Jump to content

Death row


Bv202

Recommended Posts

Als je een fatsoenlijke besturing (GTA:SA, GTA:IV) gewoon bent, is deze missie gewoon een hel....

Ik heb al geprobeerd met een helikopter ernaar toe te vliegen, maar na 5 kogels vliegt deze in brand. Hetzelfde geldt voor met een trashmaster ernaar toe te rijden. 1x raakte ik bij Lance, maar toen viel hij zomaar, zonder dat er op hem gevuurd werd, dood -.-

Iemand nog tips?

Bewerkt: door Bv202
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een fatsoenlijke besturing (GTA:SA, GTA:IV) gewoon bent, is deze missie gewoon een hel....

Ik heb al geprobeerd met een helikopter ernaar toe te vliegen, maar na 5 kogels vliegt deze in brand. Hetzelfde geldt voor met een trashmaster ernaar toe te rijden. 1x raakte ik bij Lance, maar toen viel hij zomaar, zonder dat er op hem gevuurd werd, dood -.-

Iemand nog tips?

De meeste mensen hebben moeite met het vluchten met Lance, maar jij hebt blijkbaar al moeite om tot bij Lance te geraken. Allereerst moet je ervoor zorgen dat je een snel voertuig tot je beschikking hebt, bij voorkeur een PCJ-600. Als je namelijk te lang over de missie doet is Lance al dood voordat je bij 'm bent. Daarnaast is het qaan te raden om een sniper en een ander goed machinegeweer bij je te hebben. Dan kun je de 2 bewakers aan 't begin van de Junkyard met de sniper neerschieten en vervolgens zorgeloos naar de ingang rijden. Daar moet je goed opletten, want van rechts komt dan nog iemand aanrennen. Hou je ogen daarna goed open en schiet zoveel mogelijk bewakers neer met je sniper. Zorg er wel voor dat je tijdens het lopen richting Lance de machinegun in je handen hebt, zodat je eventuele verrassingen snel uit kunt schakelen. Mocht de missie nog een aantal keer mislukken, dan weet je in ieder geval waar iedereen staat en wordt de missie steeds makkelijker.

Op deze manier moet het naar mijn idee wel lukken om tot bij Lance te geraken, maar dan komt er nog een lastig stuk van de missie: Lance naar een dokter in Downtown brengen terwijl je achterna wordt gezeten door 3 Comets. Hiervoor gebruikte ik altijd gewoon de auto die je naast de locatue van Lance kunt vinden. Het ontwijken van de Comets vergt enige rijvaardigheid en daar vallen verder vrij weinig tips voor te geven.

Succes ermee! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een fatsoenlijke besturing (GTA:SA, GTA:IV) gewoon bent, is deze missie gewoon een hel....

Ik heb al geprobeerd met een helikopter ernaar toe te vliegen, maar na 5 kogels vliegt deze in brand. Hetzelfde geldt voor met een trashmaster ernaar toe te rijden. 1x raakte ik bij Lance, maar toen viel hij zomaar, zonder dat er op hem gevuurd werd, dood -.-

Iemand nog tips?

De meeste mensen hebben moeite met het vluchten met Lance, maar jij hebt blijkbaar al moeite om tot bij Lance te geraken. Allereerst moet je ervoor zorgen dat je een snel voertuig tot je beschikking hebt, bij voorkeur een PCJ-600. Als je namelijk te lang over de missie doet is Lance al dood voordat je bij 'm bent. Daarnaast is het qaan te raden om een sniper en een ander goed machinegeweer bij je te hebben. Dan kun je de 2 bewakers aan 't begin van de Junkyard met de sniper neerschieten en vervolgens zorgeloos naar de ingang rijden. Daar moet je goed opletten, want van rechts komt dan nog iemand aanrennen. Hou je ogen daarna goed open en schiet zoveel mogelijk bewakers neer met je sniper. Zorg er wel voor dat je tijdens het lopen richting Lance de machinegun in je handen hebt, zodat je eventuele verrassingen snel uit kunt schakelen. Mocht de missie nog een aantal keer mislukken, dan weet je in ieder geval waar iedereen staat en wordt de missie steeds makkelijker.

Op deze manier moet het naar mijn idee wel lukken om tot bij Lance te geraken, maar dan komt er nog een lastig stuk van de missie: Lance naar een dokter in Downtown brengen terwijl je achterna wordt gezeten door 3 Comets. Hiervoor gebruikte ik altijd gewoon de auto die je naast de locatue van Lance kunt vinden. Het ontwijken van de Comets vergt enige rijvaardigheid en daar vallen verder vrij weinig tips voor te geven.

Succes ermee! :)

Ik heb simpelweg de patriot bij phil's place gehaald en daarna volop de blokkade ingereden en geprobeert zoveel mogelijk 'badguys' doodgereden.

Daarna heb ik eerst de overgebleven mensen neergeschoten lance opgehaalt en de patriot weer gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb simpelweg de patriot bij phil's place gehaald en daarna volop de blokkade ingereden en geprobeert zoveel mogelijk 'badguys' doodgereden.

