Jump to content

Two player mission


GTA-freak169

Recommended Posts

Ik speel GTA san andreas vaak met m'n vrienden, voor de PS2 en dan doen we Two player missions. Maar er zit 1 nadeel aan. Je kunt niet elk in een verschillend voertuig stappen dat vind ik erg jammer :-( . Alleen zou ik graag een glitch willen weten hoe dat wel zou kunnen, en als die er niet is zeg ik alvast bedankt! :tu:

Bewerkt: door GTA-freak169
Link to comment
Delen op andere websites

Alle, tot zover bekende glitches en bugs in het spel zijn te vinden op deze pagina, en aangezien er niets te vinden is over datgene waar jij naar op zoek bent, moet ik je helaas teleurstellen met de mededeling dat dit niet mogelijk is. :N

Ik wens je veel speelplezier verder! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Alle, tot zover bekende glitches en bugs in het spel zijn te vinden op deze pagina, en aangezien er niets te vinden is over datgene waar jij naar op zoek bent, moet ik je helaas teleurstellen met de mededeling dat dit niet mogelijk is. :N

Ik wens je veel speelplezier verder! :cya:

yo respect maar het kwart van alle glitches staat nog niet op die pagina eh gast.. ik weet so nog wel een hele hoop op te noemen voor op die pagina te zetten zal ik?
Link to comment
Delen op andere websites

Two Player heb ik wel gespeelt want ik heb 2 controller dus ik ging in Los Santos met Two Player en ik moest mensen doden en er was oke bij de afgevallen gebouwen Two Player

In San Fierro had ik maar 1 Two Player gespeelt

Link to comment
Delen op andere websites

het kwart van alle glitches staat nog niet op die pagina eh gast.. ik weet so nog wel een hele hoop op te noemen voor op die pagina te zetten zal ik?
Ga je gang maar wel in >>>dit topic<<<, daarnaast is Silverbyte sinds 17 september 2006 lid en dus allang geen gast meer op dit forum.
Two Player heb ik wel gespeelt want ik heb 2 controller dus ik ging in Los Santos met Two Player en ik moest mensen doden en er was oke bij de afgevallen gebouwen Two Player

In San Fierro had ik maar 1 Two Player gespeelt

Ja? En waar wil je naartoe met dit bericht? Een apart tweede "two player topic" op één dag is wel erg overdreven - samengevoegd met het eerste.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...