Jump to content

Achtste Corporation Verkiezing

Recommended Posts

• Reacties 244
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Basssss

26

• Bierbuikje

22

• Pennywise The Clown

18

• NickyHendriks

16

Geplaatst: (bewerkt)

Mag je wel schelden? sommige vinden van niet sommige wel ''neger'' bedoel ik dan. maar je zegt het zo raar. :duh:

Ik kijk wel even de regels door :schater:

trouwens mooi fragment :tu:

Bewerkt: door gerbieboy6
Geplaatst:
Ik ben boos :@

Vind je het heel gek met een gang met maar 4 leden waarvan 2 actief en de leider zelf actiever is bij een andere gang?

Geplaatst:

Westdyke kijkt vanaf hun eigen kant naar de verkiezingen. Ze vinden iedereen slecht, behalve zijzelf. Dat zijn echte verliezers... :N

Het is zeer terecht dat een andere 'grote' gang de 8ste Corporation Verkiezing heeft gewonnen.

Jouw gang is niet om aan te zien: Veel inactiviteit, ruzie, etc. :N En dan zie jij De Wilde Ganzen als een grote vijand van De Hosselaars? :@ Dat vindt erg ik heel raar van je. :bonk:

Ik zit al ruim 2 maanden bij De Wilde Ganzen. In die tijd las ik soms in 1 van de topics van ons, dat er vaak ruzie was, tussen mijn gang en jouw gang.

Ik kom niet elke dag in dat topic om te schrijven (alleen als het moet of ik dat wil), maar lees wel de meeste berichten. :Y

Sorry dat ik het zeg, maar je lijkt een beetje op Pennywise The Clown. Hij haat ook De Wilde Ganzen. :schater:

Hij gaat, zoals ik het hoor en zie, elke week een DWG-lid raar aanpakken. :7 Tegen mij heeft Pennywise The Clown dat nog nooit gedaan, maar ik kom denk ik toch een keer aan de beurt. :(

Sommige leden hebben zijn profiel al gejat. :puh:

Bewerkt: door Torritor

Westdyke NRG900 Motorclub heeft een eigen visie op dingen. Wel is de lol-o-meter hoog als we soms naar andere gangs kijken. Maar over deze verkiezingen zijn we uiterst positief en is ons doel lol maken. Alleen moet je dingen niet te letterlijk nemen, zoals Zamnogwat hierboven.

@ Cabyon: Tja, dat kun je vinden. Maar buiten het fanatiek posten in Gang Talk valt het wel mee. Misschien twee berichtjes laatst die wat vreemd waren. Maar gezellig en behulpzaam mee posten is ook nog aan de orde hoor.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Ik leef met je mee, mijn jongen. Krijgt het publiek eindelijk de kans om De Hosselaars te plaatsen waar ze thuishoren, laten ze het zo afweten... :-(

Geplaatst:

Het is zeer terecht dat een andere 'grote' gang de 8ste Corporation Verkiezing heeft gewonnen.

Jouw gang is niet om aan te zien: Veel inactiviteit, ruzie, etc. :N En dan zie jij De Wilde Ganzen als een grote vijand van De Hosselaars? :@ Dat vindt erg ik heel raar van je. :bonk:

Ik zit al ruim 2 maanden bij De Wilde Ganzen. In die tijd las ik soms in 1 van de topics van ons, dat er vaak ruzie was, tussen mijn gang en jouw gang.

Ik kom niet elke dag in dat topic om te schrijven (alleen als het moet of ik dat wil), maar lees wel de meeste berichten. :Y

Sorry dat ik het zeg, maar je lijkt een beetje op Pennywise The Clown. Hij haat ook De Wilde Ganzen. :schater:

Hij gaat, zoals ik het hoor en zie, elke week een DWG-lid raar aanpakken. :7 Tegen mij heeft Pennywise The Clown dat nog nooit gedaan, maar ik kom denk ik toch een keer aan de beurt. :(

Waaaaaaaaat???? Serieus kill, rustig aan met die wiet, is niet goed voor je denkvermogen man.

Geplaatst:

Waaaaaaaaat???? Serieus kill, rustig aan met die wiet, is niet goed voor je denkvermogen man.

Relax! Take it easy, BaasB! ;):7:puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...