Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

46

• .Senne

19

• JelleVD

15

• Timske

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

CorrectHost, mooi filmpje, maar ik wil even opmerken dat je instellingen verkeerd staan. Je Turismo lijkt op een ingedrukte accordeon. Waarschijnlijk staat je resolutie te hoog, oftewel staat Wide Screen aan, wat je dus moet uitzetten in jouw geval. Overigens vind ik het fantastisch dat jullie iets ingame gezet hebben. Grand Theft Tropical bestond uit niets anders dan models die niet ingame stonden. Ik hoop echt op een mooie modificatie van jullie. Maak er het beste van! :tu:

Geplaatst:
CorrectHost, mooi filmpje, maar ik wil even opmerken dat je instellingen verkeerd staan. Je Turismo lijkt op een ingedrukte accordeon. Waarschijnlijk staat je resolutie te hoog, oftewel staat Wide Screen aan, wat je dus moet uitzetten in jouw geval. Overigens vind ik het fantastisch dat jullie iets ingame gezet hebben. Grand Theft Tropical bestond uit niets anders dan models die niet ingame stonden. Ik hoop echt op een mooie modificatie van jullie. Maak er het beste van! :tu:

Dankje wel!!! ik heb ze veranderd en nu is ie weer goed :) en deze mod is nog lang niet dood! we zijn nu bezig met een 2e eiland daartussen doen we een brug en dan gaan we wegen aanleggen en daarnaa lekker bouwen met huizen :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb net een flatgebouw (met een perfect werkende col :engel: ) geplaatst met MEd :

1eflatcopyoe6.png

1eflat2copyxk2.png

1eflat3copyxq1.png

Ik ga vandaag ook proberen de weg aan te leggen.

JelleVD :cya:

Bewerkt: door JelleVD
Geplaatst: (bewerkt)

Upload de volgende keer je plaatjes aub op Photobucket/Tinypic/Plaatjesupload, ik voelde er eerlijk gezegd niet veel voor om een halfuur te wachten eer ze geladen zijn...

Ik vind het een mooi gebouw! :tu: KUTGW! Tip: Maak een radar aan met je eiland erop, zoals Covesight ook heeft gemaakt. ;) [Als je het gaat doen, doe dit dan als laatste, als al je gebouwen etcetera zijn aangelegd.]

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik heb een klein vraagje, hebben jullie een aparte .img aangemaakt voor de mod?

Of hebben jullie alles gewoon in de gta3.img gezet?

Ik wil jullie er wel op wijzen dat je maar ongeveer 5 extra objecten aan GTA mag toevoegen, en ongveer 8 nieuwe bestanden.

Grtz Devanna :cya:

Geplaatst:

Geweldig, Jelle, echt waar.

Ik aanbid deze mod, en daarom doe ik er ook aan mee. xD

Hier is het tenminste niet 'veel gezever en sketchup screens, maar nooit in-game screens'. Het is hier net omgekeerd. _O_

Prachtwerk, echt waar :D

Geplaatst:

Hier is het tenminste niet 'veel gezever en sketchup screens, maar nooit in-game screens'. Het is hier net omgekeerd. _O_

Eigenlijk aanbid je dus elke mod die in-game screens heeft. :7

Geplaatst:

Eigenlijk aanbid je dus elke mod die in-game screens heeft. :7

Nee, elke mod die geen honderden bladzijden spam telt en een boel 3D-programma-screens, maar wel minder pagina's gezeik en wel goede in-game screens heeft (met werkende .col!).

Geplaatst:

Bij deze wil ik me aanmelden voor Brave Islands, omdat deze mod, voor mij gevoel, het verst vooruit gaat.

Ik zou me graag willen aanmelden onder de functie:

-Models maken

-Models ingame zetten

Apple-Mac

Geplaatst:
Bij deze wil ik me aanmelden voor Brave Islands, omdat deze mod, voor mij gevoel, het verst vooruit gaat.

Ik zou me graag willen aanmelden onder de functie:

-Models maken

-Models ingame zetten

Apple-Mac

Is goed, Ik zou je even in de hoofdpost zetten als modeller ;)

Fijn dat je meedoet!

Geplaatst:
Ik wil ook wel helpen als modeler. Heb Jelle laatst een model gedoneert. :tu:

CorrectHost zal je zo snel mogelijk aan de lijst toevoegen ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...