Little Jacob Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik weet gewoon bijna zeker dat TLATD ook uitkomt voor de PS3.Tenminste dat hoop ik ect Amen. Ik hoop dat ook Reageren
Dvt Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Er komt nog een episode hè, vergeet dat niet! Dus wie geen zin heeft in bikershit kan altijd nog wachten op de volgende Xbox 360 exclusive DLC episode. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik in mijn lompzijnde had zaterdag 10 januari al een 2100 puntenkaart klaar liggen, ik was er heilig van overtuigt dat hij dan zou uitkomen. Wonder boven wonder heb ik die kaart nog steeds liggen, en heb ik hem nog niet gebruikt. De besturing van elk 2 wielig voertuig in GTA IV vind ik niet erg prettig. Ik hoop dat ze hier echt iets aan doen. En het niet alleen bij zeggen laten. Maar: Ik ben er helemaal klaar voor . Reageren
Dvt Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Ik in mijn lompzijnde had zaterdag 10 januari al een 2100 puntenkaart klaar liggen, ik was er heilig van overtuigt dat hij dan zou uitkomen. Wonder boven wonder heb ik die kaart nog steeds liggen, en heb ik hem nog niet gebruikt. De besturing van elk 2 wielig voertuig in GTA IV vind ik niet erg prettig. Ik hoop dat ze hier echt iets aan doen. En het niet alleen bij zeggen laten. Maar: Ik ben er helemaal klaar voor . Mmh, je had beter 2× 800 MS points kunen kopen, dan heb je tenminste geen points over... Op de Insidegamer preview zeiden ze dat Johnny veel steviger op zijn motor zit en er minder snel af valt. Dus waarschijnlijk hebben ze zeker wel wat aan de besturing gedaan. Bewerkt: 27 januari 2009 door Dvt Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ben zo benieuwd naar de nieuwe gunz en voertuigen alleen ik heb hem voor PS3 Reageren
Dvt Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ben zo benieuwd naar de nieuwe gunz en voertuigen alleen ik heb hem voor PS3 Er zijn nieuwe beelden vrijgegeven! GameTrailers is bij R* geweest en heeft een interview gehouden met een medewerker. Er zit zelfs een stuk cutscene bij en de eerste beelden van de grenade launcher. Daarnaast is misschien al onthuld wie de hoofdpersoon wordt van de 2e episode: Louis Lopez. GameTrailers - Lost and Damned Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Die cutscene was wel grappig,Nog een weekje! EDIT:Nu zat ik naar deze screen te kijken,zal dit nou een cutscene zijn of is er een nieuwe optie om wat te drinken op je motor? hier de screen: Bewerkt: 8 februari 2009 door danoontje_nl Reageren
Dvt Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Die cutscene was wel grappig,Nog een weekje! EDIT:Nu zat ik naar deze screen te kijken,zal dit nou een cutscene zijn of is er een nieuwe optie om wat te drinken op je motor? hier de screen: Het zou kunnen. Mss health boost? Ik dacht eerst ook dat die knuppel vanaf je motor een cutscene was, maar dat is ook in-game. BTW Als je wilt weten wat voor motor Johnny heeft: dit is een Hexer. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Je kunt de hellfury vervangen door de hexer op GTA IV pc d.m.v mod Reageren
Dvt Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Je kunt de hellfury vervangen door de hexer op GTA IV pc d.m.v mod Ja klopt. Daarom weet ik ook welke motor dat is. Je kunt acht motoren (maar niet de dragracer van Malc) in de PC versie gebruiken. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Inderdaad, ik heb nu de hexer er in staan er daarvoor de diablolus ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.