Jump to content

Rendereffect tutorial by Jon-asses


Jon-asses

Recommended Posts

Cool rendereffect by Jon-asses





Voor de tutorial

ivk77l.jpg

Na de tutorial

2i7sbd4.png

Duplicate je renderlayer 4 keer, zodat je 5 renderlayers hebt.

- Bij de onderste druk je met rechtermuisknop-> Clending options -> Color overlay en kies als kleur 202020.

- Zet de tweede layer op Color dodge 100 %

- De derde layer zet je op Color dodge 20%

- 4de layer op Color burn, 5 %

- Uiteindelijk zet je de 5de layer op Hue, 50 % (deze stap sla je over als de kleuren lelijker worden)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit valt me eigenlijk een beetje tegen van je, Want dit is iets wat de meesten al beheersen. Probeer is een tutorial te maken over hoe jij signature's maakt.

Dat heeftie toch al genoeg gedaan. Deze is lekker simpel. Het zijn weliswaar maar effecten, maar als render zijn ze prima te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit valt me eigenlijk een beetje tegen van je, Want dit is iets wat de meesten al beheersen. Probeer is een tutorial te maken over hoe jij signature's maakt.

Dat heeftie toch al genoeg gedaan. Deze is lekker simpel. Het zijn weliswaar maar effecten, maar als render zijn ze prima te gebruiken.

En ik heb hem net ook geprobeerd, En mijn hele render is gewoon verneukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit valt me eigenlijk een beetje tegen van je, Want dit is iets wat de meesten al beheersen. Probeer is een tutorial te maken over hoe jij signature's maakt.

Dat heeftie toch al genoeg gedaan. Deze is lekker simpel. Het zijn weliswaar maar effecten, maar als render zijn ze prima te gebruiken.

En ik heb hem net ook geprobeerd, En mijn hele render is gewoon verneukt.

Mag jij dat eens tonen van mij, je render ervoor en erna :) Waarschijnlijk heb jij een neger genomen, dan is het waarschijnlijk veel te donker. Zoja, los dat op met nog eens de duplicaten en die layer op linear burn te zetten en een goede opacity te kiezen. Want voor blanke voetballers werkt dit uitstekend, nog een voorbeeld:

2dm7bz6.png

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ofwel deed je wat verkeerd ofwel is het omdat het plaatje in het begin al heel erg licht is. Dan kan color dodge overbelichting veroorzaken. Alsof dit aan mij ligt, het is logisch dat een tut niet voor alles altijd even goed is. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...