Jump to content

Systeemeisen GTA4


Miek

Recommended Posts

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    26

  • Hanneswasco

    23

  • Galiorix

    19

  • Harrison

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn PC:

2.2GHZ Athlon

768MB DDR

128MB Geforce 5900XT

Mwa als mijn videokaart het iig draait(heel traag), kan ik hem altijd nog stevig overclocken! Maar ik ben bang dat er niet genoeg shader models en andere technologien inzitten.

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PC:

2.2GHZ Athlon

768MB DDR

128MB Geforce 5900XT

Mwa als mijn videokaart het iig draait(heel traag), kan ik hem altijd nog stevig overclocken! Maar ik ben bang dat er niet genoeg shader models en andere technologien inzitten.

Jij zal GTA IV hoogstwaarschijnlijk niet aan kunnen. Je processor is heel krap, je RAM geheugen is veel te weinig (neem best 1 - 2 GB) en je videokaart is nog van de prehistorie. :7 Je kan best een hele nieuwe PC samenstellen ...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk met mijn Dual Core 1.9, Nvidia GeForce 9600 GT, en 3 GB ram dat het wel genoeg zou zijn. aangezien bij brothers in arms een 2.6 dual core word gevraagd, en ik die op de hoogste details kan spelen.

maar over een maand zullen we daar wel achter zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk met mijn Dual Core 1.9, Nvidia GeForce 9600 GT, en 3 GB ram dat het wel genoeg zou zijn. aangezien bij brothers in arms een 2.6 dual core word gevraagd, en ik die op de hoogste details kan spelen.

maar over een maand zullen we daar wel achter zijn :)

Je zal inderdaad GTA IV wel kunnen draaien, al zit je met je Dual Core wel wat krap om het spel op very high te spelen. Al zal high hoogstwaarschijnlijk wel gaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PC:

2.2GHZ Athlon

768MB DDR

128MB Geforce 5900XT

Mwa als mijn videokaart het iig draait(heel traag), kan ik hem altijd nog stevig overclocken! Maar ik ben bang dat er niet genoeg shader models en andere technologien inzitten.

Jij zal GTA IV hoogstwaarschijnlijk niet aan kunnen. Je processor is heel krap, je RAM geheugen is veel te weinig (neem best 1 - 2 GB) en je videokaart is nog van de prehistorie. :7 Je kan best een hele nieuwe PC samenstellen ...

Ik heb een Windows XP die maar 32MB RAM gebruikt(heb er flink wat componenten vanaf geschoren) en ik kan miss nog een gratis upgrade naar 1GB krijgen.

Die processor maakt niet zo veel uit, ik heb ook Fifa 08 op mijn 1GHZ laptop gespeeld, terwijl dit eigenlijk 2.8GHZ vraagt. Overigens kan ik mijn CPU ook een stukje overclocken want ik heb super koeling in mijn PC.

Het word dus ff spannend of mijn videokaart het draait, want het kan ook zijn dat ik een foutmelding krijg. Maar door een beetje te sleutelen aan de driver heb ik Crysis en Call OF Duty 4 ook werkend gekregen dus miss lukt het ook wel met GTA IV.

Maar ik heb toch een nieuwe graka nodig omdat deze instabiel word, misschien kan ik ergens goedkoop een 6800 ofzo halen. Verder is deze PC perfect voor school en internet, waar ik hem ook voor gekocht heb, ik heb niks nieuwers nodig.

Ooh man wat wordt dat vet als de PC versie er is, lekker overal aan sleutelen en trainers, geweldig!

