Jump to content

[WIP] Brave Islands


Exoit

Recommended Posts

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    46

  • .Senne

    19

  • JelleVD

    15

  • Timske

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

(Ik quote even de afbeelding, omdat die op de vorige pagina staat en het daarom onduidelijk kan zijn waar ik het over heb)

naamloos-8.jpg

3d-letters zijn polyvreters, maak er gewoon een texture van. De lantaarnpalen zijn anderhalf keer zo hoog als het hekje, waarop je misschien antwoordt dat het een laag hekje is, maar waarom hangt het bord dan op kniehoogte? Keep it real :puh:.

Verder raad ik je aan eerst het eiland af te maken, omdat dat niet al te ingewikkeld is en je dan gewoon het eiland vol kan gaan planten met objects. Als je begint met een parkje moet je rekening houden met models die er nog niet zijn..

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ook hierbij een vriendelijk, maar uitdrukkelijk verzoek, om iets minder te posten en iets meer te laten zien. We zijn inmiddels al op pagina 4, en we hebben nog maar 3 screens gezien. Daar zou je eigenlijk nog maar een halve pagina mee mogen vullen, als je snapt wat ik bedoel. ;)

Dus iets minder praten, iets meer screens. Veel succes met de mod. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...