Jump to content

Sharks/Bikers?


Dotz

Recommended Posts

Hej, op dit moment probeer ik alle Empire Buildings in bezit te krijgen.. Dit is de situatie:

Trailer Park Maffia: Gone

Cholos: Gone

Vance Family: 6/30

Bikerz: 12/30

Sharks: 12/30

En op dit moment heb ik ''vrede'' met de Sharks & Bikerz. Maar nu mijn vraag; aangezien het me niet verstandig lijkt met ze alle 2 tegelijk ruzie te hebben, twijfel ik welke gang ik eerst uit zal gaan roeien. De Bikerz zitten vooral in het noorden. En de Sharks vooral in het zuid-oosten. Iemand nog tips? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt op zich niet uit, maar ik zou eerst de bikers doen. Als je ruzie met ze krijgt, zijn ze makkelijker uit te schakelen. Sharks komen altijd met z'n vieren in een auto een aanslag op je plegen. Bikers altijd met z'n tweeën op motoren, dus je kunt ze er al van te voren af knallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft zijn eigen mening over dit onderwerp, maar gezien de situatieschets die jij schets zou ik voor het uitroeien van de Sharks gaan. De Sharks zijn veel sterker dan de Bikers, want ze zijn beter bewapend en komen met auto's. Daarnaast speelt de ligging van de Empire Buildings een grote rol. Een ander argument is dat voor het verdedigen van je Empire Buldings het niet erg handig is dat je veroverde Empire Buildings ver uit elkaar liggen. Ik zorgde altijd ervoor dat mijn veroverde Empire Building dicht bij elkaar lagen. Dit kost namelijk veel tijd als je vanuit de andere kant van Vice City naar een Empire Bulding moet die aan de andere kant staat met het risico dat je te laat bent. Daarom zou ik eerst de Sharks in het zuidoosten uitroeien en pas de focus leggen op de Bikers in het Noorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...