vice Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 een nieuwe processor moet genoeg zijn, meer geheugen lijkt me handig en als je videokaart on board is dan mag je die ook wel nieuw halen Processor weet ik eigenlijk niets van, ik heb er zaterdag nog maar net nieuw geheugen bijgestoken(2gb) en het is een onboard kaart ja, en die zal misschien ook wel vervangen worden. Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 als de videokaart on board is moet hij zeker vervangen worden, dat eet namelijk van je geheugen en de meeste spellen doen het niet eens. voor de processor kun je beter iets van een core duo nemen, eentje met 3 GHz zou wel willen passen. Ik weet niet hoe oud je pc is maar als je hem net hebt denk ik dat hij gewoon een modewrn slot heeft. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 - Een 8800GT gaat zeker nog wel even mee vooral als je SLi gaat draaien kom je voor uit. - Die videokaart ziet er nog niet echt zo heel goed uit, ik denk dat je daar niet echt hoog mee gaat draaien. - Ik denk dat je hem dan wel op medium kan spelen. Je hebt een P4 neem dus een 8800GT die doet het nog goed op een P4 hoger zou zijn ondergang betekenen. - Wat zijn de specs van die game? Welke applicaties draai je naast die game? Sorry, was even vergeten het erbij te zetten. Minimum - Intel® Pentium® 4 2.4 GHz / AMD® Athlon 64 2800+ Processor / Dual Core Processor (minstens 1.8Ghz RAM. 512MB RAM) (768MB Windows Vista) - 8 GB vrije harde schrijf ruimte - Grafische kaart minimaal: NVIDIA® Geforce™ 6600 / ATI ® Radeon ® 9800Pro. Aanbevolen - 2.4 GHz Dual Core Processor met 1GB intern geheugen (Windows XP), 2GB (Windows Vista) - 8 GB vrije harde schijf ruimte - Grafische kaart mimimaal NVIDIA® Geforce 7800 of ATI® Radeon® X1800. Daarnaast draai ik niks, alles op low en beeldresolutie op 1024x.... (zoiets) Hmm zou goed moeten draaien, zet je anti-virus en firewall is uit, ook je Windows Firewall. Werkt dit niet schakel dan je internet verbinding eens uit. Nee, ik bedoel over die van mij want hij zei bij mij iets over "Eerst de specs ZIEN en dan pas geloven" bedoelt hij daar foto's mee ofzo? Onder andere. Ik heb dit onlangs al laten uittesten, maar omdat mijn pc nu een beetje geupgrade is laat ik hem nog maar is controleren(ik vind het niet erg als ik op laagste moet spelen,w ant dat moest ik voor de upgrade ook doen bij SA nu kan ik eigenlijk al op vrij hoge kwaliteit spelen) dus graag nog een controle. (Videokaart word heel misschien ook vervangen maar we zullen eerst zo eens zien):Computer Fabrikant: Packard Bell BV Computermodel: ISTART D3460 Computernaam: PC_VAN_[NAAM] Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Packard Bell BV Model: RC415 BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: Default System BIOS Processor Model: Intel® Pentium® Dual CPU E2140 @ 1.60GHz Kloksnelheid: 1200 MHz (Raar gisteren stond hier nog 1600). Kloksnelheid na 2e herstart: 1600 MHz (hij staat dus weer normaal, waarschijnlijk verkeerde informatie opgehaald). Geheugen Grootte: 1791 MB RAM Harde schijf Bestandstype: UDF Grootte: 224,88 GB Vrije ruimte: 105,52 GB Videokaart Model: Intel® 82852/82855 GM/GME Graphics Controller (Microsoft Corporation - XDDM) Beeldprocessor: ATI Radeon Xpress Series (0x5A61) Geheugengrootte: 256 MB Drivers: atiumdag.dll,atiumdva.dat,atitmmxx.dll, versie 7.01.01.788 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Standaardbeeldscherm Schermresolutie: x Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 59 Hz Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek High Definition Audio DirectX Versie: 10.0 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Basic Versie: 6.0.6000 Service Pack: Onbekend Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Je processor is goed genoeg, ik denk dat je nog wat ram er bij moet steken en natuurlijk een nieuwe grafische kaart. als de videokaart on board is moet hij zeker vervangen worden, dat eet namelijk van je geheugen en de meeste spellen doen het niet eens.voor de processor kun je beter iets van een core duo nemen, eentje met 3 GHz zou wel willen passen. Ik weet niet