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb:

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz

- Kloksnelheid: 2400 MHz

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 1022 MB RAM

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS 128 mb

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 10.0

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb:

[specs]

Heel veel kans dat het je niet zal lukken. Je processor is single core, dual core of hoger is beter. Je hebt maar 1 GB RAM, wat heel krap is (1,5 GB is minimaal), en je videokaart heeft maar 128 MB geheugen, wat veel te weinig is, en je videokaart zelf is ook niet meer van de beste. Een hele PC update zal het dus worden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nu de officiele specificaties er zijn, wil ik nu nog weten of mijn pc het alsnog aan kan.

computer.gifComputer

  • Fabrikant: Paradigit
  • Computermodel: To Be Filled By O.E.M.
  • Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

  • Fabrikant: ASUSTeK Computer INC.
  • Model: P5GD1 PRO
  • BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
  • BIOS Model: BIOS Date: 09/27/04 21:51:02 Ver: 08.00.10

processor.gifProcessor

  • Model: Intel® Pentium® 4 CPU 3.60GHz
  • Kloksnelheid: 3612 MHz

memory.gifGeheugen

  • Grootte: 2047 MB RAM

harddisk.gifHarde schijf

  • Bestandstype: NTFS
  • Grootte: 462,3 GB
  • Vrije ruimte: 329,63 GB

videocard.gifVideokaart

  • Model: NVIDIA GeForce 8600 GTS

display.gifBeeldscherm

  • Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Plug en Play-monitor

soundcard.gifGeluidskaart

  • Fabrikant: Pinnacle Systems
  • Model: Pinnacle PCTV Stereo PAL Capture Device

directx.gifDirectX

  • Versie: 9.0c

operatingsystem.gifBesturingssysteem

  • Naam: Microsoft Windows XP Professional
  • Versie: 5.1.2600
  • Service Pack: Service Pack 3

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gif [url="

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik GTA IV aan?

Processor: Intel Pentium Dual CPU E2160 @ 1.80 GHz (2 CPUs)

Geheugen: 1020MB RAM

Videokaart: NVIDIA GeForce 7300 GT 256.0 MB

Kan mijn computer het aan?

En zo niet, als ik er 1GB geheugen bij zet, wat dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu de officiele specificaties er zijn, wil ik nu nog weten of mijn pc het alsnog aan kan.

[specs]

Je processor is redelijk krap, maar waarschijnlijk zal je het wel (met lage kwaliteit) kunnen spelen.

Kan ik GTA IV aan?

Processor: Intel Pentium Dual CPU E2160 @ 1.80 GHz (2 CPUs)

Geheugen: 1020MB RAM

Videokaart: NVIDIA GeForce 7300 GT 256.0 MB

Kan mijn computer het aan?

En zo niet, als ik er 1GB geheugen bij zet, wat dan?

Je PC kan het waarschijnlijk net niet aan. Je processor is in orde, maar je RAM geheugen is iets te weinig (1 GB erbij zal zeker helpen) en je videokaart is wat te oud.

Een nieuwe videokaart (nVidea GeForce 9+ aan te raden) en wat extra werkgeheugen en je bent in orde. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu de officiele specificaties er zijn, wil ik nu nog weten of mijn pc het alsnog aan kan.

[specs]

Je processor is redelijk krap, maar waarschijnlijk zal je het wel (met lage kwaliteit) kunnen spelen.

Kan ik GTA IV aan?

Processor: Intel Pentium Dual CPU E2160 @ 1.80 GHz (2 CPUs)

Geheugen: 1020MB RAM

Videokaart: NVIDIA GeForce 7300 GT 256.0 MB

Kan mijn computer het aan?

En zo niet, als ik er 1GB geheugen bij zet, wat dan?

Je PC kan het waarschijnlijk net niet aan. Je processor is in orde, maar je RAM geheugen is iets te weinig (1 GB erbij zal zeker helpen) en je videokaart is wat te oud.

Een nieuwe videokaart (nVidea GeForce 9+ aan te raden) en wat extra werkgeheugen en je bent in orde. ;)

De processoren hebben beiden dezelfde kloksnelheid, maar bij de een is het krap en bij de ander in orde. WTF? Ze draaien allebei 3.6GHz in totaal en aangezien je (geloof ik) programmas niet van 2 cores tegelijk gebruik kan laten maken zou je met 3.6GHz enkel core veel beter uitzijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...