Jump to content

Eredivisie


Arjen

Recommended Posts

Woehoe Groningen door :klap: Helaas Don Leo. FC Utrecht staat nu te wachten, en ik heb dat eerlijk gezegd liever dan Roda JC.

Ik had ook de hoop op Roda JC

Ik vind dat AJAX AZ en PSV teveel buitenlanders hebben vroeger waren eht mensen uti amsterdam die voetbalden nu zijn het mensen uit peru die voetballen.dit vind ik erg jammer.nu maar hopen dat Groningen het tegen Utrecht kan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    55

  • Thabit

    36

  • RTS

    26

  • NandroDavids

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als er een topclub van de Nederlandse Eredivisie veel Nederlanders heeft is het Ajax wel , AZ minder , PSV minst.

natuurlijk is het in die tientallen jaren minder geworden erg jammer maarjah voetbal draait nu ook eigenlijk alleen nog maar uit geld , geld , geld , Buitenlanders zijn dus ook veel meer hiernaartoe gekomen voor het geld en natuurlijk ook wel voor het begrip voetbal zelf ;

geef nou ff een voorbeeld die David Beckham die naar Amerika ging om daar te voetballen , hij zij dat ie het daar ook bekend wil maken ; nou hij kreeg er 200 miljoen voor en dus weet ik eigenlijk wel zeker dat hij het om het geld deed.

maar nog even terug naar de stelling hierzo over dat er minder Nederlanders in de clubs zitten en er meer buitenlanders zijn gekomen , ikzelf vind dat ook erg jammer en denk dan ook dat het vroeger veel leuker was.

toch vind ik dus dat Ajax nog redelijk wat Nederlanders heeft en al helemaal vergeleken bij die andere topclubs.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een topclub van de Nederlandse Eredivisie veel Nederlanders heeft is het Ajax wel , AZ minder , PSV minst.

Wat maakt dat nou weer uit? PSV is wel kampioen., liever kampioen met veel buitenlanders als 2e met veel Nederlanders toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een topclub van de Nederlandse Eredivisie veel Nederlanders heeft is het Ajax wel , AZ minder , PSV minst.
Wat maakt dat nou weer uit? PSV is wel kampioen., liever kampioen met veel buitenlanders als 2e met veel Nederlanders toch?
Kampioen worden wil iedereen natuurlijk, maar ik wil als fan van een Nederlandse club ook gewoon Nederlandse voetballers zien. Ajax heeft dat gelukkig wel, met behalve de door NilsHolgersson genoemde spelers ook nog Maarten Stekelenburg, de toekomstige keeper van het Nederlands Elftal. Misschien zijn we geen kampioen geworden, maar het Ajax-elftal is veel mooier door het aantal Nederlanders dat er speelt.

Neem nou als voorbeeld het PSV-basisteam van de laatste competitiewedstrijd in gedachten. Daar stonden welgeteld 3 Nederlanders in de basis: Kromkamp, Afellay en Cocu. Cocu is ermee gestopt en volgens mij zijn ze daar in Eindhoven niet erg tevreden over Kromkamp. Dan hou je toch wel erg weinig Nederlanders over en kun je bij wijze van spreken net zo goed fan worden van Grémio of Boca Juniors, die ook met Zuid-Amerikanen spelen.

Natuurlijk is het prima als je PSV-fan bent hoor, dat moet je helemaal zelf weten. Maar een redelijk aantal Nederlanders in het team maakt het naar mijn idee een mooiere club...

Link to comment
Delen op andere websites

"Boeruh boeruh" roepen tegen een elftal Zuid-Amerikanen is ook niet alles ;)

Is niet zozeer om tegen de spelers te roepen hoor. Gewoon om je blijdschap te uiten, is gewoon een vast ritueel bij PSV. En ik vind niet dat een club mooier is als er alleen maar Nederlanders spelen. En PSV gaat veel Nederlanders halen nu, let maar op.

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik ken een PSV'er en die zegt dat het Nederlands Elftal nu kut is geworden omdat er(ik citeer hem) nu alleen maar van die 'klote-Ajacieden' in de basis staan. Misschien komt dat wel omdat het NEDERLANDS Elftal heet? Dus dat is geen kwestie van voortrekken van Aajacieden maar eerder dat PSV wat meer Nederlanders moet hebben. Het gaat tegenwoordig ook allemaal om het geld. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

"Boeruh boeruh" roepen tegen een elftal Zuid-Amerikanen is ook niet alles ;)

Is niet zozeer om tegen de spelers te roepen hoor. Gewoon om je blijdschap te uiten, is gewoon een vast ritueel bij PSV. En ik vind niet dat een club mooier is als er alleen maar Nederlanders spelen. En PSV gaat veel Nederlanders halen nu, let maar op.

Boeren roepen ze meestal in groningen.Wat hierboven gezegd word dat ajax meer nederlandse spelers heeft dan az enzo dat maakt nisk uit maar meer dan de helft van de selectie zijn nog steeds buitenlanders.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al betaalde Ajax iedere speler van Excelsior een miljoen bij winst, dan nog had AZ daar moeten winnen.

wat is dat nou voor gepraat zo kan ik namelijk ook wel zeggen dat PSV vitesse heeft omgekocht,

dit slaat helemaal nergens dus op :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

"Boeruh boeruh" roepen tegen een elftal Zuid-Amerikanen is ook niet alles ;)

Is niet zozeer om tegen de spelers te roepen hoor. Gewoon om je blijdschap te uiten, is gewoon een vast ritueel bij PSV. En ik vind niet dat een club mooier is als er alleen maar Nederlanders spelen. En PSV gaat veel Nederlanders halen nu, let maar op.

Boeren roepen ze meestal in groningen.Wat hierboven gezegd word dat ajax meer nederlandse spelers heeft dan az enzo dat maakt nisk uit maar meer dan de helft van de selectie zijn nog steeds buitenlanders.

Bij PSV roepen ze altijd boeren, ik vind Groningen op z'n zachtst gezegt maar nepboeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al betaalde Ajax iedere speler van Excelsior een miljoen bij winst, dan nog had AZ daar moeten winnen.

wat is dat nou voor gepraat zo kan ik namelijk ook wel zeggen dat PSV vitesse heeft omgekocht,

dit slaat helemaal nergens dus op :duh:

PSV Vitesse omgekocht? Wat brom je me nou

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...