Thabit Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 NEEE!! Huntelaar gaat naar Ajax, hij gaat weg bij Heerenveen! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Huntelaar naar AJAX!!!! Ik denk dat Huntelaar een Stapje hoger wilt. En later in de toekomst nog wel naar een TopClub(Nja Ajax was vroeger 1:P) Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Dit zou denk ik beter passen in het topic 'Voetbalnieuws'. Maar om even te reageren: Het is nog niet zeker dat Huntelaar naar Ajax komt. Huntelaar zelf is al wel rond met Ajax, maar Ajax en SC Heerenveen moeten het nog eens worden over de transfersom. Een jaar geleden vroeg SC Heerenveen 6 miljoen Euro voor Huntelaar, maar omdat hij nu nog beter presteert, is de verwachting dat dat bedrag nog veel hoger zal zijn. NandroDavids Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Dit zou denk ik beter passen in het topic 'Voetbalnieuws'. Maar om even te reageren: Het is nog niet zeker dat Huntelaar naar Ajax komt. Huntelaar zelf is al wel rond met Ajax, maar Ajax en SC Heerenveen moeten het nog eens worden over de transfersom. Een jaar geleden vroeg SC Heerenveen 6 miljoen Euro voor Huntelaar, maar omdat hij nu nog beter presteert, is de verwachting dat dat bedrag nog veel hoger zal zijn.NandroDavids Laat hem toch gaan hij wilt een stapje hoger! Reageren
Thabit Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Dit zou denk ik beter passen in het topic 'Voetbalnieuws'. Maar om even te reageren: Het is nog niet zeker dat Huntelaar naar Ajax komt. Huntelaar zelf is al wel rond met Ajax, maar Ajax en SC Heerenveen moeten het nog eens worden over de transfersom. Een jaar geleden vroeg SC Heerenveen 6 miljoen Euro voor Huntelaar, maar omdat hij nu nog beter presteert, is de verwachting dat dat bedrag nog veel hoger zal zijn.NandroDavids Dan kan hij alsnog aan het einde van het seizoen vrij vertrekken. Dan is zijn contract afgelopen, dan verdient Heerenveen daar dus niks aan! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Dan kan hij alsnog aan het einde van het seizoen vrij vertrekken. Dan is zijn contract afgelopen, dan verdient Heerenveen daar dus niks aan! Huntelaar zijn contract loopt door tot medio 2007. Na dit seizoen dus nog een seizoen. Hij kan na dit seizoen dus niet transfervrij vertrekken. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 SC Heerenveen - Ajax 4-2 Ajax kwam nog zelfs 4-0 achter maar wist nog in de 79ste minuut 4-1 te maken en in de blessure tijd kreeg Bosvelt rode kaart en mocht Ajax een penalty nemen Galasak schoot raak 4-2 maar meer helpt niet. Klaas Jan Huntelaar heeft nog z'n laatste eer aan SC Heerenveen gegeven hij scoorde tegen zijn nieuwe club in 38ste minuut 3minuten na dat Samaras nog de 1-0 scoorde. Reageren
Juju Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 4-2 niet te geloven, Dit seizoen gaat t niet zo best met Ajax Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Nu is er toch 1Week Winterstop? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ja, inderdaad, nu even een weekje geen Eredivisie-wedstrijden. Op 11 januari begint de competitie weer met deze wedstrijden: Willem II - Heracles Almelo NAC Breda - RKC Waalwijk Ik vind de winterstop altijd verschrikkelijk, langer dan een week zonder voetbalwedstrijden kan ik echt niet. Reageren
Juju Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik dacht eerst dat er geen winterstop was, Maar dus wel, en gaat Huntelaar in de winterstop dus naar Ajax? Weet iemand nog wat andere transfers? ook buitenlands? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Huntelaar komt op 7 januari 2006 bij Ajax, in de winterstop dus. Andere transfers? Er gebeurt niet echt veel op de transfermarkt, maar om de belangrijkste even te noemen: Jan Kromkamp gaat per direct naar Liverpool. Hij wordt geruild met Josémi, die dus naar Kromkaps huidige club, Villarreal gaat. Kromkamp hoopt bij Liverpool meer te gaan spelen, zodat hij zich weer in de kijker kan spelen voor het Nederlands Elftal. Real Madrid heeft weer een nieuwe spits gekocht: Antonio Cassano komt voor 5 miljoen Euro over van AS Roma. Cassano heeft een contract voor 4,5 jaar getekend. Reageren
Juju Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Ik vraag me echt af, waarom SC Heerenveen nou weer zoveel spelers uit Scandinavië haalt? ze hebben nu weer Fernando Derveld van Odense BK gehaald, Niklas Tarvarjärvi van MyPa 47 en Hjalte Bo Nørregaard van FC København Bewerkt: 5 januari 2006 door italia_juju Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Ik vraag me echt af, waarom SC Heerenveen nou weer zoveel spelers uit Scandinavië haalt? ze hebben nu weer Fernando Derveld van Odense BK gehaald, Niklas Tarvarjärvi van MyPa 47 en Hjalte Bo Nørregaard van FC København Tja waarom haalt Ajax alles van MALMO FF? Over SC Heerenveen gesproken vorige jaar Vayrigen ofzo Finland:P Waroom haalt FC Barcelona alles van AJAX? (nja in de eind jaren 90 dan) Bewerkt: 6 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Thabit Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik vraag me echt af, waarom SC Heerenveen nou weer zoveel spelers uit Scandinavië haalt? ze hebben nu weer Fernando Derveld van Odense BK gehaald, Niklas Tarvarjärvi van MyPa 47 en Hjalte Bo Nørregaard van FC København Omdat daar ook talent zit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.