Jump to content

3GP Naar WMV


DaddyPimp

Recommended Posts

Mag ik vragen hoe jij dit .wmv bestandje dan probeert te openen in Windows Movie Maker? Ik kan er naast zitten, maar het klinkt een beetje alsof jij gewoon naar Bestand -> Project Openen (Ctrl+O) gaat en dan het bestand probeert te openen. Dit gaat natuurlijk lastig. Deze functie is alleen om WMM's projectbestanden te openen (*.MSWMM bestanden).

Om een videobestandje te importeren ga je naar Bestand -> Importeren in Collecties (Ctrl+I) en selecteer je het te importeren .wmv bestand.

Als dit ook niet werkt kun je proberen om het .3gp bestandje eens te converteren naar een ander bestandstype dat WMM ook accepteert, zoals .mpeg of .avi.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen hoe jij dit .wmv bestandje dan probeert te openen in Windows Movie Maker? Ik kan er naast zitten, maar het klinkt een beetje alsof jij gewoon naar Bestand -> Project Openen (Ctrl+O) gaat en dan het bestand probeert te openen. Dit gaat natuurlijk lastig. Deze functie is alleen om WMM's projectbestanden te openen (*.MSWMM bestanden).

Om een videobestandje te importeren ga je naar Bestand -> Importeren in Collecties (Ctrl+I) en selecteer je het te importeren .wmv bestand.

Als dit ook niet werkt kun je proberen om het .3gp bestandje eens te converteren naar een ander bestandstype dat WMM ook accepteert, zoals .mpeg of .avi.

Dat laatste heb ik ook geprobeerd maar lukte niet.

Maar het kan ook dat ik er langs zit met m'n stomme kop en dat ik het verkeerd open ofzo. ^^

Thx voor de info K.O.! Ik ga zo effe proberen of het lukt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Met de CTRL + I methode lukt het nog steeds niet! Iemand verder nog tips? Snap er echt niks van, ik krijg geen enkel filmpje geimporteerd.

*Edit:

Het is gelukt!

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Met de CTRL + I methode lukt het nog steeds niet! Iemand verder nog tips? Snap er echt niks van, ik krijg geen enkel filmpje geimporteerd.

*Edit:

Het is gelukt!

Hee, ik heb hetzelfde probleem als jou..

Ik wilde een MP4 bestand importeren, alleen vreemd genoeg accepteerden Windows Movie Maker dit niet, heb het nu tot een wmv veranderd met Media Convert (?) en kan het nog steeds niet uploaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de CTRL + I methode lukt het nog steeds niet! Iemand verder nog tips? Snap er echt niks van, ik krijg geen enkel filmpje geimporteerd.

*Edit:

Het is gelukt!

Hee, ik heb hetzelfde probleem als jou..

Ik wilde een MP4 bestand importeren, alleen vreemd genoeg accepteerden Windows Movie Maker dit niet, heb het nu tot een wmv veranderd met Media Convert (?) en kan het nog steeds niet uploaden.

Download Totall video converter :Y

Hier mijn MP4 filmpje naar WMV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...