hoe oud je pc is maar als je hem net hebt denk ik dat hij gewoon een modewrn slot heeft. On board videokaarten kan je niet vervangen, je kan wel een Grafische kaart in de bij behorende slot plaatsen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 als de videokaart on board is moet hij zeker vervangen worden, dat eet namelijk van je geheugen en de meeste spellen doen het niet eens.voor de processor kun je beter iets van een core duo nemen, eentje met 3 GHz zou wel willen passen. Ik weet niet hoe oud je pc is maar als je hem net hebt denk ik dat hij gewoon een modewrn slot heeft. On board videokaarten kan je niet vervangen, je kan wel een Grafische kaart in de bij behorende slot plaatsen. '-.- Je begrijpt wat ik bedoel. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 als de videokaart on board is moet hij zeker vervangen worden, dat eet namelijk van je geheugen en de meeste spellen doen het niet eens.voor de processor kun je beter iets van een core duo nemen, eentje met 3 GHz zou wel willen passen. Ik weet niet hoe oud je pc is maar als je hem net hebt denk ik dat hij gewoon een modewrn slot heeft. On board videokaarten kan je niet vervangen, je kan wel een Grafische kaart in de bij behorende slot plaatsen. '-.- Je begrijpt wat ik bedoel. ver·van·gen -ving, h -vangen 1 de plaats innemen van: ik vervang hem tijdens zijn afwezigheid 2 de plaats laten innemen van: een woord door een ander ~ De plaats in nemen van betekend vervangen. Doordat een andere kaart niet de versneller zijn plek kan in nemen, is vervangen dus ook niet op zijn plaats. Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 als de videokaart on board is moet hij zeker vervangen worden, dat eet namelijk van je geheugen en de meeste spellen doen het niet eens.voor de processor kun je beter iets van een core duo nemen, eentje met 3 GHz zou wel willen passen. Ik weet niet hoe oud je pc is maar als je hem net hebt denk ik dat hij gewoon een modewrn slot heeft. On board videokaarten kan je niet vervangen, je kan wel een Grafische kaart in de bij behorende slot plaatsen. '-.- Je begrijpt wat ik bedoel. ver·van·gen -ving, h -vangen 1 de plaats innemen van: ik vervang hem tijdens zijn afwezigheid 2 de plaats laten innemen van: een woord door een ander ~ De plaats in nemen van betekend vervangen. Doordat een andere kaart niet de versneller zijn plek kan in nemen, is vervangen dus ook niet op zijn plaats. Als je een gewone pci-e kaart erin stopt dan is de chip vervangen, dan word de chip uitgeschakeld. Je kunt hem dan wel degelijk vervangen, je kunt er alleen geen nieuwe chip inzetten. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 als de videokaart on board is moet hij zeker vervangen worden, dat eet namelijk van je geheugen en de meeste spellen doen het niet eens.voor de processor kun je beter iets van een core duo nemen, eentje met 3 GHz zou wel willen passen. Ik weet niet hoe oud je pc is maar als je hem net hebt denk ik dat hij gewoon een modewrn slot heeft. On board videokaarten kan je niet vervangen, je kan wel een Grafische kaart in de bij behorende slot plaatsen. '-.- Je begrijpt wat ik bedoel. ver·van·gen -ving, h -vangen 1 de plaats innemen van: ik vervang hem tijdens zijn afwezigheid 2 de plaats laten innemen van: een woord door een ander ~ De plaats in nemen van betekend vervangen. Doordat een andere kaart niet de versneller zijn plek kan in nemen, is vervangen dus ook niet op zijn plaats. Als je een gewone pci-e kaart erin stopt dan is de chip vervangen, dan word de chip uitgeschakeld. Je kunt hem dan wel degelijk vervangen, je kunt er alleen geen nieuwe chip inzetten. Vervangen = "de - plaats - innemen - van" wat inhoudt dat je die grafische kaart versneller, er uit wilt halen en een andere er in wilt doen. Een Intel Grafische versneller valt nooit te vervangen. Je PCI, PCI-e of AGP grafische kaart dan weer wel. Reageren
