Sprunk Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Hou je vast, je kan hier supergoed GTA IV op spelen! Maarnietheus Met een nieuwe videokaart + wat meer RAM zou het kunnen lukken. Je processor is redelijk. Reageren
Harrison Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Eindelijk doet het Internet het op mijn super PC! Hier zijn de specificaties: Computer Fabrikant: Acer Computermodel: Veriton M261 Computernaam: HARRISON-3517C9 Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Acer Model: F672CR BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG Processor Model: Intel Pentium II processor Kloksnelheid: 1600 MHz Geheugen Grootte: 895 MB RAM Harde schijf Bestandstype: NTFS Grootte: 64,52 GB Vrije ruimte: 61,97 GB Videokaart Model: Onbekend Beeldprocessor: Onbekend Geheugengrootte: Onbekend Drivers: Onbekend Beeldscherm Fabrikant: Onbekend Model: Onbekend Schermresolutie: Onbekend Kleurkwaliteit: Onbekend Frequentie: Onbekend Geluidskaart Fabrikant: Onbekend Model: Onbekend DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Professional Versie: 5.1.2600 Service Pack: Service Pack 2 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Mega he . Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Een Pentium II Nee helaas, IV zal niet gaan werken En welke videokaart heb jij nou eigenlijk? Bewerkt: 7 oktober 2008 door Sprunk Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Harrison, GTA IV zal inderdaad niet werken op jouw PC hoor. Je kan beter een nieuwe processor kopen (Dual 2 Core +), wat meestal gepaard gaat met een nieuwe moederkaart. Ook neem je best een videokaart, want zonder zal het moeilijk gaan. Een geluidskaart is ook handig. Daarnaast kan je ook beter wat meer RAM geheugen nemen. Neem best iets van een 1 GB erbij. Dan zit je goed. Reageren
Vinewood Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Harrison, GTA IV zal inderdaad niet werken op jouw PC hoor. Je kan beter een nieuwe processor kopen (Dual 2 Core +), wat meestal gepaard gaat met een nieuwe moederkaart. Ook neem je best een videokaart, want zonder zal het moeilijk gaan. Een geluidskaart is ook handig. Daarnaast kan je ook beter wat meer RAM geheugen nemen. Neem best iets van een 1 GB erbij. Dan zit je goed. Haha, je lijkt wel een medewerker van een computer winkel. Crap aansmeren wat nog 1 jaar mee gaat. ( Multimedia gericht. ) Je kan beter wat meer uitgeven aan een PC zodat hij ook langer meegaat. De Quad Q9300 kost rond de 240 euro, maar dan heb je ook wat. Bespaar ook niet op je moederbord ( Waar meestal al een onboard video kaart en geluidskaart aanwezig is. ) Videokaart is natuurlijk je eigen keus, Ik zou voor de XFX 9600GT met zeker 4GB RAM. Een duur systeem, maar kan zeker 3/4 jaar langer mee. ( Multimedia gericht. ) Reageren
ikt Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Of wacht tot November, dan komt de nieuwe Core i7 uit. Gecombineerd met 8GB DDR3 RAM en 2 keer een 8900GX2 met elk 1 GB in SLI. Moet wel goed komen denk ik. Voor de komende 8 jaar. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 @ Vinewood: Ik ging er vanuit dat Harrison niet veel geld wou uitgeven, en dan kan ie toch best een Dual Core nemen? Want ik denk dat de meeste niet-fanatieke gamers niet meer dan 700 euro aan hun PC willen uitgeven hoor. Nouja, ze moeten maar kiezen wat ze willen. Reageren
