Jump to content

XBOX 360 Online

NandroDavids

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien ik een absolute leek ben op het gebied van techniek en dus ook internetaansluitingen en alle bijbehorende stekkertjes, kastjes en snoeren heb ik jullie hulp nodig. Binnenkort komt GTA IV: The Lost & Damned en als echte fan wil ik die uiteraard dolgraag hebben. Alleen is mijn XBOX 360 op het moment niet aangesloten op het internet en dat wil ik dus wel voor elkaar krijgen. Mijn vraag is dus: Hoe doe ik dat?

Wij hebben thuis een modem met 4 uitgangen maar die zijn alle 4 al in gebruik. De XBOX 360 staat op mijn kamer, zo'n 3 meter van m'n PC af, die dus wel is aangesloten op de modem. Valt daar op de één of andere manier iets te doen zodat ik online kan met m'n XBOX 360? Daarnaast, is het sowieso nodig om XBOX Live Gold te nemen om enkel iets te downloaden? Ik hoef namelijk niet zozeer online te gamen, maar wil enkel de Downloadable Content van GTA IV hebben.

Alvast mijn hartelijke dank aan een ieder die me op weg kan helpen :)

Geplaatst:

Voor downloaden heb je volgens mij geen gold nodig....

Schuif je 360 eens een beetkje naar je pc toe en doe de internetkabel in je 360 ;)

Geplaatst:

Voor Downloaden heb je inderdaad geen Gold nodig. Je hebt wél de puntenkaart nodig, je hebt de internetverbinding nodig, en natuurlijk een Harde Schijf met voldoende ruimte :)

En dat doe je gewoon als volgt: De 360 aansluiten op het internet (volgens mij weet je wel hoe dat moet, anders: Gewoon een Ethernetkabel aansluiten op de achterkant van de 360)

En dan gewoon een account aanmaken op Xbox Live. Silver of Gold maakt niet uit in dit geval. En dan download je het gewoon van de Marketplace af ;)

Succes.

Geplaatst: (bewerkt)

Fout...

Voor Downloaden heb je inderdaad geen Gold nodig.

... en nog eens fout. Toen ik Silver had was ik beperkt tot bepaalde Add-Ons/Gamer Pics en Themes. Sommige kon ik downloaden, sommige niet omdat ik geen Gold had. Ik denk dat je voor deze uitbreiding wel Gold nodig hebt om het te downloaden omdat het hier om een grote download gaat van 1600 MSP.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Fout...

... en nog eens fout. Toen ik Silver had was ik beperkt tot bepaalde Add-Ons/Gamer Pics en Themes. Sommige kon ik downloaden, sommige niet omdat ik geen Gold had. Ik denk dat je voor deze uitbreiding wel Gold nodig hebt om het te downloaden omdat het hier om een grote download gaat van 1600 MSP.

Ik weet wel zeker dat jij hier fout zit ;) Met Silver kun je net zoveel downloaden als met Gold. Het enige verschil is dat Gold members demo's een week eerder kunnen downloaden.

Meer verschil is er niet :)

Geplaatst:

Fout...

Ik weet wel zeker dat jij hier fout zit ;) Met Silver kun je net zoveel downloaden als met Gold. Het enige verschil is dat Gold members demo's een week eerder kunnen downloaden.

Meer verschil is er niet :)

Ik kan het vertellen, ik heb een week zonder Gold gezeten en man wat een beperkingen!

Geplaatst:

Het enige wat je niet kunt, is gewoon niet in Party's komen, en geen MP hebben, maar je kunt alsnog wel in chats komen, berichten versturen én content downloaden, hoor ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Het enige wat je niet kunt, is gewoon niet in Party's komen, en geen MP hebben, maar je kunt alsnog wel in chats komen, berichten versturen én content downloaden, hoor ;)

Ik was beperkt tot sommige downloads van de Gamer Pics en Themes (meeste wel) sectie en sommige demo's van Arcade games kon ik niet downloaden.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Ik was beperkt tot sommige downloads van de Gamer Pics en Themes (meeste wel) sectie en sommige demo's van Arcade games kon ik niet downloaden.

Klopt, En ik denk dat je voor DLC wél gold moet hebben, Aangezien dit ook bij de Dead Space demo moest, En dit maar een demo was.

Geplaatst:

Ik weet niet hoevaak ik het herhalen moet: ''Je kunt alles gewoon downloaden met Xbox Live Silver''!

Maar enkel en slechts bij demo's moet je een weekje wachten voor het beschikbaar is, maar dat is ook alleen maar zo bij demo's. ;)

Geplaatst:
Ik weet niet hoevaak ik het herhalen moet: ''Je kunt alles gewoon downloaden met Xbox Live Silver''!

Maar enkel en slechts bij demo's moet je een weekje wachten voor het beschikbaar is, maar dat is ook alleen maar zo bij demo's. ;)

Wat denk je als het 2 tegen 1 is?

