Jump to content

BEAST VS XiPe VS Forumrunner


Be4sT

Recommended Posts

Euhm, even voor de duidelijkheid.

Het is de bedoeling dat je 2 signatures maakt. Ieders 1, of samen met elkaar 2.

De mensen die dan ratings geven, geven dan punten per signature.

En dan tel je de punten op van jouw team.

Dit is toch 2 VS 2? Want zo lijkt het wel in de Topic Titel... En als je een 2 VS 2 Bttl doet is het toch dat je samen een sig maakt?

Nope.

Als het op deze manier is is het gewoon iedereen vs iedereen ipv 2 VS 2. Als het zo gaat dan doe ik niet meer mee hoor.

Je kan gewoon 2 signatures samen maken, ipv 1.

Maar dan word het gewoon net een normale battle ipv 2VS2 :(

Nee ??? -_^

Jij maakt een sig , je vriend maakt een sig ,tel punten op ...

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, even voor de duidelijkheid.

Het is de bedoeling dat je 2 signatures maakt. Ieders 1, of samen met elkaar 2.

De mensen die dan ratings geven, geven dan punten per signature.

En dan tel je de punten op van jouw team.

Dit is toch 2 VS 2? Want zo lijkt het wel in de Topic Titel... En als je een 2 VS 2 Bttl doet is het toch dat je samen een sig maakt?

Nope.

Als het op deze manier is is het gewoon iedereen vs iedereen ipv 2 VS 2. Als het zo gaat dan doe ik niet meer mee hoor.

Je kan gewoon 2 signatures samen maken, ipv 1.

Maar dan word het gewoon net een normale battle ipv 2VS2 :(

Nee ??? -_^

Jij maakt een sig , je vriend maakt een sig ,tel punten op ...

Dan is er niks aan vind ik. Ik cancel dan mijn deelname. Want ik vind een 2 vs 2 battle dat je samen aan één signature moet werken en niet allebei in je eentje twee sigs

Link to comment
Delen op andere websites

Forumrunner, ik vind je signature te leeg en oppervlakkig. Mooi werk en de render komt er goed uit, maar speciaal is die niet. Probeer bijvoorbeeld met C4D's te werken of nog wat op het gesmudg te doen. Tevens is je tekst niet mooi geplaatst en had je die bijvoorbeeld op de lege ruimte kunnen doen.

Be4sT, er zit lekker veel in verwerkt en ik moet zeggen dat ik er een totaalplaatje in zie. Desondanks had je de (rechter) render in z'n waarde moeten laten en er dus niets overheen moeten doen. Tekst is ietwat onleesbaar en hier en daar is de signature te druk. Voor de rest redelijk afgewerkt.

XiPe, deze doet het voor mij toch echt. De manier waarop je die effecten erin verwerkt hebt, op en rond de gitaar is werkelijk prachtig. De oranje achtergrond overheerst een beetje waardoor het er iets minder mooi op wordt. Voor de rest klopt de belichting over zijn hand niet goed. Prachtig!

Stem: XiPe.

Link to comment
Delen op andere websites

Forumrunner:

Jou Signature is mooi, maar het is een beetje leeg. De tekst kon je wat groter maken en ergens anders zetten, ik verwacht veel beter van jou. Een 6.0/10 :N

Be4st:

Erg mooi, mooie effecten. Tekst is goed, een 8.9/10 ^_^

XiPe:

Ook mooi, je hebt teveel een kleur gebruikt. Het zou mooier zijn als je meerdere kleuren gebruikte rond de render, tekst is ook goed. Een 7.8/10

Stem:

Be4st

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Om te beginnen bij het begin (wel zo logisch):

Forumrunner: Deze sig vind ik niet echt mooi. Zelf houd ik dan ook niet zo van die smudge sig´s. Verder is hij erg leeg. Je tekst is een beetje schuin geplaatst wat ik niet echt mooi vind.

BEAST: Deze is al iets mooier. De tekst is een beetje onduidelijk. De oranje effecten onderaan de tekst zorgen daarvoor. Misschien dat je die opacity iets lager zou kunnen zetten of het hele effect iets naar beneden kan doen. Dan zorg je ervoor dat je tekst wat duidelijker word. De rest van je sig is wel aardig gedaan. De render rechts staat er mooi op en de render links is ook goed gedaan.

XiPe: Deze vind ik persoonlijk de mooiste van allemaal. De render is er mooi opgeplaatst en de BG is mooi verwerkt met veel goede effecten die goed bij elkaar passen. Zoals Jay; al meldde, iets overbelicht op zijn hand, maar de rest van de sig maakt dat weer goed. Erg mooi!

Stem: XiPe

Link to comment
Delen op andere websites

Om te beginnen bij het begin (wel zo logisch):

Forumrunner: Deze sig vind ik niet echt mooi. Zelf houd ik dan ook niet zo van die smudge sig´s. Verder is hij erg leeg. Je tekst is een beetje schuin geplaatst wat ik niet echt mooi vind.

BEAST: Deze is al iets mooier. De tekst is een beetje onduidelijk. De oranje effecten onderaan de tekst zorgen daarvoor. Misschien dat je die opacity iets lager zou kunnen zetten of het hele effect iets naar beneden kan doen. Dan zorg je ervoor dat je tekst wat duidelijker word. De rest van je sig is wel aardig gedaan. De render rechts staat er mooi op en de render links is ook goed gedaan.

XiPe: Deze vind ik persoonlijk de mooiste van allemaal. De render is er mooi opgeplaatst en de BG is mooi verwerkt met veel goede effecten die goed bij elkaar passen. Zoals Jay; al meldde, iets overbelicht op zijn hand, maar de rest van de sig maakt dat weer goed. Erg mooi!

Stem: XiPe

Thx voor je stem en tips ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Forumrunner: Je signature ziet er afgewerkt uit, maar er zitten weinig effecten in en de linkerkant is nogal leeg.

Probeer de volgende keer de zijkant wat meer op te vullen met effecten of een tweede render.

Over deze creatie heb ik eigenlijk weinig te zeggen.

Be4st: Je signature ziet er afgewerkt uit, ik zie dat je twee renders hebt gebruikt die mooi bij elkaar passen.

Ik vind het effect bij de tekst ook erg mooi.

Ik heb enkel een minpunt: De rechtse render is nogal licht, hij is te licht terwijl de rest van de signature een beetje donker is.

Probeer de volgende keer je renders af te stellen op de belichting van de rest van je signature.

XiPe: Deze signature is zeer mooi afgewerkt en heeft prachtige effecten.

De render is goed verwerkt en alles past mooi bij elkaar.

Ook het font van de tekst past goed bij het geheel en heeft een mooie afwerking.

Toch heb ik hier ook een klein minpunt ontdekt, hetzelfde als bij Be4st is gebeurd, de onderkant van je render is erg overbelicht.

Het is een kleine opmerking maar ik vind het niet bij het geheel passen, maar door de mooie afgewerkte effecten, tekst en render vind ik het toch de beste creatie van deze battle! :klap:

Mijn stem gaat dus naar: XiPe

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...