Jump to content

Systeemeisen GTA4

Recommended Posts

Geplaatst:
een nieuwe processor moet genoeg zijn, meer geheugen lijkt me handig en als je videokaart on board is dan mag je die ook wel nieuw halen

Processor weet ik eigenlijk niets van, ik heb er zaterdag nog maar net nieuw geheugen bijgestoken(2gb) en het is een onboard kaart ja, en die zal misschien ook wel vervangen worden.

• Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

26

• Hanneswasco

23

• Galiorix

19

• Harrison

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

als de videokaart on board is moet hij zeker vervangen worden, dat eet namelijk van je geheugen en de meeste spellen doen het niet eens.

voor de processor kun je beter iets van een core duo nemen, eentje met 3 GHz zou wel willen passen.

Ik weet niet hoe oud je pc is maar als je hem net hebt denk ik dat hij gewoon een modewrn slot heeft.

Geplaatst:
- Een 8800GT gaat zeker nog wel even mee vooral als je SLi gaat draaien kom je voor uit.

- Die videokaart ziet er nog niet echt zo heel goed uit, ik denk dat je daar niet echt hoog mee gaat draaien.

- Ik denk dat je hem dan wel op medium kan spelen. Je hebt een P4 neem dus een 8800GT die doet het nog goed op een P4 hoger zou zijn ondergang betekenen.

- Wat zijn de specs van die game? Welke applicaties draai je naast die game?

Sorry, was even vergeten het erbij te zetten.

Minimum

- Intel® Pentium® 4 2.4 GHz / AMD® Athlon 64 2800+ Processor / Dual Core Processor (minstens 1.8Ghz

RAM. 512MB RAM) (768MB Windows Vista)

- 8 GB vrije harde schrijf ruimte

- Grafische kaart minimaal: NVIDIA® Geforce™ 6600 / ATI ® Radeon ® 9800Pro.

Aanbevolen

- 2.4 GHz Dual Core Processor met 1GB intern geheugen (Windows XP), 2GB (Windows Vista)

- 8 GB vrije harde schijf ruimte

- Grafische kaart mimimaal NVIDIA® Geforce 7800 of ATI® Radeon® X1800.

Daarnaast draai ik niks, alles op low en beeldresolutie op 1024x.... (zoiets)

Hmm zou goed moeten draaien, zet je anti-virus en firewall is uit, ook je Windows Firewall.

Werkt dit niet schakel dan je internet verbinding eens uit. :)

Nee, ik bedoel over die van mij want hij zei bij mij iets over "Eerst de specs ZIEN en dan pas geloven" bedoelt hij daar foto's mee ofzo?

Onder andere.

Ik heb dit onlangs al laten uittesten, maar omdat mijn pc nu een beetje geupgrade is laat ik hem nog maar is controleren(ik vind het niet erg als ik op laagste moet spelen,w ant dat moest ik voor de upgrade ook doen bij SA nu kan ik eigenlijk al op vrij hoge kwaliteit spelen) dus graag nog een controle. (Videokaart word heel misschien ook vervangen maar we zullen eerst zo eens zien):

computer.gifComputer

• Fabrikant: Packard Bell BV
  • Computermodel: ISTART D3460
  • Computernaam: PC_VAN_[NAAM]
  • Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant: Packard Bell BV
  • Model: RC415
  • BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
  • BIOS Model: Default System BIOS

processor.gifProcessor

• Model: Intel® Pentium® Dual CPU E2140 @ 1.60GHz
  • Kloksnelheid: 1200 MHz (Raar gisteren stond hier nog 1600).
  • Kloksnelheid na 2e herstart: 1600 MHz (hij staat dus weer normaal, waarschijnlijk verkeerde informatie opgehaald).

memory.gifGeheugen

• Grootte: 1791 MB RAM

harddisk.gifHarde schijf

• Bestandstype: UDF
  • Grootte: 224,88 GB
  • Vrije ruimte: 105,52 GB

videocard.gifVideokaart

• Model: Intel® 82852/82855 GM/GME Graphics Controller (Microsoft Corporation - XDDM)
  • Beeldprocessor: ATI Radeon Xpress Series (0x5A61)
  • Geheugengrootte: 256 MB
  • Drivers: atiumdag.dll,atiumdva.dat,atitmmxx.dll, versie 7.01.01.788

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Standaardbeeldscherm
  • Schermresolutie: x
  • Kleurkwaliteit: 32-bits
  • Frequentie: 59 Hz

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: Realtek
  • Model: Realtek High Definition Audio

directx.gifDirectX

• Versie: 10.0

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Basic
  • Versie: 6.0.6000
  • Service Pack: Onbekend

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool

Je processor is goed genoeg, ik denk dat je nog wat ram er bij moet steken en natuurlijk een nieuwe grafische kaart.

als de videokaart on board is moet hij zeker vervangen worden, dat eet namelijk van je geheugen en de meeste spellen doen het niet eens.

voor de processor kun je beter iets van een core duo nemen, eentje met 3 GHz zou wel willen passen.

Ik weet niet hoe oud je pc is maar als je hem net hebt denk ik dat hij gewoon een modewrn slot heeft.