Daarna heb ik eerst de overgebleven mensen neergeschoten lance opgehaalt en de patriot weer gebruikt.

Ja, prima dat jij Death Row simpelweg hebt gehaald, maar blijkbaar heeft Bv202 er ietwat meer moeite mee dan jij. Een wat uitgebreidere uitleg leek me dan ook niet verkeerd...
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, nu krijg ik hem niet naar dat ziekenhuis...

Ik neem die trashmaster dat daar staat, maar ze rammen je gewoon met 4 wagens van de baan. Vluchten in de zijwegjes lukt nog wel, maar er is GEEN ENKELE andere auto meer op de baan om te stelen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, nu krijg ik hem niet naar dat ziekenhuis...

Ik neem die trashmaster dat daar staat, maar ze rammen je gewoon met 4 wagens van de baan. Vluchten in de zijwegjes lukt nog wel, maar er is GEEN ENKELE andere auto meer op de baan om te stelen :duh:

Dan zijn we in ieder geval al een stuk opgeschoten, maar je moet niet de Trashmaster nemen om mee te vluchten. Naast de loods waar Lance in zat staat een Sentinel, die is wat wendbaarder en sneller dan de Trashmaster dus die zou ik je aanraden. Daarmee moet 't volgens mij wel gaan lukken, gewoon verstand op nul en rijden.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Deze missie heb ik gehaald met de onverwoestbare auto uit de missie "Guardian angels".

Om die auto (Admiral) te krijgen moet je in die missie Dias doodschieten om de missie te falen.

De grijze auto blijft staan en neem die mee en save met de auto in de garage.

Je kunt dan in "Death row" iedereen kapot rijden op het terein waar Lance wordt gemarteld.

Stop vlak voor Lance en stap uit. Nu krijg je een tussenfilmpje.

Zorg dat je gelijk de auto in gaat (Lance stapt ook in) en rijd weg.

Nu komen er drie beukende autos op je af. Je Admiral is onverwoestbaar dus schade loop je niet op.

Rijd wel flink door om ze kwijt te raken, want ander duurt het lang voordat je bij het ziekenhuis bent.

Die beukers kunnen weleens frustratie opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog dat ik ook zeer veel moeite had met deze missie (zo'n twee, drie jaar terug geloof ik). Na vijf, zes, pogingen was ik het zó zat dat ik de missie als volgt gedaan heb: ik ben met een snelle wagen naar de Junkyard gereden en heb toen een tank gespawned om het merendeel van de vijanden uit te schakelen.

Het was toen ook vrij gemakkelijk om de rest uit te schakelen. Ik ben overigens wel gevlucht in een Trashmaster. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Bij mij lukte het de tweede keer al, ik ging met een snelle auto naar de vuilnisbelt waar Lance gevangen was, vlak voor de ingang deed ik de code voor een tank (PANZER), en reed ik zo naar binnen. Bij lance aangekomen schoot ik eerst alle gangmembers dood die nog waren overgebleven en toen reed ik rustig met de tank en Lance naar het ziekenhuis. Die drie porsches die achter je aankomen waren ook gelijk kapot :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier ook zeer lang over gedaan maar het is me toch gelukt

Zorg dat je de kogelvrije admiral van diaz vanin de missie gardian angels hebt, je kunt die auto stelen maar je moet de missie dan wel overnieuw doen.

Voor je de missie begint zorg voor een volle healt en amor en voldoende wapens

neem nu de admiral zet die voor de malibu als de cutscene is gedaan stap in de admiral en knal naar de plek van lance, ram de blocade trek je niets aan van alle schuters, gaa naar binnen als de volgende cutscene is gedaan knal dan eerst nog alle bewakers dood of negeer ze en stap in de admiral als deze weg is baan je dan een weg door de bewakers en neem de vuilniskar, ga nu naar het ziekenhuis en voila...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog dat ik ook zeer veel moeite had met deze missie (zo'n twee, drie jaar terug geloof ik). Na vijf, zes, pogingen was ik het zó zat dat ik de missie als volgt gedaan heb: ik ben met een snelle wagen naar de Junkyard gereden en heb toen een tank gespawned om het merendeel van de vijanden uit te schakelen.

Het was toen ook vrij gemakkelijk om de rest uit te schakelen. Ik ben overigens wel gevlucht in een Trashmaster. :puh:

muahaha heb ik ook gedaan alleen toen failde ik hard, ik reed tegen een paaltje aan en ze trokken me eruit :duh: , die was ehct lullig.

mij wil hij nu ook niet echt lukken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik had die wagen naast waar Lance zit gepakt, en zo snel mogelijk weg gereden, maar toen die auto's kwamen had ik ook nog eens politie achter me aan. (Omdat ik per ongeluk wat mensen neer reed, en die mannen neer knalde.)

Voor het eerst was de politie in mijn voordeel:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...