Jump to content

The lost and the damned website


Little Jacob

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    16

  • Dvt

    13

  • Little Jacob

    10

  • Danoontje_nl

    5

hey, ik heb ff een vraagje:

Weet iemand of ie ook op een schijfje komt? :?

Mijn xbox adaptar is kapot :-(

Ja, als het goed is komt hij in de winkel te liggen. ;) Maar ik weet niet zeker...

Je hoeft de story met Niko niet te hebben uitgespeeld, maar je hebt wel de originele GTA IV disc nodig. ;)

EDIT: Het lijkt erop dat het niet in de winkel zal verschijnen... Ik heb allerlei online winkels gezocht, maar niet dus.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

hey, ik heb ff een vraagje:

Weet iemand of ie ook op een schijfje komt? :?

Mijn xbox adaptar is kapot :-(

Ja, als het goed is komt hij in de winkel te liggen. ;) Maar ik weet niet zeker...

Je hoeft de story met Niko niet te hebben uitgespeeld, maar je hebt wel de originele GTA IV disc nodig. ;)

EDIT: Het lijkt erop dat het niet in de winkel zal verschijnen... Ik heb allerlei online winkels gezocht, maar niet dus.

Het staat ook op de website. Sowieso, als het downloadable content heet, lijkt het me sterk dat je het ook kan kopen zonder te downloaden.. :7

Ik citeer:

Starting February 17th, 2009, simply go to Xbox LIVE Marketplace with your connected Xbox 360 console and purchase the Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned download for either $19.99 or 1600 Microsoft Points.

Note that to play Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned requires a copy of the original Grand Theft Auto IV release for Xbox 360 - but you can play it even if you haven't finished Niko's story.

If you haven't registered an Xbox LIVE account, you can do so online here.

If you need a copy of the original Xbox 360 release of Grand Theft Auto IV, you can browse online retail options here.

Link to comment
Delen op andere websites

hey, ik heb ff een vraagje:

Weet iemand of ie ook op een schijfje komt? :?

Mijn xbox adaptar is kapot :-(

Je hebt geen adapter nodig om DLC te downloaden, slechts een kabeltje van je 360 naar je router! :Y

Ik neem aan dat je je wireless adapter bedoelt, maar voor de DLC kan je wel ff met je 360 naar je router sjouwen, nietwaar? :puh: Als je de boel goed bewaard hebt, zit de kabel voor de wired aansluiting nog in je 360 verpakking! Zat erbij geleverd! :D

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

OF!

Misschien als het iemand lukt om de 360 te FTP'en dat je de bestanden dan kunt vinden en op een schijfje kunt zetten.

Ja en dat een paar slimme hackers het porten naar de PC! Dat is pas ownage! :eten:

Maarja, tot die tijd maar lekker van L&C genieten op de Xbox 350! 8)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

OF!

Misschien als het iemand lukt om de 360 te FTP'en dat je de bestanden dan kunt vinden en op een schijfje kunt zetten.

Ja en dat een paar slimme hackers het porten naar de PC! Dat is pas ownage! :eten:

Maarja, tot die tijd maar lekker van L&C genieten op de Xbox 350! 8)

Lawl!

Maar mensen ik zou echt graag de naam van die motor willen weten :o

Tja, die is tot nog toe onbekend. Je bedoeld die dragrace motor, neem ik aan?

Link to comment
Delen op andere websites

OF!

Misschien als het iemand lukt om de 360 te FTP'en dat je de bestanden dan kunt vinden en op een schijfje kunt zetten.

Ja en dat een paar slimme hackers het porten naar de PC! Dat is pas ownage! :eten:

Maarja, tot die tijd maar lekker van L&C genieten op de Xbox 350! 8)

Dat gebeurd toch niet. Denk ik. :D

Link to comment
Delen op andere websites

hey, ik heb ff een vraagje:

Weet iemand of ie ook op een schijfje komt? :?

Mijn xbox adaptar is kapot :-(

Je hebt geen adapter nodig om DLC te downloaden, slechts een kabeltje van je 360 naar je router! :Y

Ik neem aan dat je je wireless adapter bedoelt, maar voor de DLC kan je wel ff met je 360 naar je router sjouwen, nietwaar? :puh: Als je de boel goed bewaard hebt, zit de kabel voor de wired aansluiting nog in je 360 verpakking! Zat erbij geleverd! :D

En als je dat kabeltje niet meer hebt, kan ik het ergens kopen??

of zit die alleen bij de verpakking?

tnx voor de reacties :tu:

Bewerkt: door Carl-J
Link to comment
Delen op andere websites

Wij xbox'ers voelen ons uiteraard verplicht om, zodra wij begonnen zijn de DLC te spelen, jullie allemaal, PS3 en PC gamers, uitvoerig in te lichten over de benamingen van wapens en voertuigen die na de DLC in Liberty City te vinden zijn. :D

Ook deze informatie hoort tenslotte thuis op WikiGTA, en hier op het forum! Wij zullen aan onze plichten voldoen!! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

hey, ik heb ff een vraagje:

Weet iemand of ie ook op een schijfje komt? :?

Mijn xbox adaptar is kapot :-(

Je hebt geen adapter nodig om DLC te downloaden, slechts een kabeltje van je 360 naar je router! :Y

Ik neem aan dat je je wireless adapter bedoelt, maar voor de DLC kan je wel ff met je 360 naar je router sjouwen, nietwaar? :puh: Als je de boel goed bewaard hebt, zit de kabel voor de wired aansluiting nog in je 360 verpakking! Zat erbij geleverd! :D

En als je dat kabeltje niet meer hebt, kan ik het ergens kopen??

of zit die alleen bij de verpakking?

tnx voor de reacties :tu:

Zo'n kabeltje kun je vast wel bij de mediamarkt kopen. of een andere electronicazaak in de buurt...

Link to comment
Delen op andere websites

hey, ik heb ff een vraagje:

Weet iemand of ie ook op een schijfje komt? :?

Mijn xbox adaptar is kapot :-(

Je hebt geen adapter nodig om DLC te downloaden, slechts een kabeltje van je 360 naar je router! :Y

Ik neem aan dat je je wireless adapter bedoelt, maar voor de DLC kan je wel ff met je 360 naar je router sjouwen, nietwaar? :puh: Als je de boel goed bewaard hebt, zit de kabel voor de wired aansluiting nog in je 360 verpakking! Zat erbij geleverd! :D

En als je dat kabeltje niet meer hebt, kan ik het ergens kopen??

of zit die alleen bij de verpakking?

tnx voor de reacties :tu:

Zo'n kabeltje kun je vast wel bij de mediamarkt kopen. of een andere electronicazaak in de buurt...

Ja, want het is gewoon een UTP kabeltje...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...