content

'Druk' plaatje


Radio Es.

Recommended Posts

'drukte'

Ik heb weer eens photoshop opgestart omdat ik mijn leven op een plaatje wou uitdrukken...

ik heb het zo gemaakt dat echt elk detail gewoon ook precies zo hoord ook van hoe het in mijn leven is gegaan. de grote zwarte vlek bijvoorbeeld betekend de dood van me moeder. zo het je ook nog het overlopende kruis enzo, allemaal betekenissen. ;)

het ziet er een beetje raar uit maar het is allemaal zo bedoeld.

ratez + comment plz? ^_^

post-2635-1232639070_thumb.png

Bewerkt: door Radio Es.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel bijzonder hoe je dit doet, je leven uitdrukken met een afbeelding.

Er zitten mooie details in maar ook dingen waarvan ik de betekenis dus niet weet. :7

Ik geef je een 9 voor de creativiteit.

En een 7,5 voor het geheel.

Dat is gemiddeld een: 8,25

Dit ronden we af en dan komen we op een 8,3.

Mooi gedaan Radio Es.!

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel bijzonder hoe je dit doet, je leven uitdrukken met een afbeelding.

Er zitten mooie details in maar ook dingen waarvan ik de betekenis dus niet weet. :7

Ik geef je een 9 voor de creativiteit.

En een 7,5 voor het geheel.

Dat is gemiddeld een: 8,25

Dit ronden we af en dan komen we op een 8,3.

Mooi gedaan Radio Es.!

Grtz RD :cya:

dankjewel RD!! super! :tu:

nog meer mensen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het altijd mooi als er met gevoel werk gemaakt wordt en al helemaal als het om een dierbaar iemand gaat. Hopelijk heb jij je ideeën en gevoelens goed kunnen uitdrukken op deze manier. Mijn mening over het hele concept is wat ik hierboven heb gezegt, het concept zelf betekent voor mij helemaal niets. Ik zie er niets in, weet niet waar het naartoe leidt en welk stuk wat voor jou betekent. Het enige wat ik weet is wat jouw achterliggende idee is. Ik ben zelf meer het type die de kijker ook graag laat zien wat ik bedoel en dat zie ik hier jammer genoeg niet. Of je wil beschrijven wat elk stuk betekent is natuurlijk aan jou, maar dit kan heel privé zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het altijd mooi als er met gevoel werk gemaakt wordt en al helemaal als het om een dierbaar iemand gaat. Hopelijk heb jij je ideeën en gevoelens goed kunnen uitdrukken op deze manier. Mijn mening over het hele concept is wat ik hierboven heb gezegt, het concept zelf betekent voor mij helemaal niets. Ik zie er niets in, weet niet waar het naartoe leidt en welk stuk wat voor jou betekent. Het enige wat ik weet is wat jouw achterliggende idee is. Ik ben zelf meer het type die de kijker ook graag laat zien wat ik bedoel en dat zie ik hier jammer genoeg niet. Of je wil beschrijven wat elk stuk betekent is natuurlijk aan jou, maar dit kan heel privé zijn.

Als jij er betekenis in kan vinden ,dan is het een super plaatje.

En hoe je je gevoelens uitdrukt in Photoshop , is heel mooi.

Respect voor jou man !

:dans::sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

dankjewel iedereen.

sommige dingen zijn wel prive ja, maar ik kan er nog wel een vertellen zoals die blokken links onder dat is het vakantie appartement van een geweldige vakantie heb gehad! en dat is dan de plattegrond ervan. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...