On board videokaarten kan je niet vervangen, je kan wel een Grafische kaart in de bij behorende slot plaatsen.

Geplaatst:

On board videokaarten kan je niet vervangen, je kan wel een Grafische kaart in de bij behorende slot plaatsen.

'-.- Je begrijpt wat ik bedoel.

Geplaatst:

ver·van·gen -ving, h -vangen 1 de plaats innemen van: ik vervang hem tijdens zijn afwezigheid 2 de plaats laten innemen van: een woord door een ander ~

De plaats in nemen van betekend vervangen. Doordat een andere kaart niet de versneller zijn plek kan in nemen, is vervangen dus ook niet op zijn plaats. :)

Geplaatst:

ver·van·gen -ving, h -vangen 1 de plaats innemen van: ik vervang hem tijdens zijn afwezigheid 2 de plaats laten innemen van: een woord door een ander ~

De plaats in nemen van betekend vervangen. Doordat een andere kaart niet de versneller zijn plek kan in nemen, is vervangen dus ook niet op zijn plaats. :)

Als je een gewone pci-e kaart erin stopt dan is de chip vervangen, dan word de chip uitgeschakeld.

Je kunt hem dan wel degelijk vervangen, je kunt er alleen geen nieuwe chip inzetten.

Geplaatst:

Als je een gewone pci-e kaart erin stopt dan is de chip vervangen, dan word de chip uitgeschakeld.

Je kunt hem dan wel degelijk vervangen, je kunt er alleen geen nieuwe chip inzetten.

Vervangen = "de - plaats - innemen - van" wat inhoudt dat je die grafische kaart versneller, er uit wilt halen en een andere er in wilt doen.

Een Intel Grafische versneller valt nooit te vervangen. Je PCI, PCI-e of AGP grafische kaart dan weer wel.

Geplaatst:
....

...

Hmm zou goed moeten draaien, zet je anti-virus en firewall is uit, ook je Windows Firewall.

Werkt dit niet schakel dan je internet verbinding eens uit. :)

...

Onder andere.

...

Je processor is goed genoeg, ik denk dat je nog wat ram er bij moet steken en natuurlijk een nieuwe grafische kaart.

...

imgp0501ec4.th.jpgthpix.gif

Are we done yet?

Geplaatst:
(...)

Vervangen = "de - plaats - innemen - van" wat inhoudt dat je die grafische kaart versneller, er uit wilt halen en een andere er in wilt doen.

Een Intel Grafische versneller valt nooit te vervangen. Je PCI, PCI-e of AGP grafische kaart dan weer wel.

Je begrijpt wat ik bedoel en ik weet zeker dat de anderen dat ook doen.

En je vervangt hem echt wel hoor, je stopt er een kaart in dan word de accelerator uitgeschakeld en dus vervangen...

>>> Door Thundercover: Ik had het ook al bij het bericht boven je gezet, maar kort die quotes eens in en neem alleen het stukje waar je ook echt op reageert.<<<

Geplaatst:
(...)

Je begrijpt wat ik bedoel en ik weet zeker dat de anderen dat ook doen.

En je vervangt hem echt wel hoor, je stopt er een kaart in dan word de accelerator uitgeschakeld en dus vervangen...

>>> Door Thundercover: Ik had het ook al bij het bericht boven je gezet, maar kort die quotes eens in en neem alleen het stukje waar je ook echt op reageert.<<<

Je vervangt hem wel en niet. Fysiek vervang je hem niet,de kaart komt niet op de plaats van de versneller. Maar de kaart neem de taak over van de versneller,dus hij vervangt hem in zijn functie.

Geplaatst:

Trekt GTA IV Het???

INFO

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: FUJITSU SIEMENS

- Computermodel: D2151-A2

- Computernaam: PARADIGIT_PC

- Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: FUJITSU SIEMENS

- Model: D2151-A2

- BIOS Fabrikant: FUJITSU SIEMENS // Phoenix Technologies Ltd.

- BIOS Model: Version 5.00 R1.05.2151.A2

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Pentium® Dual CPU E2180 @ 2.00GHz

- Kloksnelheid: 1995 MHz

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 2046 MB RAM

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype: FAT32

- Grootte: 229,11 GB

- Vrije ruimte: 203, GB

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: ATI Radeon HD 3600 Series

- Beeldprocessor: ATI Radeon Graphics Processor (0x9598)

- Geheugengrootte: 512 MB

- Drivers: ati2dvag.dll, versie 6.14.10.6869

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Plug en Play-monitor

- Schermresolutie: 1280x1024

- Kleurkwaliteit: 32-bits

- Frequentie: 75 Hz

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Realtek

- Model: Realtek High Definition Audio

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 9.0c

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows XP Home Edition

- Versie: 5.1.2600

- Service Pack: Service Pack 3

Mvg,

Bambix

Geplaatst: (bewerkt)

@ joeybambix: je zal het inderdaad net redden met je processor en je RAM geheugen. Je videokaart is niet van de beste (ik heb ongeveer dezelfde :7), maar zal GTA IV wel op low, waarschijnlijk medium, kunnen draaien. Verwacht geen high.

Bewerkt: door Hanneswasco

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...