End Of The Riot Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Onze reactie op de uitslag: Met Fireworks gemaakt Je moeder is vast apetrots op je Je moet niet zo op je tenen getrapt zijn het was maar een geintje. Gefliciteerd. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Onze reactie op de uitslag: Met Fireworks gemaakt Je moeder is vast apetrots op je Je moet niet zo op je tenen getrapt zijn het was maar een geintje. Gefliciteerd. Ik was niet op m'n teentjes getrapt hoor En bedankt. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Gefeliciteerd Covesight maar ik moet toegeven, aangezien ik alle verkiezingen heb meegemaakt, dat deze toch wel de spannendste waren. Nogmaals gefeliciteerd. Reageren
Jarno Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Onze reactie op de uitslag: Met Fireworks gemaakt Ik durf niet te slapen. Bewerkt: 15 februari 2009 door Jarno Reageren
Torritor Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Onze reactie op de uitslag: Met Fireworks gemaakt Ik durf niet te slapen. Hoezo niet? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Onze reactie op de uitslag: Met Fireworks gemaakt Ik durf niet te slapen. Hoezo niet? Hij heeft verloren? Reageren
Donwell Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Gefeliciteerd Covesight, welverdiend! Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Gefeliciteerd Covesight, maak er een mooie tijd van als corporation! Trouwens, hebben jullie die haven al? Reageren
Basssss Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Jeeeeej! Trouwens, hebben jullie die haven al? Jahoor, alleen ik ben bang dat cruiseschepen op de rotsen lopen als ze willen aanmeren. Maar wees gerust, er zijn genoeg andere aanlegplaatsen. Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 *Stapt over alle slijm en kots heen van jaloerse mensen en glijd bijna uit* Gefeliciteerd Coversight! Erg snel gegaan. Ben één keer in jullie server geweest en het was best gezellig (naast de server crash dan), ik kom zeker eens langs. De andere hebben ook zeer hun best gedaan zo te zien, ik volg niet echt dit 'gang' gedoe, maar af en toe zie ik hier en dan toch wat leuks gebeuren. Reageren
Youp Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 :schater: :schater: :schater: Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 :schater: :schater: :schater: Pas nou op youp, dalijk pis je je hele zaakje weer onder... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 :schater: :schater: :schater: Pas nou op youp, dalijk pis je je hele zaakje weer onder... Oké.... Reageren
tjoef Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Inside jokes... Feli, Covesight! Reageren
VforV Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Onze reactie op de uitslag: Met Fireworks gemaakt Mijn reactie was: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.