yoenboss Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Yo GTA Fans eey heb een vraagje ik wil mijn eigen mod maken kan iemand me vertellen welk programma ik nodig heb enzo? en hoe het werkt wilt iemand een tutorial maken die op google snap ik geen moer van dusse graag een reply! Reageren
Exoit Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) -Hiervoor heb je de volgende programma('s) nodig: -Sketch up PRO ( Heb je geen PRO dan kan je niet modellen exporteren ) -Hier kan je Sketch Up PRO kopen -3ds max of Gmax -Hoe je aan 3ds max komt kan ik je niet mee helpen. ( of je moet er 4000 euro voor over hebben. ) -Gmax kan je echter gratis downloaden: Gmax download site -En kennis van de programma's -Voor goede tutorials kijk je in de Master Tutorial List: -Link naar Master Tutorial List Hopelijk heb je genoeg informatie, en mocht je iets niet begrijpen vraag het dan hier of pb me! Gegroet, CorrectHost Bewerkt: 1 februari 2009 door CorrectHost Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Nog even een tip: Als je met Gmax gaat werken kun je beter niet in de master tutorial list kijken. Je kunt dan beter een van mijn tutorials volgen. >>>Tutorial 1<<< >>>Tutorial 2<<< Grtz RD Reageren
danny18 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 je kunt ook Zmodeler 2 gebruiken -Hiervoor heb je de volgende programma('s) nodig:-Sketch up PRO ( Heb je geen PRO dan kan je niet modellen exporteren ) -Hier kan je Sketch Up PRO kopen -3ds max of Gmax -Hoe je aan 3ds max komt kan ik je niet mee helpen. ( of je moet er 4000 euro voor over hebben. ) -Gmax kan je echter gratis downloaden: Gmax download site -En kennis van de programma's -Voor goede tutorials kijk je in de Master Tutorial List: -Link naar Master Tutorial List Hopelijk heb je genoeg informatie, en mocht je iets niet begrijpen vraag het dan hier of pb me! Gegroet, CorrectHost Waarm is 3ds max nou zo duur , zeg nou eerlijk €4000 voor en programmatje dat is echt duur. Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Jullie vergeten wel even wat. Modden heb je in meerder vormen. Je kan textures veranderen met TXD Workshop Je kan scripten met Sanny Builder 3 Je kan modellen ingame zetten (info hieronder al gegeven) Je kan objecten andere plekken geven Je kan statistieken veranderen Klik >hier< voor alle programma's en links Statistieken veranderen is simpel .dat, .cfg veranderen (en nog een paar verschillenden extensie's) en objecten andere plekken geven kan ook met de map editor (zie gegeven link). @Hieronder: Dan heb jij niet goed gelezen. "Je kan objecten andere plekken geven" heb ik in de punten gezegd, en "objecten andere plekken geven kan ook met de map editor (zie gegeven link)" heb ik gezegd. Dit wijst duidelijk op mappen en wat je er voor nodig hebt, wat in de link staat. Bewerkt: 2 februari 2009 door Beagle Reageren
danny18 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Jullie vergeten wel even wat. Modden heb je in meerder vormen. Je kan textures veranderen met TXD Workshop Je kan scripten met Sanny Builder 3 Je kan modellen ingame zetten (info hieronder al gegeven) Je kan objecten andere plekken geven Je kan statistieken veranderen Klik >hier< voor alle programma's en links Statistieken veranderen is simpel .dat, .cfg veranderen (en nog een paar verschillenden extensie's) en objecten andere plekken geven kan ook met de map editor (zie gegeven link). Je bent uiteindelijk toch nog 1 ding vergeten :mapping ik weet wel met welk programma je mapjes kan maken voor gta 3 en vc (moomappe) maar ik weet niet welke voor sa volgens mij was het med of zoiets Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 maar ik weet niet welke voor sa volgens mij was het med of zoiets Dat is inderdaad MEd, dit staat voor MapEditor. Deze is voor GTA San Andreas maar je kunt hem ook voor GTA 3 en Vice City gebruiken. Je kunt hem hier downloaden: >>>Indirecte downloadlink<<< >>>Directe downloadlink<<< Grtz RD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.