Jump to content

Achtste Corporation Verkiezing


Lantyz

Recommended Posts

Ik wil nu stemmen :7

Geduld is een schone zaak mijnheer wraah.

I knew :v maar ze hebben nog maar 2.5 uur!! dat is nog wel over de 9000 seconden maar nog!!11!!!1

omgomwestdykeomgomgomg4gomgomgcorperationomgomgomwtfgomgomgomgomgomspomomgomggom

gomg

Westdyke gaat verliezen... Covesight wint. Komt omdat Covesight meer te bieden heeft als ze winnen en het origineelste concept hebben van alle gangs

Echt niet! :7

De Wilde Ganzen gaan winnen. :dans: :dans:

Yes we can!

De Wilde Ganzen- what else? :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    26

  • Bierbuikje

    22

  • Pennywise The Clown

    18

  • NickyHendriks

    16

Volgens mij zit ik hier verkeerd, dit was toch het Mededelingenforum? Kennelijk is het hier gechanged naar het Discussieforum.

Met discussies wie de beste is trek je heus geen stemmers hoor, mensen gaan je alleen maar met de nek aankijken. Zamgod, leuk dat je het voor ons opneemt, maar doe svp niet meer aan deze discussie mee. Ze stemmers moeten zelf weten wie ze de beste vinden, daar zorgen anderen niet voor. ;)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zit ik hier verkeerd, dit was toch het Mededelingenforum? Kennelijk is het hier gechanged naar het Discussieforum.

Ik zat eerder te denken aan een spamforum, maar blijkbaar heb ik daar mij in vergist. Ik kan het namelijk niet echt een discussie noemen. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Westdyke gaat verliezen... Covesight wint. Komt omdat Covesight meer te bieden heeft als ze winnen en het origineelste concept hebben van alle gangs

Betwetertje, ga ergens anders bijdehand doen. :7

Hij heeft anders wel gelijk! :puh:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens betrouwbare bronnen gaat de stembus open precies een week na de aankondiging. Dat wil zeggen dat het topic geopend zal worden op 00.03, op 8 februari. Vreemd dus, aangezien het dan niet de aangekondigde datum is. Ik ga er dus vanuit dat de server rond een paar minuten voor middernacht open gaat..

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens betrouwbare bronnen gaat de stembus open precies een week na de aankondiging. Dat wil zeggen dat het topic geopend zal worden op 00.03, op 8 februari. Vreemd dus, aangezien het dan niet de aangekondigde datum is. Ik ga er dus vanuit dat de server rond een paar minuten voor middernacht open gaat..

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Te laat! Het is 8 februari! :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens betrouwbare bronnen gaat de stembus open precies een week na de aankondiging. Dat wil zeggen dat het topic geopend zal worden op 00.03, op 8 februari. Vreemd dus, aangezien het dan niet de aangekondigde datum is. Ik ga er dus vanuit dat de server rond een paar minuten voor middernacht open gaat..

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Te laat! Het is 8 februari! :cry:

Altijd al gedacht en geweten dat de crew niet zo goed is.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...