Jump to content

Achtste Corporation Verkiezing


Lantyz

Recommended Posts

Oké dan, PVC.

Plaag hem niet zo TumTum! :-(

De tussenstanden zijn overigens wel spannender dan verwacht, het ligt allemaal nog erg dicht bij elkaar.. =\

Kun jij ze zien :O?

Tuurlijk, hij heeft buitengewone krachten die wij als lid niet kunnen bevangen.

Mijn voorspelling is dat de Wilde Gansjes en de Kofzeit Komjunnietie op kop liggen. ^_^

Maar dankzij het topic in The Families is de bekendheid van De Hosselaars ook flink gestegen, je weet maar nooit!

Het word wel spannend. :schater:

Ehm.. Patrick? Zullen we een dealtje maken? :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    26

  • Bierbuikje

    22

  • Pennywise The Clown

    18

  • NickyHendriks

    16

De uitslag van de Achtste Corporation Verkiezing:



De Car-Dealers bungelen onderaan de voedselketen met slechts 2 stemmen.

De Hosselaars, Mannengang en Stroopwafel Company deden het niet veel beter met 3 stemmen.

Iets serieuzer wordt het bij The Royal Guardian met 20 stemmen.

Echt spannend is het bij de top 3, waarbij het aantal stemmen iedere keer oploopt met 4 stemmen:

Westdyke NRG900 Motorclub, met 37 stemmen

De Wilde Ganzen, met 41 stemmen

The Covesight Community, met 45 stemmen

The Covesight Community is hiermee de nieuwe corporation. Gefeliciteerd! De teamleider kan bij teaminstellingen zijn forum aanmaken en inrichten.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol vandaar die 20x

WE HEBBEN GEWONNEN!!!!!!!

WE HEBBEN GEWONNEN!!!!!!!

WE HEBBEN GEWONNEN!!!!!!!

WE HEBBEN GEWONNEN!!!!!!!

WE HEBBEN GEWONNEN!!!!!!!

WE HEBBEN GEWONNEN!!!!!!!

WE HEBBEN GEWONNEN!!!!!!!

Naja... Gefeliciteerd :tu: . Ik ben nog niet zoo lang lid van deze gang en we hebben al meteen geluk :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Aan alle forumleden,

Ik weet gewoon niet waar te beginnen. Erg emotioneel ben ik nu, onze allereerste verkiezingen en dan meteen als winnaar uit de bus komen, ik heb er geen woorden voor.

Allereerst wil ik echt iedereen bedanken voor zijn of haar vertrouwen in ons. Dat we de meeste stemmen hebben wil zeggen dat het concept waar Pennywise, Basssss, ik en alle leden zoveel tijd en moeite in hebben gestoken, echt aanslaat. Dat al deze tijd en moeite niet voor niets zijn geweest. Ik streed voor een gangscene, waarin er gangs met echte concepten kunnen komen. En dan winnen wij.. Echt prachtig, beter had het gewoon niet kunnen lopen.

Dat vertrouwen van alle stemmers, het vertrouwen, wat we niet zomaar kregen, dat zullen we waarborgen. We zullen onze beloftes nakomen! Hieronder 3 belangrijke beloftes die we onder andere gaan waarmaken:

-Het subforum zal voor iedereen toegankelijk zijn!

-De vriendendagen worden afgeschaft, iedereen kan elke dag de server in!

-We gaan projecten beter rangschikken, meer projecten opzetten, en we zullen meer groeien!

Ik zal zometeen zo snel mogelijk aan de slag gaan met het forum, de wethouders worden aangesteld als moderators.

Nogmaals, iedereen bedankt voor de stemmen die we hebben geworven. Wilde Ganzen, Westdyke, ik hoopte natuurlijk heel erg dat we zouden winnen maar ik hield het toch ook zeer voor mogelijk dat jullie corporation zouden worden. Dat jullie het maar net niet zijn geworden, geeft aan dat ook jullie geweldige gangs zijn (ja, zelfs de Wilde Ganzen, jullie hebben je bewezen!). Ik dank deze en alle andere gangs voor de geweldige verkiezingen, en natuurlijk ook de admins voor het organiseren, immers zouden ze anders nooit hebben plaatsgevonden. Ik dank natuurlijk weer de stemmers, en alle leden van Covesight en de vrienden. Zonder jullie zouden we nooit zo zijn gegroeid als dat we nu hebben gedaan. Onze droom, de droom van Pennywise en mij, de droom van een vissersdorp welke uitgroeit tot een wereldstad, is nu een grote stap dichterbij.

Obrigado a todos!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp, Leader The Covesight Community

Link to comment
Delen op andere websites

*wacht op slijm post van NeoSyp*

Lol +1

Toch nog 3e plaats. Maar niet slecht voor een gang van nog geen maand oud. Het was natuurlijk geniaal geweest als al die serieuze sjakies werden gepwned, maar ja, dat is niet gebeurd. Aan De Wilde Ganzen wil ik zeggen: owned! Net 4 stemmen tekort. Maar wij ook wel een beetje.

Ik weet gewoon niet waar te beginnen. Erg emotioneel ben ik nu, onze allereerste verkiezingen en dan meteen als winnaar uit de bus komen, ik heb er geen woorden voor.

Lol:

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...