Jump to content

[MODEL] Eilandje maken in Gmax

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe krijg je je eiland in de kleur van de textures? als ik ze invoeg, dan blijft het gewoon grijs :(

Geplaatst:
hoe krijg je je eiland in de kleur van de textures? als ik ze invoeg, dan blijft het gewoon grijs :(

Wanneer je de texture ziet staan in het rechter menu, moet je de naam van je texture die daar staat naar je model slepen.

Wanneer je de muisknop loslaat zal je texture op je model moeten verschijnen. :)

Nog veel succes met modellen!

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
-een ander bericht-

Wanneer je de texture ziet staan in het rechter menu, moet je de naam van je texture die daar staat naar je model slepen.

Wanneer je de muisknop loslaat zal je texture op je model moeten verschijnen. :)

Nog veel succes met modellen!

ja maar dat gebeurt niet

Geplaatst:
*Plaatje*

hier is het plaatje.

Het grijze moest een strand zijn....

Heb je stap 19 ook gedaan?

Door stap 19 uit te voeren moet de texture tevoorschijn komen.

Ook zou je kunnen proberen om je texture op te slaan als bmp bestand.

Grtz RD

Geplaatst: (bewerkt)
PLAATJE

hier is het plaatje.

Het grijze moest een strand zijn....

Je moet nog even uvw mappen zodat je de texturen goed op het model kunt plaatsen

post-84115-1239814663_thumb.jpg

In het schermpje rechts zie je ergens lenght, width en height staan hiemee kun je de grote van het textuur bepalen verhoog en velaag dit eens kijk wat er gebeurt als dat niet werkt dan weet ik het ook niet.

nog even snel een vraagje aan Revolution-Designer zou je een tut kunnen maken hoe je een col maakt in gmax en ook goed ingame krijgt ik zelf had er problemen mee nu weet ik het wel hoe het moet het zou wel een handige tut zijn voor gmax gebruikers.

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:
nog even snel een vraagje aan Revolution-Designer zou je een tut kunnen maken hoe je een col maakt in gmax en ook goed ingame krijgt ik zelf had er problemen mee nu weet ik het wel hoe het moet het zou wel een handige tut zijn voor gmax gebruikers.

Ik zal kijken of ik iets voor je kan doen Danny.

Ik kan zelf wel werkende col's maken maar met de dff heb ik wat moeite.

Ik zal kijken of ik binnenkort wat tijd heb. ;)

Grtz RD

Geplaatst:

Grtz RD

Ik kan je wel helpen met dff bestanden want dat kan ik beter dan coll's

En ik kan niet wachten tot je tut klaar is want het kan ook nog een handig zijn voor andere gmax modellers.

Geplaatst:

Grtz RD

En ik kan niet wachten tot je tut klaar is want het kan ook nog een handig zijn voor andere gmax modellers.

Inderdaad, maar misschien kun je alvast een kijkje nemen bij deze tutorial: >Klik<

Geplaatst:

Grtz RD

Inderdaad, maar misschien kun je alvast een kijkje nemen bij deze tutorial: >Klik<

Oja he was die tut bijna vergeten dus hoef ik niet te helpen.

Maarja ik werk het meeste met vice city angezien sn andreas niet op mijn pc kan vanwege mijn videokaart (mijn vorige is kapot gegaan :cry: )

maar met vice city kun je ook wel leukedingen doen en hoef je niet perse een nieuwe img toe tevoegen om extra objecten toetevoegen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...