Jump to content

Eredivisie


Arjen

Recommended Posts

Laatste keer Ajax hier in Euroborg werd 3-2 voor FCG.

Iemand persconferentie gezien met Louis van Gaal? Wat een slechte verliezer en wat een lul. Beetje zeggen dat FCG door is met mazzel, en dat Ron Jans niet tevereden mag zijn met de goals. Pfff....en dan Perez die zich nog eens afvraagt of FCG wel in Europa thuis hoort. Wie verliest hier nou? AZ toch?

AZ...slechte verliezers

Ik denk dat zo'n reactie meer dan normaal is als je het hele seizoen hebt bewezen Champions Leauge waardig te zijn, je hebt natuurlijk mischien wel gelijk dat die opmerikingen hard aan kwam maar v. Gaal is ook een slechte verliezer maar dat is omdat hij een echte winnaars mentaliteit heeft zoals dat hem bij Ajax is bijgebracht. ;)

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    55

  • Thabit

    36

  • RTS

    26

  • NandroDavids

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laatste keer Ajax hier in Euroborg werd 3-2 voor FCG.

Iemand persconferentie gezien met Louis van Gaal? Wat een slechte verliezer en wat een lul. Beetje zeggen dat FCG door is met mazzel, en dat Ron Jans niet tevereden mag zijn met de goals. Pfff....en dan Perez die zich nog eens afvraagt of FCG wel in Europa thuis hoort. Wie verliest hier nou? AZ toch?

AZ...slechte verliezers

Ik denk dat zo'n reactie meer dan normaal is als je het hele seizoen hebt bewezen Champions Leauge waardig te zijn, je hebt natuurlijk mischien wel gelijk dat die opmerikingen hard aan komen maar v. Gaal is ook een slechte verliezer maar dat is omdat hij een echte winnaars mentaliteit heeft zoals dat hem bij Ajax is bijgebracht. ;)

RTS dit is Louis Van Gaal in de jaren 90's :) .

Goliat wij moeten niet zeuren wij hebben ook nog een kans :) .

Dus ik hou me mond dicht.

Link to comment
Delen op andere websites

wel een verrassing, ik ben ajacied, maar had toch feyenoord-az verwacht na dit slechte seizoen

Slecht seizoen = energie over aan het einde.

Goed seizoen = geen energie over aan het einde.

Logiesch of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

maar az en feyenoord supporters moeten niet gaan praten van als dit en als dat vorig seizoen, en is NAC nou gedegradeerd?

Nee, er moet nog een beslissingswedstrijd worden gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ik verwacht niet dat Groningen wint in Amsterdam, in de Euroborg moet het gebeuren.

Dat wordt 3 doelpunten verschil winnen :) .

Eindstand 2-0

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

:erm: Ruststand FC Groningen - AFC Ajax : 1 - 0 :erm:

(Eerste wedstrijd: 2 - 0 voor AFC Ajax)

Ik moet eerlijk bekennen dat deze ruststand terecht is, want Groningen is tot nu toe gewoon beter dan Ajax. De betere kansen waren dan ook voor Groningen, wat 5 minuten voor rust resulteerde in de verdiende 1 - 0 door de Noor Erik Nevland. Laten we met z'n allen hopen dat Ajax het toch gaat redden... :)

Edit: Ja hoor, Ajax heeft het gered! :D Het is uiteindelijk 2 - 1 voor FC Groningen geworden, maar dat was genoeg voor Ajax, omdat de Amsterdammers de eerste wedstrijd met 2 - 0 wonnen. Het 2e doelpunt van FC Groningen werd gemaakt door Bruno Silva, na een uur spelen. Wesley Sneijder schoot Ajax in de 88e minuut naar de voorronde van de Champions League. FC Groningen speelt komend seizoen UEFA-Cup

Voor de fans van SC Heerenveen: Heerenveen won gisteren met 5 -0 van FC Twente, en plaatste zich daarmee ook voor de UEFA Cup! :klap: (Even kijken wie dit had voorspelt met Sportkenners....)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Laatste keer Ajax hier in Euroborg werd 3-2 voor FCG.

