Jump to content

Gouden Gids Divisie


Trax

Recommended Posts

Geen rellen, ME sloot zonder reden alles af.

Wat resulteerde in boze supporters en huilende kinderen, die allemaal tussen elkaar stonden.

Als er rellen zijn, ga ik weg ja, tenzij iemand me aanvalt..

Dan ga je zeker meedoen, en niet te zuinig zeker!

Op top-voetbal zoals bij Inter-AC toen AC al voor stond en een doelpunt van Inter werd afgekeurd kan ik begrijpen dat je kwaad wordt. Maar laat je woede dan koelen op een speciaal daarvoor aangestelde klaagmuur en ga het niet op de ME en alles afreageren. Maar bij een GGD (Gouden Gids Divisie/Gemeentelijke GezondheidsDienst) wedstrijd snap ik dat niet, het gaat daar bijna alle wedstrijden om een paar punten in de competitie en bij 9 van de 10 wedstrijden hebben ze er ook niks aan omdat je daar toch niet meer kunt degraderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Trax

    7

  • AmsterdamBoy

    7

  • Thabit

    6

  • Tim14

    4

Ik hoop dat Heracles kampioen wordt, mijn ouders komen daar uit de buurt vandaan. EN ik had eigenlijk gehoopt dat Veendam het beter deed, maar goed daar is niks aan te doen.

En Emmen krijgt een nieuwe trainer, oud trainer van ondermeer Groningen Jan van Dijk. Ik denk dat ze het met hem een stuk beter doen dan dat ze nu staan laatste. :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

FC Emmen - FC Omniworld. 5 - 0! Ik was erbij, we gingen met een heel stel van onze voetbalclub. In de 17e minuut maakte Murad de 1 - 0. En pas is de 82e minuut kwam de 2 - 0 door Huisman (volgens mij). Toen de 3 - 0 en de 4 - 0 door Segio van Dijk, en de 5 - 0 door Niki Leferink! :klap::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Yessss.. Emmen heeft met 10 man eigenlijk de wedstrijd gespeeld. 0 - 1 tegen de Graafschap.

Op het einde werd het nog 9 man, want Murad werd eraf gestuurd. Emmen staat nu 4e, wat een verschil met vorig jaar, toen waren ze laatste!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...