Jump to content

[WIP] Brave Islands


Exoit

Recommended Posts

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    46

  • .Senne

    19

  • JelleVD

    15

  • Timske

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heey Twix,

Zou ik de geheime basis weg halen en er iets anders van maken?

Ik voel me rot als iets niet origineel is.

Je kan het ook gewoon laten staan, het is al weer oké. Ik ben alleen kwaad omdat mijn model niet zichtbaar is ingame, ik ben ook vet pissig daarop. Voor de rest kan je het gewoon behouden. Ik ga bij mijn basis een startbaan maken voor de straaljagers en een zaal maken op het oppervlakte voor een hunter, en de ondergrondse basis komen bommen en kernwapens.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al screens van models, of eventueel ingamescreens? Heb je überhaupt ervaring met het modden van GTA? Waarom heb je de naam "Brafe" gekozen? Je kan de "geheime basis" wel houden, iedereen kan dit verzinnen! Dus het slaat nergens op dat het gejat is, anders zou niemand meer een mod kunnen maken. Veel succes, en vergeet niet: Ingame screens are the key to succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al screens van models, of eventueel ingamescreens? Heb je überhaupt ervaring met het modden van GTA?

Ja.. Hij heeft modding ervaring, sinds woensdag ofzo.. Een wapen.. Heb ik m nog geleerd... Auto's gaan met de hak over de tak..

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al screens van models, of eventueel ingamescreens? Heb je überhaupt ervaring met het modden van GTA?

Ja.. Hij heeft modding ervaring, sinds woensdag ofzo.. Een wapen.. Heb ik m nog geleerd... Auto's gaan met de hak over op de tak..

Een wapen... Dit word een mapmod, en een wapen ingame zetten kan iedereen. Maar, zijn er al (ingame)screens CorrectHost?

Link to comment
Delen op andere websites

damn beagle, check gwn de hoofdpost: het wordt geen mod

en laat die gast nou zijn plezier doen, ik mod niet meer maar ik model nog altijd dus met alle plezier modellen dus ook laat die gast met alle plezier modellen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het gebrek aan ervaring zal deze mod net als enige andere mods van de afgelopen paar weken (m.u.v. Tiberium Infection) niet veel goeds aandoen. Met de basic sketchup ervaring kom je niet ver. Met een basic 3ds max ervaring kom je niet ver. In je eentje kom je niet ver. Het is tijd dat je eerst eens op jezelf wat gaat proberen te maken en ingame te zetten voordat je een heel topic erover maakt. Ik kraak je niet af, maar ik geef je advies: Doe eerst ervaring op. Dit geldt voor iedereen die een TC wil beginnen zonder ervaring.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gebrek aan ervaring zal deze mod net als enige andere mods van de afgelopen paar weken (m.u.v. Tiberium Infection) niet veel goeds aandoen. Met de basic sketchup ervaring kom je niet ver. Met een basic 3ds max ervaring kom je niet ver. In je eentje kom je niet ver. Het is tijd dat je eerst eens op jezelf wat gaat proberen te maken en ingame te zetten voordat je een heel topic erover maakt. Ik kraak je niet af, maar ik geef je advies: Doe eerst ervaring op. Dit geldt voor iedereen die een TC wil beginnen zonder ervaring.

Dit soort posts worden al sinds het begin van GTA modding gegeven. :7

Waarom luister niemand hier naar?!

Mensen starten TC mods die later weer dood zijn, er zijn al grote aantallen TC mods gestorven.

Aangezien dit niet echt een TC is zal deze mod waarschijnlijk ook afsterven.

Het is veel beter om een TC mod te joinen dan er een zelf te starten!

Als je een TC mod joined kun je, je eigen ideeën inbrengen en misschien is het resultaat wat jij in gedachte had!

Ik hoop dat er wat meer mensen zullen luister naar posts zoals hierboven en topic zoals deze: >>>Klik hier!<<<

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

damn beagle, check gwn de hoofdpost: het wordt geen mod

en laat die gast nou zijn plezier doen, ik mod niet meer maar ik model nog altijd dus met alle plezier modellen dus ook laat die gast met alle plezier modellen :)

En wat staat er in de hoofdpost? Het word een mod! Ik probeer niet negatief te zijn, alle vragen die ik stel bedoel ik aardig.

Heb je al een WIPje van een model? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk hé? Models rippen die andere mensen hebben gemaakt.

Waar is je link?

Waar heb je het model gevonden?

Twijfel je aan zijn kwaliteiten?

Zet nou eerst een link neer voordat je gaat oordelen. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk hé? Models rippen die andere mensen hebben gemaakt.

Waar is je bewijs? Je geeft hem niet eens een kans. Ik geloof best dat hij dit zelf gemaakt heeft. Als je denkt dat hij het geript heeft, moet je met links en plaatjes komen.

@Park: Ziet er leuk uit, maar het is nog erg leeg. Nog een voetpad misschien? :)

KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...