Harrison Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 .... ... Hmm zou goed moeten draaien, zet je anti-virus en firewall is uit, ook je Windows Firewall. Werkt dit niet schakel dan je internet verbinding eens uit. ... Onder andere. ... Je processor is goed genoeg, ik denk dat je nog wat ram er bij moet steken en natuurlijk een nieuwe grafische kaart. ... On board videokaarten kan je niet vervangen, je kan wel een Grafische kaart in de bij behorende slot plaatsen. Are we done yet? Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (...)Vervangen = "de - plaats - innemen - van" wat inhoudt dat je die grafische kaart versneller, er uit wilt halen en een andere er in wilt doen. Een Intel Grafische versneller valt nooit te vervangen. Je PCI, PCI-e of AGP grafische kaart dan weer wel. Je begrijpt wat ik bedoel en ik weet zeker dat de anderen dat ook doen. En je vervangt hem echt wel hoor, je stopt er een kaart in dan word de accelerator uitgeschakeld en dus vervangen... >>> Door Thundercover: Ik had het ook al bij het bericht boven je gezet, maar kort die quotes eens in en neem alleen het stukje waar je ook echt op reageert.<<< Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (...)Vervangen = "de - plaats - innemen - van" wat inhoudt dat je die grafische kaart versneller, er uit wilt halen en een andere er in wilt doen. Een Intel Grafische versneller valt nooit te vervangen. Je PCI, PCI-e of AGP grafische kaart dan weer wel. Je begrijpt wat ik bedoel en ik weet zeker dat de anderen dat ook doen. En je vervangt hem echt wel hoor, je stopt er een kaart in dan word de accelerator uitgeschakeld en dus vervangen... >>> Door Thundercover: Ik had het ook al bij het bericht boven je gezet, maar kort die quotes eens in en neem alleen het stukje waar je ook echt op reageert.<<< Je vervangt hem wel en niet. Fysiek vervang je hem niet,de kaart komt niet op de plaats van de versneller. Maar de kaart neem de taak over van de versneller,dus hij vervangt hem in zijn functie. Reageren
Tjerk Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Jullie hebben allemaal een beetje gelijk Zullen we nu weer verder gaan met het oorspronkelijke onderwerp? Reageren
joeybambix Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Trekt GTA IV Het??? INFO Computer ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: FUJITSU SIEMENS - Computermodel: D2151-A2 - Computernaam: PARADIGIT_PC - Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: FUJITSU SIEMENS - Model: D2151-A2 - BIOS Fabrikant: FUJITSU SIEMENS // Phoenix Technologies Ltd. - BIOS Model: Version 5.00 R1.05.2151.A2 Processor ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Intel® Pentium® Dual CPU E2180 @ 2.00GHz - Kloksnelheid: 1995 MHz Geheugen ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Grootte: 2046 MB RAM Hardeschijf ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Bestandstype: FAT32 - Grootte: 229,11 GB - Vrije ruimte: 203, GB Videokaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: ATI Radeon HD 3600 Series - Beeldprocessor: ATI Radeon Graphics Processor (0x9598) - Geheugengrootte: 512 MB - Drivers: ati2dvag.dll, versie 6.14.10.6869 Beeldscherm ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) - Model: Plug en Play-monitor - Schermresolutie: 1280x1024 - Kleurkwaliteit: 32-bits - Frequentie: 75 Hz Geluidskaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Realtek - Model: Realtek High Definition Audio DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 9.0c Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft Windows XP Home Edition - Versie: 5.1.2600 - Service Pack: Service Pack 3 __________________________________________ Mvg, Bambix Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 ik dnek dat hij het net red, ik heb ongeveer hetzelfde alleen mijn cpu is anders Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) @ joeybambix: je zal het inderdaad net redden met je processor en je RAM geheugen. Je videokaart is niet van de beste (ik heb ongeveer dezelfde ), maar zal GTA IV wel op low, waarschijnlijk medium, kunnen draaien. Verwacht geen high. Bewerkt: 19 oktober 2008 door Hanneswasco Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Volgens mij zijn recommended specs toch op max afgesteld? Als dat zo is kom je 64mb geheugen tekort. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.