TomHagen Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Waaaaaaaaat???? Serieus kill, rustig aan met die wiet, is niet goed voor je denkvermogen man. Relax! Take it easy, BaasB! Jij neemt echt teveel jointjes, daar zou ik mee oppassen hoor. Reageren
Torritor Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) Waaaaaaaaat???? Serieus kill, rustig aan met die wiet, is niet goed voor je denkvermogen man. Relax! Take it easy, BaasB! Jij neemt echt teveel jointjes, daar zou ik mee oppassen hoor. Ik heb niet teveel ''Jointjes''. Dat denk jij, gewoon. Bewerkt: 5 maart 2009 door Torritor Reageren
Zaahed Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Jemig geen ruzie. Misschien worden de andere gangs wel volgend jaar Coporation wie weet! Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) Jemig geen ruzie. Misschien worden de andere gangs wel volgend jaar Coporation wie weet! Zolang DWG het maar niet worden, dan ben ik tevreden. Bewerkt: 8 maart 2009 door ZUMZUM Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Jemig geen ruzie. Misschien worden de andere gangs wel volgend jaar Coporation wie weet! Zolang DWG het maar niet worden, dan ben ik tevreden. Idd. Tuig van de richel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.