Jump to content

Eredivisie


Arjen

Recommended Posts

Heb ik ook gezien ja... vond het nogal flauw om zo onsportief erbij neer te gaan, maar wel grappig dat Lindgren precies hetzelfde deed daarna. Als je erbij nagaat dat de grensrechter gewoon op 2 meter afstand stond is het eigenlijk onbegrijpelijk dat er nog niet zoiets bestaat als een videobeelden bij belangrijke beslissingen gebruiken. Dan zou je die van Excelsior geel voor een schwalbe moeten geven :puh:.

Vond PSV trouwens prachtig, hopelijk kunnen ze zulk spel volhouden. En ik snap dat er niet al teveel tegengewerkt werd, maar ze maken de doelpunten wel zeer fraai.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    55

  • Thabit

    36

  • RTS

    26

  • NandroDavids

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

O, o FC Groningen! Zo goed team en nu! 7-1 verloren tegen Twente. Jammer maar ja. PSV tegen Ajax vieze mazzel dat ze wonnen. Ajax was beter en had meer kansen.

Dat laatste is onzin. Ajax had meer balbezit maar had 0 opgelegde kansen. Ik bedoel, Gomes hoefde maar 2 keer in actie te komen (vanuit de samenvatting gezien). Daarbij komt dat PSV speelt als een Italiaanse ploeg, de tegenstander denkt wat te kunnen halen, maar aan het eind van de wedstrijd staat er toch een resultaat in het voordeel van PSV op het bord.

Ik zal geen woorden vuilmaken aan Groningen, gewoon vergeten die wedstrijd en thuis die tukkers verslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax-Fc Twente 1-1

En Ado Den Haag tegen Vitesse 0-3

De wedstrijd was in de 66 minuut al gestaakt ! Er waren supportes van Ado Den Haag op gelopen.

Dat vind ik echt asociaal. De suppert waren pissig geworden op de Ado Den Haag spelers omdat ze het niet goed genoeg deden. Dan vind ik het echt dom dat het veld maar gaat op lopen en gaat schreeuwen tegen de spelers die voor jou club voetballen.

Link to comment
Delen op andere websites

FC Groningen - Willem II 4-1 :D

Wat een goal de 1-0 van Suarez! Die komt in de top 10 van mij :D Verder weer een leuke wedstrijd.

Belachelijke actie van die supporters om eerste 7 minuten niet te gaan zitten. Fluitconcert was op zn plek.

Engelaar toch met het mooiste doelpunt dit weekend :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

FC Groningen - Willem II 4-1 :D

Wat een goal de 1-0 van Suarez! Die komt in de top 10 van mij :D Verder weer een leuke wedstrijd.

Belachelijke actie van die supporters om eerste 7 minuten niet te gaan zitten. Fluitconcert was op zn plek.

Engelaar toch met het mooiste doelpunt dit weekend :bier:

Het was wel een machtig mooi gezicht toen die supporters de tribune wel opkwamen, met z'n allen springen over alle stoeltjes enzo _O_

RTS, hoor jij ook bij de Z-Side?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...