Jump to content

XBOX 360 Online


NandroDavids

Recommended Posts

Goed, de discussie omtrent Silver of Gold laten we wat mij betreft maar even rusten, tenzij iemand met een link komt naar een officiële site die het bewijs levert voor wel of geen volledige toegang tot de Marketplace met Silver...

Waar ik me meer druk om maak is de aansluiting op 't internet: De XBOX 360 staat te ver van m'n pc af om 't stekkertje uit de pc te gebruiken voor de XBOX 360, dus da's geen optie. Daar moet dus één of ander nieuw kabeltje komen. Maar wat voor één en is dat überhaupt mogelijk? Want voor mij is eigenlijk de enige optie het verlengen/splitten van de internetkabel van m'n pc...kan dat eigenlijk wel? Zo ja, hoe dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, de discussie omtrent Silver of Gold laten we wat mij betreft maar even rusten, tenzij iemand met een link komt naar een officiële site die het bewijs levert voor wel of geen volledige toegang tot de Marketplace met Silver...

Waar ik me meer druk om maak is de aansluiting op 't internet: De XBOX 360 staat te ver van m'n pc af om 't stekkertje uit de pc te gebruiken voor de XBOX 360, dus da's geen optie. Daar moet dus één of ander nieuw kabeltje komen. Maar wat voor één en is dat überhaupt mogelijk? Want voor mij is eigenlijk de enige optie het verlengen/splitten van de internetkabel van m'n pc...kan dat eigenlijk wel? Zo ja, hoe dan?

Heb je een modem met meerdere inputs? Zo ja, dan gewoon een ethernetkabel erin stoppen en dan weer één in je 360 stoppen.

En nog iets, in mijn andere post had ik een Quote gemaakt van bewijs (vanaf de Officiële Xbox site) waarin het staat dat je met Silver net zoveel kunt downloaden als met Gold.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, de discussie omtrent Silver of Gold laten we wat mij betreft maar even rusten, tenzij iemand met een link komt naar een officiële site die het bewijs levert voor wel of geen volledige toegang tot de Marketplace met Silver...

Waar ik me meer druk om maak is de aansluiting op 't internet: De XBOX 360 staat te ver van m'n pc af om 't stekkertje uit de pc te gebruiken voor de XBOX 360, dus da's geen optie. Daar moet dus één of ander nieuw kabeltje komen. Maar wat voor één en is dat überhaupt mogelijk? Want voor mij is eigenlijk de enige optie het verlengen/splitten van de internetkabel van m'n pc...kan dat eigenlijk wel? Zo ja, hoe dan?

Het internet draadje dat naar je PC gaat kan je eruit halen. Dan zet je daar een splitter op (aangezien er geen ruimte meer is in je modem) en zijn er twee uitgangen bij. Vanuit de ene uitgang van de splitter laat je een draadje lopen naar je PC en vanuit de andere laat je een draadje lopen naar je 360.

Dit alles is verkrijgbaar bij gamma.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...