Jump to content

Stunts


Rubengtagamer

Recommended Posts

Heb sinds kort VCS 100% uitgespeeld en vermaak me met stunts, maar nu heb ik een paar vragen.

1.Als je met een motor een salto probeert te maken val je er steeds af, is het op een of andere manier mogelijk om wel een salto te maken?

2.Wat is de beste plek om stunts te maken? het liefst met een lange aanloop en weinig verkeer.

3.Wat is de beste insane stunt die er is? bijv. flaming triple insane stunt bonus.

Misschien bestaat er al zo'n topic maar heb de zoekmachine gebruikt en heb niets gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Heb sinds kort VCS 100% uitgespeeld en vermaak me met stunts, maar nu heb ik een paar vragen.

1.Als je met een motor een salto probeert te maken val je er steeds af, is het op een of andere manier mogelijk om wel een salto te maken?

2.Wat is de beste plek om stunts te maken? het liefst met een lange aanloop en weinig verkeer.

3.Wat is de beste insane stunt die er is? bijv. flaming triple insane stunt bonus.

Misschien bestaat er al zo'n topic maar heb de zoekmachine gebruikt en heb niets gevonden.

de beste plaats vind ik escobar international (luchthaven)

of het kleine strand van het eerste eiland

Link to comment
Delen op andere websites

1. Heb ik geen andwoord op

2. Escobar int. Airport. Er zijn overal schansjes en schansen, Er is GEEN verkeer. En met een infurnes of andere sportwagen kan je mooie salto's en rollen maken.

3. Mijn beste op dit moment is Perfect Quatdruple insane stunt, Maar ik heb ook Flaming tripple, enz gehad. en ik denk dat the sky the limit is. En je kan die makkelijk bereiken op Escobar.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook eigenlijk kan doen is.

Je pakt een snelle wagen / motor.

je gaat rustig rondrijden voor een mooie makkelijke stuntplek met mooie aanloop.

kijkt of ja daar een mooie stunt kan maken en voila, Met een motor (PCJ-600) kan je eigenlijk wel redelijk goed vanaf viceport naar downtown rijden, en in downtown langs het politiebereau rijden en de trap als mooie schrans gebruiken. Als je echt zonder problemen in Dtown komt dan kan je er een mooie stunt maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

dat lukt gewoon echt niet kheb al met vanalles geprobeerd :duh:

en nu is mijn beste stunt:perfect flaming quadriple :D

>>> Door ASPHALT: Let aub op de datum van de vorige post, gezien het topic al van een maand geleden is. Daarnaast was het inmiddels al duidelijk dat je geen salto's kunt maken. <<<

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...