Jump to content

The lost and the damned website


Little Jacob

Recommended Posts

Ik zat naar die nieuwe screens te kijken en wat me opviel was.Een nieuwe bus!het lijkt op een gevangenis bus want je ziet ook gevangen in de lucht vliegen. :puh: kijk de screen maar:

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    16

  • Dvt

    13

  • Little Jacob

    10

  • Danoontje_nl

    5

hey, ik heb ff een vraagje:

Weet iemand of ie ook op een schijfje komt? :?

Mijn xbox adaptar is kapot :-(

Je hebt geen adapter nodig om DLC te downloaden, slechts een kabeltje van je 360 naar je router! :Y

Ik neem aan dat je je wireless adapter bedoelt, maar voor de DLC kan je wel ff met je 360 naar je router sjouwen, nietwaar? :puh: Als je de boel goed bewaard hebt, zit de kabel voor de wired aansluiting nog in je 360 verpakking! Zat erbij geleverd! :D

En als je dat kabeltje niet meer hebt, kan ik het ergens kopen??

of zit die alleen bij de verpakking?

tnx voor de reacties :tu:

Zo'n kabeltje kun je vast wel bij de mediamarkt kopen. of een andere electronicazaak in de buurt...

Ja, want het is gewoon een UTP kabeltje...

Inderdaad, je kan desnoods even de kabel uit je PC halen en die in je Xbox stoppen, werkt gewoon hetzelfde

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat naar die nieuwe screens te kijken en wat me opviel was.Een nieuwe bus!het lijkt op een gevangenis bus want je ziet ook gevangen in de lucht vliegen. :puh: kijk de screen maar:

Goed gezien! Er is nog een soort nieuwe auto: een getunede Burrito. Eindelijk!

11354497a14883cd2cgz8.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat naar die nieuwe screens te kijken en wat me opviel was.Een nieuwe bus!het lijkt op een gevangenis bus want je ziet ook gevangen in de lucht vliegen. :puh: kijk de screen maar:

Goed gezien! Er is nog een soort nieuwe auto: een getunede Burrito. Eindelijk!

11354497a14883cd2cgz8.th.jpg

ziet er wel vet uit misschien een nieuwe gang car.ik zelf vind het met die bullbar en die lampjes op het dak een beetje A-team look a like. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik miste dat wapen al ik d8 dat er zon een wel als secret wapen of zo in zat en die motor is echt vet de naam boeit me niet zo ik snap niet waarom jullie jullie zo druk maken over de naam ... wees gewoon blij dat hij er is

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto IV is toch een juweeltje van een game en heb deze game met veel plezier gespeelt .

Het verhaallijn van Grand Theft Auto IV vind ikzelf ook bijzonder mooi uitgewerkt .

Ik ben zeer jaloers op de komende episode van de Xbox 360 Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned .

Zo,n grote game behoort zeker bij de Playstation 3 en vind het zeer triest dat The Lost and Damned niet naar de Playstation 3 komt .

Ikzelf zie dat de Xbox 360 weer een voorsprong heeft op de Playstation 3 en dat alleen vanwege : Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned .

Erg jammer voor de echte liefhebbers van GTA die alleen een Playstation 3 hebben .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat hij niet op de PS3 komt. :N

Ik ben ook wel een beetje jaloers op De XBOX260 wat dat betreft, maar he, misschien komt de volgende keer wel een DLC voor GTA 4 voor op de PS3 en die dan 3 keer zoveel beter wordt. :Y

Ik zei misschien. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...