Iemand persconferentie gezien met Louis van Gaal? Wat een slechte verliezer en wat een lul. Beetje zeggen dat FCG door is met mazzel, en dat Ron Jans niet tevereden mag zijn met de goals. Pfff....en dan Perez die zich nog eens afvraagt of FCG wel in Europa thuis hoort. Wie verliest hier nou? AZ toch?

AZ...slechte verliezers

ik vond het belachelijk hoe louis van garnaal zo over ron jans team zat te lullen over dat ze 18 punten hoger staan en dit hebben we die *PIEP* boeren gegunt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het seizoen staat al bijna voor de deur.ook kunnen we over de interlandclubs praten die meedoen aan de championsb leugeu/ uefa cup

deze clubs zijn geseecteerdvoor CL/UEFA

FC Twente(vooronde uefa)

FC Groningen(UEFA)

sc herenveen(vooronde uefa)

psv(CL)

ajax(voorrondeCL)

feyenoord(uefa)

az(uefa)

de eerste wedstrijden van hetseizoen zijn:

Dag Datum Tijd Thuis Uit

Vr 18-08-06 20:15 Sparta Rotterdam-Vitesse

Za 19-08-06 19:30 ADO Den Haag-sc Heerenveen

Za 19-08-06 19:30 Willem II-FC Utrecht

Za 19-08-06 20:00 Excelsior-Roda JC

Zo 20-08-06 14:30 PSV-NEC

Zo 20-08-06 14:30 Ajax-RKC Waalwijk

Zo 20-08-06 14:30 AZ-NAC Breda

Zo 20-08-06 14:30 FC Groningen-Feyenoord

Zo 20-08-06 14:30 Heracles Almelo-FC Twente

ik dnek dta psv gaat winnen dit zeisoen maar ik hoop fc groningen.

>>> Door NandroDavids: Hier was al een topic voor onder de naam 'Eredivisie'. Volgende keer aub zoekfunctie gebruiken voordat je een nieuw topic aanmaakt. Topics samengevoegt...<<<

Sorry gebruik bijna nooit de zoekfunctie

Bewerkt: door jensbrinkman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nou een Seizoenkaart bij PSV :D Mijn Cluppie. Ik denk dat het tussen PSV en Ajax gaat. PSV heeft het team van afgelopen seizoen gehouden, en toen zijn ze met 2 vingers in de neus kampioen geworden. Alleen Ball en Reiziger en Lucius gaan weg, en Salcido en Da Costa zijn gekomen. Er zijn ook nog enkele jeugdspelers.

Ajax heeft natuurlijk goed ingekocht met Perez en Stam. En ze hebben natuurlijk Huntelaar. AZ zal 3e of 4e worden, ook goed ingekocht maar komt net tekort. Feyenoord word of 3e of 4e. Lucius, Hysegems en De Ceulaer zijn zeer goed. Ik verwacht dat Sparta de grote verrassing van het seizoen word.(Harry Menjuanin, Yannis Anistasiou(wat een moeilijke namen). Verder zal het Uefa Cup voetbal tussen Heerenveen, FC Groningen en Utrecht gaan. Ado en Excelsior degraderen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ado veel gaat geven dit seisoen ze wonnen niet voer niks met 0-2 van feyenoord! en ik denk dat fc groningen weer zon grote verassing neerzet net las vorig seisoen feyenoord zal het moeilijk krijgne euroborg rullezz!!! :bonk::clown: ajax zal denk ik niet verder komen het grote ajax de grote problemen zullen ze bedoelen huntelaar moet alles doen voor ajax. herenveen komt denk ik niet zo ver als vorig jaar

REDEN:samaras en huntelaar zijn weg.ik denk dat az het verst in de uefa cup komt.

EDIT:FC Utrecht doet niet eens mee aan de uefa cup. ze zijn de eerste ronde avn de play-offs al uitgeschakeld door FC Twente

Bewerkt: door jensbrinkman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...