Jump to content

Youtube filmpje


-GoldWing-

Recommended Posts

Hey, ik heb vandaag een heel mooi Gta Iv filmpje gemaakt voor de Death Incorporated clan gemaakt maar nu is mijn muziek dus verwijderd omdat ik het zonder toestemming heb gebruikt! :S

maar dit klopt dus niet want tientallen andere mensen hebben het zelfde liedje gebruikt en daar werd het niet geblokkeerd! :duh:

wat moet ik hier tegen doen?

dit is het filmpje trouwens!

Klikkie

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, ze hebben hem bij Youtube geforceerd op mute gezet... Hier kunnen wij ook vrij weinig tegen doen, ik zou eerst eens beginnen met een mail naar de administratie van Youtube te sturen.

Deze video bevat een audiotrack die niet geautoriseerd is door WMG. Deze audio is uitgeschakeld

Er staat WMG. Dat staat waarschijnlijk voor Warner Music Group. Waarschijnlijk heb je een nummer van hun gebruik, waarschijnlijk gedownload, en daar willen ze iets tegen doen. Daarom is waarschijnlijk het geluid van jouw video verwijderd.

Twee opties wat je nu kan doen:

  1. Zelf muziek maken
  2. Video zelf hosten, dit is niet erg moeilijk en kan zelfs gratis. Ik wil dit ook wel voor je doen, moet je even een PB sturen ;)

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

YouTube heeft het recht filmpjes te verwijderen of te muten als er auteursrechtelijk materiaal inzit en de auteur van het materiaal daar naar vraagt. Mij is het ook wel eens overkomen, maar daar kunnen wij helaas niks aan doen. De enige oplossing is het gebruiken van materiaal waar geen copyright onder staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Your video, Slow Motion Fun, may have audio content from CHARIOTS OF FIRE by VANGELIS that is owned or licensed by UMG.

As a result, your video is blocked everywhere except in these locations:

Australia, Brazil, Canada, France, Germany, India, Ireland, Israel, Italy, Japan, Mexico, Netherlands, New Zealand, South Korea, Spain, United Kingdom, United States

What should I do?

No action is required on your part. In some cases, ads may appear next to your video.

Under certain circumstances, you may dispute the copyright claim from UMG. These may be any of the following:

* the content is mistakenly identified and is actually completely your original creation;

* you believe that your use does not infringe copyright (e.g. it is fair use under US law);

* you are actually licensed by the owner to use this content.

Niet heel erg,maar ik vind het wel jammer ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

As a result, your video is blocked everywhere except in these locations:

Australia, Brazil, Canada, France, Germany, India, Ireland, Israel, Italy, Japan, Mexico, Netherlands, New Zealand, South Korea, Spain, United Kingdom, United States

[...]

Oftewel, in heel veel landen kan de video nog gewoon bekeken worden! In ieder geval in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Engeland, de V.S., en nog een aantal andere landen. Ik weet natuurlijk niet wat je doelgroep is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...