Impulse_W Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Wrom maken ze nog verkiezingen :O?, Wij winnen toch Eindenlijk eentje die het snapt. Reageren
Jarno Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Wrom maken ze nog verkiezingen :O?, Wij winnen toch Eindenlijk eentje die het snapt. That's right. Reageren
Youp Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Moge de beste Ganzen winnen. Jazeker. Who Else? Nou, de Hosselaars bijvoorbeeld. Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Moge de beste Ganzen winnen. Jazeker. Who Else? Nou, de Hosselaars bijvoorbeeld. Hahahaha! Leuk grapje, Youp. Ik wil elke andere gang nog even succes wensen, en iedereen verzoeken om op The Royal Guardian te stemmen. Laat de hoop niet varen! Reageren
tjoef Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Moge de beste Ganzen winnen. Jazeker. Who Else? Nou, de Hosselaars bijvoorbeeld. Hahahaha! Leuk grapje, Youp. Ik wil elke andere gang nog even succes wensen, en iedereen verzoeken om op The Royal Guardian te stemmen. Laat de hoop niet varen! Ik sluit me daar bij aan :D :D Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Moge de beste Ganzen winnen. Jazeker. Who Else? Nou, de Hosselaars bijvoorbeeld. Hahahaha! Leuk grapje, Youp. Ik wil elke andere gang nog even succes wensen, en iedereen verzoeken om op The Royal Guardian te stemmen. Laat de hoop niet varen! Je neemt me nu toch niet in het (b)ootje? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Moge de beste Ganzen winnen. Jazeker. Who Else? Nou, de Hosselaars bijvoorbeeld. Hahahaha! Leuk grapje, Youp. Ik wil elke andere gang nog even succes wensen, en iedereen verzoeken om op The Royal Guardian te stemmen. Laat de hoop niet varen! Je neemt me nu toch niet in het (b)ootje? Boo(n)tje komt om zijn loontje. Reageren
Basssss Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Moge de beste Ganzen winnen. Jazeker. Who Else? Nou, de Hosselaars bijvoorbeeld. Hahahaha! Leuk grapje, Youp. Ik wil elke andere gang nog even succes wensen, en iedereen verzoeken om op The Royal Guardian te stemmen. Laat de hoop niet varen! Je neemt me nu toch niet in het (b)ootje? Boo(n)tje komt om zijn loontje. Zondagsvaarders slaan weer toe. Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 W00t, is dit topic om reclame te maken? Stem dan gewoon op TRG! De enige die het verdiend. Nja, succes allen, met de verkiezingen! Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Ik wil alle gangs nog succes wensen en moge De Wilde Ganzen winnen! Stem op De Wilde Ganzen - DWG. Hier zijn er een paar goeie argumenten waarom je op De Wilde Ganzen zou moet stemmen. De Wilde Ganzen - Yes, We Can! En om het nog specialer te maken koos de blog 'MAF' DWG uit tussen al de gangs om het als voorbeeld te gebruiken voor 'Verkiezingen'. MAF Reageren
Cabyon Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) You know corporation election is gonna suck for everybody about DWG, of course. Bewerkt: 6 februari 2009 door Cabyon Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 You know corporation election is gonna suck for everybody about DWG, of course. Voor iedereen over DWG? Natuurlijk! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Waar kan ik stemmen eigenlijk? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Waar kan ik stemmen eigenlijk? Klik... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) Waar kan ik stemmen eigenlijk? Klik... Dat bedoelde ik dus... Er staat niks van waar ik kan stemmen EDIT: Oeps is morgen pas merk ik nu :$ Dacht datr het al 7 Feb was Bewerkt: 6 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.