Jump to content

Eredivisie


Arjen

Recommended Posts

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    55

  • Thabit

    36

  • RTS

    26

  • NandroDavids

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit zou denk ik beter passen in het topic 'Voetbalnieuws'. Maar om even te reageren: Het is nog niet zeker dat Huntelaar naar Ajax komt. Huntelaar zelf is al wel rond met Ajax, maar Ajax en SC Heerenveen moeten het nog eens worden over de transfersom. Een jaar geleden vroeg SC Heerenveen 6 miljoen Euro voor Huntelaar, maar omdat hij nu nog beter presteert, is de verwachting dat dat bedrag nog veel hoger zal zijn.

NandroDavids

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou denk ik beter passen in het topic 'Voetbalnieuws'. Maar om even te reageren: Het is nog niet zeker dat Huntelaar naar Ajax komt. Huntelaar zelf is al wel rond met Ajax, maar Ajax en SC Heerenveen moeten het nog eens worden over de transfersom. Een jaar geleden vroeg SC Heerenveen 6 miljoen Euro voor Huntelaar, maar omdat hij nu nog beter presteert, is de verwachting dat dat bedrag nog veel hoger zal zijn.

NandroDavids

Laat hem toch gaan hij wilt een stapje hoger!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou denk ik beter passen in het topic 'Voetbalnieuws'. Maar om even te reageren: Het is nog niet zeker dat Huntelaar naar Ajax komt. Huntelaar zelf is al wel rond met Ajax, maar Ajax en SC Heerenveen moeten het nog eens worden over de transfersom. Een jaar geleden vroeg SC Heerenveen 6 miljoen Euro voor Huntelaar, maar omdat hij nu nog beter presteert, is de verwachting dat dat bedrag nog veel hoger zal zijn.

NandroDavids

Dan kan hij alsnog aan het einde van het seizoen vrij vertrekken. Dan is zijn contract afgelopen, dan verdient Heerenveen daar dus niks aan!

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan hij alsnog aan het einde van het seizoen vrij vertrekken. Dan is zijn contract afgelopen, dan verdient Heerenveen daar dus niks aan!

Huntelaar zijn contract loopt door tot medio 2007. Na dit seizoen dus nog een seizoen. Hij kan na dit seizoen dus niet transfervrij vertrekken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

SC Heerenveen - Ajax 4-2

Ajax kwam nog zelfs 4-0 achter maar wist nog in de 79ste minuut 4-1 te maken en in de blessure tijd kreeg Bosvelt rode kaart en mocht Ajax een penalty nemen Galasak schoot raak 4-2 maar meer helpt niet.

Klaas Jan Huntelaar heeft nog z'n laatste eer aan SC Heerenveen gegeven hij scoorde tegen zijn nieuwe club in 38ste minuut 3minuten na dat Samaras nog de 1-0 scoorde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, inderdaad, nu even een weekje geen Eredivisie-wedstrijden. :-(

Op 11 januari begint de competitie weer met deze wedstrijden:

Willem II - Heracles Almelo

NAC Breda - RKC Waalwijk

Ik vind de winterstop altijd verschrikkelijk, langer dan een week zonder voetbalwedstrijden kan ik echt niet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Huntelaar komt op 7 januari 2006 bij Ajax, in de winterstop dus.

Andere transfers? Er gebeurt niet echt veel op de transfermarkt, maar om de belangrijkste even te noemen:

Jan Kromkamp gaat per direct naar Liverpool. Hij wordt geruild met Josémi, die dus naar Kromkaps huidige club, Villarreal gaat. Kromkamp hoopt bij Liverpool meer te gaan spelen, zodat hij zich weer in de kijker kan spelen voor het Nederlands Elftal.

Real Madrid heeft weer een nieuwe spits gekocht: Antonio Cassano komt voor 5 miljoen Euro over van AS Roma. Cassano heeft een contract voor 4,5 jaar getekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me echt af, waarom SC Heerenveen nou weer zoveel spelers uit Scandinavië haalt?

ze hebben nu weer Fernando Derveld van Odense BK gehaald, Niklas Tarvarjärvi van MyPa 47 en Hjalte Bo Nørregaard van FC København

Bewerkt: door italia_juju
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me echt af, waarom SC Heerenveen nou weer zoveel spelers uit Scandinavië haalt?

ze hebben nu weer Fernando Derveld van Odense BK gehaald, Niklas Tarvarjärvi van MyPa 47 en Hjalte Bo Nørregaard van FC København

Tja waarom haalt Ajax alles van MALMO FF?:puh:

Over SC Heerenveen gesproken vorige jaar Vayrigen ofzo Finland:P

Waroom haalt FC Barcelona alles van AJAX? (nja in de eind jaren 90 dan)

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me echt af, waarom SC Heerenveen nou weer zoveel spelers uit Scandinavië haalt?

ze hebben nu weer Fernando Derveld van Odense BK gehaald, Niklas Tarvarjärvi van MyPa 47 en Hjalte Bo Nørregaard van FC København

Omdat daar ook talent zit!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...