Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Show Jouw Models III

Hier mag je jou gemaakte models posten ^_^

Regels:

- Je mag per dag posten hier zoveel je wilt

- Niet te veel offtopic gaan!

- Geen afbeeldingen quoten!

- En vooral niet spammen!

oudere showrooms:

Show jouw models I

Show jouw models II

Bewerkt: door MFCL

Het oude zit nog niet vol en is nog niet geslot, dus lijkt het me geen zin hebben een nieuwe te posten...

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Heb je wel toestemming om een nieuwe ronde te starten?

Volgens mij niet, je hoeft echt niet gelijk een nieuw topic te maken als er in het oude topic een beetje offtopic wordt gepost. :duh:

Moderators beslissen wanneer er een nieuwe ronde wordt gestart volgens mij.

Ik denk dat er binnenkort een ''je-weet-wel'' op komt. :slotje:

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
Deze showrooms worden door moderators

Kijk naar de vorige topicstarters ei :Y

Die topicstarters waren allemaal moderator, dat was nog voor onze tijd. :duh:

Geplaatst:

OK OK

Misschien was het niet slim om te doen maar de vorige showroom had 160 pagina's ;)

Geplaatst:
OK OK

Misschien was het niet slim om te doen maar de vorige showroom had 160 pagina's ;)

Showroom I had er 189. :7

Dus showroom II kan nog wel even mee...

Geplaatst:
OK OK

Maar als er een nieuwe post is, kan je op het oranje knopje voor de titel drukken en dan ga je naar de laatste ongelezen pagina ;) Maar laten we het posten hier maar zitten, je weet wel waarom ;)

LOL,

@ Beagle, wat een interressante post. De quote is netjes afgewerkt. Alleen vallen de emoticons wat tegen. 3x dezelfde emoticon staat gewoon niet in één post..

Neej.. veel geluk met het nieuwe topic. GTAF is toch al dood voor mij.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Maar als er een nieuwe post is, kan je op het oranje knopje voor de titel drukken en dan ga je naar de laatste ongelezen pagina ;) Maar laten we het posten hier maar zitten, je weet wel waarom ;)

...

ik dacht gewoon ff te helpen :)

Geplaatst:

Laten we het topic gewoon laten rusten totdat een moderator er even een slotje op zet.

Tenzij de moderator het er niet mee eens is.

Grtz RD :cya:

Geplaatst:

Agja laat het hele gesprek achter de rug ^_^

Ik trap af! :dans:

16177214jo1.png

93822105ko3.png

Het is een spiekplaatje van een project :cya:

Geplaatst:

De regels zuigen, je kan mensen toch niet dwingen om te raten. Geef ze zelf de keuze dat te doen, beter géén rate dan een slechte, omdat het 'moet'. En voortaan als je zo'n topic opent zou ik eerst even overleggen met de betreffende moderators van een forum, in dit geval PW en DaBeast.

De regels zuigen, je kan mensen toch niet dwingen om te raten. Geef ze zelf de keuze dat te doen, beter géén rate dan een slechte, omdat het 'moet'. En voortaan als je zo'n topic opent zou ik eerst even overleggen met de betreffende moderators van een forum, in dit geval PW en DaBeast.

Ok regel weg gehaalt ^_^

(ik vond m ook wel een beetje zuigen)

Bewerkt: door MFCL
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...