Jump to content

Eredivisie


Arjen

Recommended Posts

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    55

  • Thabit

    36

  • RTS

    26

  • NandroDavids

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hier wel wedstrijden over de Amstel Cup, Nederlandse Competitie.

SC Heerenveen - Ajax 0-3

:D :D

Dat was in de Gatorade Cup, niet in de Eredivisie ;) .

Daarom wist ik niet waroom jij die topic had gemaakt maar goed. Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we even Ontopic houden ;) .

Willem II 3 - RBC 1

Deze wedstrijd had eigenlijk in een gelijkspel moeten eindigen. RBC kwam in de eerste helft op voorsprong en dit was ook de ruststand. In de tweede helft deed Willem II iets terug door de gelijkmaker te scoren. In de laatste minuten van de wedstrijd zat het eigenlijk. Een speler van Willem II maakte een swalbe en krijgt ene penaltie. Twee minuten later word de bal voorgegeven en kopt een RBC'er de bal ongelukkig in eigen doel.

Je kan nu wel stellen dat RBC zich op kan maken voor de Eerste Divisie want het gat van negen punten is moeilijk in te halen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we even Ontopic houden ;) .

Willem II 3 - RBC 1

Deze wedstrijd had eigenlijk in een gelijkspel moeten eindigen. RBC kwam in de eerste helft op voorsprong en dit was ook de ruststand. In de tweede helft deed Willem II iets terug door de gelijkmaker te scoren. In de laatste minuten van de wedstrijd zat het eigenlijk. Een speler van Willem II maakte een swalbe en krijgt ene penaltie. Twee minuten later word de bal voorgegeven en kopt een RBC'er de bal ongelukkig in eigen doel.

Je kan nu wel stellen dat RBC zich op kan maken voor de Eerste Divisie want het gat van negen punten is moeilijk in te halen denk ik.

Het is ook wel te verwachten dat RBC uit de Eredivisie gaat, want vorig jaar hebben ze nog nacompetitie moeten spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het wel jammer voor RBC dat ze niet wonnen. Maar netzoals Ikkes zei:Ze kunnen zich op maken voor de Eerste Divisie. De laatste keer dat ze daar zaten was in 2001-2002.

Groeten Gtaboy107. :*D

RBC wordt weer 1st in Eerste divisie

Nja den bosch kon ook 9 punten goed maken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
4x Huntelaar, logisch dat hij van Heerenveen komt :puh:

Een hele goedde voetballer Thabit! Ik gunde hem die 4x echt. Nu is hij weer lijstaanvoeder van de Topscoorders. Hij heeft nu 3 goals voorsprong op zijn tegenstander Arveladze.

Verder wou ik ook nog de rest van de uitslagen even melden:

Feyenoord - Sparta: 4-0

Feyenoord: Hofs (28,37), Kuyt (52), Boussaboun (88).

AZ - FC Utrecht: 2-3

AZ: v. Steentel (56/ed). Koevermans (62).

FC U: v. Steensel (3), Ramzi (27), Nelisse (31/pen).

Ajax - RBC Roosendaal: 6-0

Ajax: Huntelaar (4, 71, 78, 83), Rosenberg (28,86)

Willem II - NAC Breda: 2-0

Willem II: Sno (25/ed), Dembele (27).

Heracles Alm. - ADO Den Haag: 1-3

Heracles: Tanghe (29).

Ado: Elia (27), De Graaf (82), Den Ouden (87).

Tussen de haakjes bevindt zich de minuut wanneer het doelpunt is gescoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft Ajax toch een topspitsen... _O_

Het was dan wel tegen RBC Roosendaal, maar toch vond ik het knap van Ajax. Ondanks alle kritiek die ze krijgen wel gewoon met 6 - 0 winnen. Echt klasse! (Ja, ik ben voor Ajax... :puh: )

Rosenberg heeft er volgens mij al 12 inliggen. Voor een nieuwe spits is dat echt veel. Ibrahimovic en Mido kwamen in hun eerste seizoen niet verder dan 10 goals. Ajax heeft dus weer 2 topspitsen in huis gehaald: Huntelaar en Rosenberg.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft Ajax toch een topspitsen... _O_

Het was dan wel tegen RBC Roosendaal, maar toch vond ik het knap van Ajax. Ondanks alle kritiek die ze krijgen wel gewoon met 6 - 0 winnen. Echt klasse! (Ja, ik ben voor Ajax... :puh: )

Rosenberg heeft er volgens mij al 12 inliggen. Voor een nieuwe spits is dat echt veel. Ibrahimovic en Mido kwamen in hun eerste seizoen niet verder dan 10 goals. Ajax heeft dus weer 2 topspitsen in huis gehaald: Huntelaar en Rosenberg.

De laast 15minuten 4x scoren?

en RBC is ook weer niet echt zwak..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...