Harrison Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Een Pentium II Nee helaas, IV zal niet gaan werken En welke videokaart heb jij nou eigenlijk? Op de computerkast staat Intel Celeron Inside . CPU-Z geeft aan dat ik een Intel Celeron Conroe-L heb . En ik heb SiS Mirage 3 videokaart op deze bak , echt een monster he . Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Grove Street, je processor zit nogal krap, maar je hebt een hoge kloksnelheid, wat wel redelijk goed is. RAM geheugen zal er ook net mee door kunnen, misschien koop je best nog 1 GB (of meer) bij? Je videokaart zal je vervangen? Want met dat modelletje zal het zeker niet gaan hoor. Voor de rest denk ik zal je er wel mee doorkomen. Bedankt Hanneswasco, een aantal vraagjes: - Welke videokaart past goed bij mijn computer geheel (denkende dat de RAM meer wordt) Zou bijv. een 8800GT 512MB te groot zijn? (deze wil ik misschien kopen) Of wat past mooi? - Is deze videokaart goed genoeg? (ook lekker goedkoop, vandaar) - Op welke kwaliteit kan ik hem spelen als ik meer RAM neem en een betere videokaart? - Als ik de demo van Quantum of Solace speelt dan stotterd hij (maar onlangs dat own ik de enemey's ), waaraan ligt dit? Bedankt! Bewerkt: 7 oktober 2008 door Grove St. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Die van mij kan het wel aan, maar dan ziet het er niet uit denk ik, omdat ik de systeemeisen vrij laag moet zetten. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Harrison, GTA IV zal inderdaad niet werken op jouw PC hoor. Je kan beter een nieuwe processor kopen (Dual 2 Core +), wat meestal gepaard gaat met een nieuwe moederkaart. Ook neem je best een videokaart, want zonder zal het moeilijk gaan. Een geluidskaart is ook handig. Daarnaast kan je ook beter wat meer RAM geheugen nemen. Neem best iets van een 1 GB erbij. Dan zit je goed. Haha, je lijkt wel een medewerker van een computer winkel. Crap aansmeren wat nog 1 jaar mee gaat. ( Multimedia gericht. ) Je kan beter wat meer uitgeven aan een PC zodat hij ook langer meegaat. De Quad Q9300 kost rond de 240 euro, maar dan heb je ook wat. Bespaar ook niet op je moederbord ( Waar meestal al een onboard video kaart en geluidskaart aanwezig is. ) Videokaart is natuurlijk je eigen keus, Ik zou voor de XFX 9600GT met zeker 4GB RAM. Een duur systeem, maar kan zeker 3/4 jaar langer mee. ( Multimedia gericht. ) Je zegt dat hij op een mederwerker van een computer winkel lijkt die crap aan smeert? Nee dan moet jij vooral aan komen met een XFX 9600GT. Nee dan zit je goed. Als je er verstand van hebt jongen dan kan je hier mensen helpen, maar ga niet met een 9600GT komen. En zeggen dat een Dual-core/Duo Core slecht is. De Core 2 Duo E8400 is een van de best geteste game processors. Met zijn 3,0 Ghz per core. Grove Street, je processor zit nogal krap, maar je hebt een hoge kloksnelheid, wat wel redelijk goed is. RAM geheugen zal er ook net mee door kunnen, misschien koop je best nog 1 GB (of meer) bij? Je videokaart zal je vervangen? Want met dat modelletje zal het zeker niet gaan hoor. Voor de rest denk ik zal je er wel mee doorkomen. Bedankt Hanneswasco, een aantal vraagjes: - Welke videokaart past goed bij mijn computer geheel (denkende dat de RAM meer wordt) Zou bijv. een 8800GT 512MB te groot zijn? (deze wil ik misschien kopen) Of wat past mooi? - Is deze videokaart goed genoeg? (ook lekker goedkoop, vandaar) - Op welke kwaliteit kan ik hem spelen als ik meer RAM neem en een betere videokaart? - Als ik de demo van Quantum of Solace speelt dan stotterd hij (maar onlangs dat own ik de enemey's ), waaraan ligt dit? Bedankt! - Een 8800GT gaat zeker nog wel even mee vooral als je SLi gaat draaien kom je voor uit. - Die videokaart ziet er nog niet echt zo heel goed uit, ik denk dat je daar niet echt hoog mee gaat draaien. - Ik denk dat je hem dan wel op medium kan spelen. Je hebt een P4 neem dus een 8800GT die doet het nog goed op een P4 hoger zou zijn ondergang betekenen. - Wat zijn de specs van die game? Welke applicaties draai je naast die game? Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) - Een 8800GT gaat zeker nog wel even mee vooral als je SLi gaat draaien kom je voor uit. - Die videokaart ziet er nog niet echt zo heel goed uit, ik denk dat je daar niet echt hoog mee gaat draaien. - Ik denk dat je hem dan wel op medium kan spelen. Je hebt een P4 neem dus een 8800GT die doet het nog goed op een P4 hoger zou zijn ondergang betekenen. - Wat zijn de specs van die game? Welke applicaties draai je naast die game? Sorry, was even vergeten het erbij te zetten. Minimum - Intel® Pentium® 4 2.4 GHz / AMD® Athlon 64 2800+ Processor / Dual Core Processor (minstens 1.8Ghz RAM. 512MB RAM) (768MB Windows Vista) - 8 GB vrije harde schrijf ruimte - Grafische kaart minimaal: NVIDIA® Geforce™ 6600 / ATI ® Radeon ® 9800Pro. Aanbevolen - 2.4 GHz Dual Core Processor met 1GB intern geheugen (Windows XP), 2GB (Windows Vista) - 8 GB vrije harde schijf ruimte - Grafische kaart mimimaal NVIDIA® Geforce 7800 of ATI® Radeon® X1800. Daarnaast draai ik niks, alles op low en beeldresolutie op 1024x.... (zoiets) Bewerkt: 7 oktober 2008 door Grove St. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) Nee, ik bedoel over die van mij want hij zei bij mij iets over "Eerst de specs ZIEN en dan pas geloven" bedoelt hij daar foto's mee ofzo? Wat er in gaat is een AMD 3000+ Socket A, dus daar red ik het wel mee. En als gta IV komt heb ik toch geen moeite met het verwijderen van heeeel veel spellen heb er nu echt teveel op staan.. vooral mn downloads nemen ziek veel ruimte in. Oh en Galiorix, m'n videokaart is al een beest Het is de snelste AGP kaart die er is Bewerkt: 8 oktober 2008 door Thundercover Quote-piramide verwijderd. ~~ Thundercover Reageren
vice Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb dit onlangs al laten uittesten, maar omdat mijn pc nu een beetje geupgrade is laat ik hem nog maar is controleren(ik vind het niet erg als ik op laagste moet spelen,w ant dat moest ik voor de upgrade ook doen bij SA nu kan ik eigenlijk al op vrij hoge kwaliteit spelen) dus graag nog een controle. (Videokaart word heel misschien ook vervangen maar we zullen eerst zo eens zien): Computer Fabrikant: Packard Bell BV Computermodel: ISTART D3460 Computernaam: PC_VAN_[NAAM] Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Packard Bell BV Model: RC415 BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: Default System BIOS Processor Model: Intel® Pentium® Dual CPU E2140 @ 1.60GHz Kloksnelheid: 1200 MHz (Raar gisteren stond hier nog 1600). Kloksnelheid na 2e herstart: 1600 MHz (hij staat dus weer normaal, waarschijnlijk verkeerde informatie opgehaald). Geheugen Grootte: 1791 MB RAM Harde schijf Bestandstype: UDF Grootte: 224,88 GB Vrije ruimte: 105,52 GB Videokaart Model: Intel® 82852/82855 GM/GME Graphics Controller (Microsoft Corporation - XDDM) Beeldprocessor: ATI Radeon Xpress Series (0x5A61) Geheugengrootte: 256 MB Drivers: atiumdag.dll,atiumdva.dat,atitmmxx.dll, versie 7.01.01.788 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Standaardbeeldscherm Schermresolutie: x Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 59 Hz Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek High Definition Audio DirectX Versie: 10.0 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Basic Versie: 6.0.6000 Service Pack: Onbekend Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Bewerkt: 8 oktober 2008 door vice Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 een nieuwe processor moet genoeg zijn, meer geheugen lijkt me handig en als je videokaart on board is dan mag je die ook wel nieuw halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.