Geplaatst:
Xbox Live®lidmaatschap

Je spiksplinternieuwe Xbox 360® geeft je ook recht op een gratisGold proeflidmaatschapom op nog hoger niveau te kunnen gamen.

Beleef alle voordelen van Gold

* Speel tegen je vrienden, waar ze ook zijn – het is heel makkelijk en jij bepaalt wat er gebeurt. Ga op breedband internet en gamen maar.

* Download exclusieve gametrailers, gamerafbeeldingen, Xbox thema's en nog veel meer op Xbox Live Marketplace - je krijgt het als eerste met Gold.En je vindt er ook heel veel gratis goodies.

* Ga de confrontatie aan met andere gamers op je eigen niveau met het revolutionaire matchmakingsysteem TrueSkill™

* Zet je maten bij elkaar in jeFriends-list en geef iedereen een beoordeling met gamer feedback

* Je kunt je Gold lidmaatschap heel makkelijk verlengen met 3 of 12 maanden met je pre-pay lidmaatschapskaarten, die je in een gameshop bij jou in de buurt kunt kopen.

PLUS alle voordelen van Silver

* Zet je stempel op Xbox Live met jouw unieke Gamerprofiel, zodat anderen weten met wie ze te maken hebben en zodat jij over je prestaties kunt opscheppen.

* Gebruik tekst- en voicemessaging om direct contact te hebben met vrienden en familie overal ter wereld.

* Ga naar Xbox Live Marketplace voor de nieuwste gamedemo's, videoclips, filmtrailers, gratis goodies en nog veel meer.

* Speel je stress weg met de nieuwste releases opXbox Live Arcade.

Het is heel makkelijk om over te stappen vanSilver op Gold. Update je Xbox Live-accountgegevens in je gamerprofiel en kies een Gold lidmaatschap van 3 of 12 maanden. Je kunt met je creditcard betalen of met onze lidmaatschapskaarten, die je in een gameshop bij jou in de buurt kunt kopen.

Geplaatst:
Xbox Live®lidmaatschap

Je spiksplinternieuwe Xbox 360® geeft je ook recht op een gratisGold proeflidmaatschapom op nog hoger niveau te kunnen gamen.

Beleef alle voordelen van Gold

* Speel tegen je vrienden, waar ze ook zijn – het is heel makkelijk en jij bepaalt wat er gebeurt. Ga op breedband internet en gamen maar.

* Download exclusieve gametrailers, gamerafbeeldingen, Xbox thema's en nog veel meer op Xbox Live Marketplace - je krijgt het als eerste met Gold.En je vindt er ook heel veel gratis goodies.

* Ga de confrontatie aan met andere gamers op je eigen niveau met het revolutionaire matchmakingsysteem TrueSkill™

* Zet je maten bij elkaar in jeFriends-list en geef iedereen een beoordeling met gamer feedback

* Je kunt je Gold lidmaatschap heel makkelijk verlengen met 3 of 12 maanden met je pre-pay lidmaatschapskaarten, die je in een gameshop bij jou in de buurt kunt kopen.

PLUS alle voordelen van Silver

* Zet je stempel op Xbox Live met jouw unieke Gamerprofiel, zodat anderen weten met wie ze te maken hebben en zodat jij over je prestaties kunt opscheppen.

* Gebruik tekst- en voicemessaging om direct contact te hebben met vrienden en familie overal ter wereld.

* Ga naar Xbox Live Marketplace voor de nieuwste gamedemo's, videoclips, filmtrailers, gratis goodies en nog veel meer.

* Speel je stress weg met de nieuwste releases opXbox Live Arcade.

Het is heel makkelijk om over te stappen vanSilver op Gold. Update je Xbox Live-accountgegevens in je gamerprofiel en kies een Gold lidmaatschap van 3 of 12 maanden. Je kunt met je creditcard betalen of met onze lidmaatschapskaarten, die je in een gameshop bij jou in de buurt kunt kopen.

Ik hoop dat je ziet dat dit een trekpleister is voor nieuwe gamers...

Geplaatst:

Ik weet echt niet hoe ik het je nog duidelijk moet maken: ''Je kunt met Xbox Live Silver gewoon ALLES downloaden wat je ook kunt downloaden met Gold!!!''

Echt, dat jij het niet begrijpt na al die posts :{

Verder ga ik hier niet op in. Je moet het maar geloven, of niet. :bonk:

Geplaatst:
Ik weet echt niet hoe ik het je nog duidelijk moet maken: ''Je kunt met Xbox Live Silver gewoon ALLES downloaden wat je ook kunt downloaden met Gold!!!''

Echt, dat jij het niet begrijpt na al die posts :{

Verder ga ik hier niet op in. Je moet het maar geloven, of niet. :bonk:

Even een vraagje tussendoor. Hoelang zit je al op XboxLIVE?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...