Jump to content

bij de motorbende kan ik niet verder


dimi

Recommended Posts

Zorg ervoor dat je een minigun en een wanted level van drie hebt voordat je de missie start. Ga aan het begin van de missie direct de trap aan de overkant op (naar de Skumole Shack) en wacht totdat er een helicopter aankomt. Blijf met de minigun op de Heli schieten totdat de missie voltooid is.

Zie ook deGTA VC Walkthrough voor andere tips.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon de bedoeling dat je zo veel mogelijk schade aan alles en iedereen toe brengt maakt niet uit op welke manier, pak een tank en begin te slopen zou ik zeggen... Deze missie heet trouwens 'Messing with the Men'

Link to comment
Delen op andere websites

je kan natuurlijk ook alle 100 pakketjes halen en met een tank de missie doen, daar wordt die een stuk makkelijker mee:P

ja zo had ik het ook gedaan met een tank en hoe ik er aan gekomen ben? nou ik heb toen ik 6sterren had toen had ik snel een tank gepikt en toen had ik een cheat gedaan dat politie niet meer achter je aan en toen ging ik die missie doen en toen was die missie super makkelijk en leuk want met een tank heb je snel dat balkje vol.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan natuurlijk ook alle 100 pakketjes halen en met een tank de missie doen, daar wordt die een stuk makkelijker mee:P

ja zo had ik het ook gedaan met een tank en hoe ik er aan gekomen ben? nou ik heb toen ik 6sterren had toen had ik snel een tank gepikt en toen had ik een cheat gedaan dat politie niet meer achter je aan en toen ging ik die missie doen en toen was die missie super makkelijk en leuk want met een tank heb je snel dat balkje vol.

Als je cheats gebruikt kan je net zo goed 'RHINO' intypen, dan heb je ook een tank. :)

Link to comment
Delen op andere websites

je kan natuurlijk ook alle 100 pakketjes halen en met een tank de missie doen, daar wordt die een stuk makkelijker mee:P

ja zo had ik het ook gedaan met een tank en hoe ik er aan gekomen ben? nou ik heb toen ik 6sterren had toen had ik snel een tank gepikt en toen had ik een cheat gedaan dat politie niet meer achter je aan en toen ging ik die missie doen en toen was die missie super makkelijk en leuk want met een tank heb je snel dat balkje vol.

Als je cheats gebruikt kan je net zo goed 'RHINO' intypen, dan heb je ook een tank. :)

o ja daar had ik niet aangedacht. :o

Link to comment
Delen op andere websites

ergens op gaan staan en schieten maar en als je veel politie hebt ,gewoon naar de paint en spray rijden

dan lukt ie wel ;)

peter99 kijk eens goed wat daar staat. <_< hij heeft die missie al af.

Link to comment
Delen op andere websites

ergens op gaan staan en schieten maar en als je veel politie hebt ,gewoon naar de paint en spray rijden

dan lukt ie wel ;)

peter99 kijk eens goed wat daar staat. <_< hij heeft die missie al af.

Je bent niet echt dankbaar zo te zien, je vraagt zélf door hóé het moet, geeft iemand antwoord en dan ga je hem op spammen wijzen. Maar aangezien je er om vraagt kan ik nog wel een paar tips geven:

Ga met een heli naar de missie toe, als je moet beginnen, zorg voor 100% healt en armor. Genoeg wapens, vooral zware, als je moet beginnen met de heli óp de greasy chopper gaan staan zodat de polities niet bij je kunnen komen. Dan er op los schieten.

De Rhino gebruiken d.m.v. eerlijk hem verkrijgen, dan alles plat gaan rijden.

Een vlammenwerper gebruiken, dan in Howlin's Pete Bike Emporium (ofzo) gaan staan en alles en iedereen in de fik steken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...