Jump to content

Multiplayer


Tha-Niels

Recommended Posts

Ik ging zo met me broertje Gta SA'e, ik stapte in een speedboot(zon reddingsboot bij het vliegveld van San Fierro) en me broertje ook prescies tegelijk maar dan in een andere die eralnaast lag, bleek dat je met z'n twee'e 2 boten kan bestuuren :*D

Maar met auto's kan dit weer niet.

heeft iemand anders dit al gedaan of ondekt :Y

Bewerkt: door Tha-Niels
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel degelijk in auto's rijden, en ja, dit was al bekend :). Dat had je geweten als je de zoekfunctie had gebruikt...

Bijvoorbeeld: klik

Je kan overigens hier kijken waar je die missies kunt starten :).

Ik wis het wel dat in in Auto's kon rijden en in boten kan varen enz enz....

maar ik bedoel : Ik bestuur en een boot en me broertje bestuurde een andere boot ;)

Link to comment
Delen op andere websites

:) Nee wat jij nu zegt kan helaas niet . Je kan wel met z'n tweeen in een auto rijden . Alleen een is dan de bestuurder en dan andere zit er naast bv te schieten . Je kan NIET in twee voertuigen tegelijk . Je kan wel tegenlijke tijd Met twee jetpacks opstap . Maar dat schijnt door die raare camera bewegingen met MultiP Erg vervelend te zijn . :)
Link to comment
Delen op andere websites

:) Nee wat jij nu zegt kan helaas niet . Je kan wel met z'n tweeen in een auto rijden . Alleen een is dan de bestuurder en dan andere zit er naast bv te schieten . Je kan NIET in twee voertuigen tegelijk . Je kan wel tegenlijke tijd Met twee jetpacks opstap . Maar dat schijnt door die raare camera bewegingen met MultiP Erg vervelend te zijn . :)

Ik kan dat wel op de PS2 :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging zo met me broertje Gta SA'e, ik stapte in een speedboot(zon reddingsboot bij het vliegveld van San Fierro) en me broertje ook prescies tegelijk maar dan in een andere die eralnaast lag, bleek dat je met z'n twee'e 2 boten kan bestuuren :*D

Maar met auto's kan dit weer niet.

heeft iemand anders dit al gedaan of ondekt :Y

Dat is zeer vreemd, als ik dat doe, kan de andere speler niet in een andere boot. Als je met z'n tweëen in een boot zit, stuurt iemand maar kan de andere speler vrij op de boot rondlopen en schieten, of zelfs je eigen boot opblazen. (Als je in Two Player richt (met R1), komen er ook van die driehoekjes op auto's, boten, etc.)

Dat moet ik eens proberen als er nog 'ns iemand komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PS2 kan met zijn tweeën in een auto zitten hier bestuurt de ene de auto en doet drive-by's. Je kan wel degelijk met zijn tweeën in twee verschillende boten zitten, dit geldt trouwens ook voor de jetpacks.

alleen kan maar in 1 auto tegelijkertijd zitten.

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...