.Corneria. Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) hier is de eerste: Render: Rainbow mario Render: Invader Zim(Thanks Forumrunner) Render:Call Of Duty IV Render:Jack Render:Halo war Render:Anime Girl Render:Halo war ________________________________________________________________________________ Meteoor Render:/,stelt voor:Meteoor. Meteoor V2 Render:/;stelt voor:Meteoor V2 PS:Zeg ook AUB welke Meteoor je het mooiste vind en vertel ook waarom. ________________________________________________________________________________ Animation: (animation)>>Tut link<< DragonBallz: Render: Vegeta Gears Of War: Render:GoW Soldier rates please! Corneria Bewerkt: 29 januari 2010 door .Corneria. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Heeft Mario aan de drugs gezeten? De effecten zijn wel leuk, de render is niet helemaal zichtbaar, de tekst mocht wat donkerder. Dan is het makelijker te zien, render is wel goed ingeblend. Probeer wat tuts te volgen, dan krijg je een beter resultaat! 3.5/10 Reageren
.Corneria. Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Wil nog iemand raten?Rate please! Corneria Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Die tweede render is dat poppetje uit Ivader Zim, Een televisieserie. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Wil er nog iemand raten? Reageren
KJF Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Dat zal ik dan wel even. Ten eerste vind ik je eerste en laatste veel te druk en de 2e een beetje saai. hij je 2e heb je de render goed ingeblend, maar je tekst en dat tekentje passen er niet echt bij. Ook vind ik dat je meer aandacht had kunnen besteden aan de achtergrond. Dat voor de tekst geld voor allemaal trouwens ;p Reageren
.Corneria. Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Update: Rates please! Corneria Reageren
.Corneria. Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 bump. Rates please! Corneria Reageren
.Corneria. Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 *BUMP*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RATES PLEASE!! Corneria Reageren
.Syfes Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 je gebruikt te veel fractals, begin eens met gewoon een simpele achtergrond: zwart bijvoorbeeld en bouw dat gewoon op. Neem wat tuts over effects, achtergronden en hoe je brushes kan gebruiken Reageren
.Corneria. Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 (bewerkt) *BUMP* Please rate!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Corneria Bewerkt: 23 maart 2009 door corneria Reageren
Forumrunner Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ik heb zin om even grondig te raten. Ranbow Mario : Erg leuk idee. Je hebt je idee ook goed uitgewerkt, en daar ben ik blij om. Een hele vrolijke signature ook. Render goed ingeblend. Nu kom ik bij de/het minpunt(en). Het is jammer dat het een simpele signature is, want zoals ik al zei is het een leuk idee. Je tekst is ook niet zo goed, die had je er wat meer uit moeten laten komen. Je tekst is ook een beetje blurry, jammer, maar niet echt een 'big deal'. Verder zou een border wat meer aanvulling op de signature geven. Ivader Zim : Nog een erg leuk idee, maar ook deze is een beetje eentonig/simpel. Want het midden heb je niet echt opgevuld. Je hebt ook wat teveel over de render gebrusht. En zie ik daar nou brushes over de border? Maarja, maakt verder niet zo heel veel uit. Dat bliksemfiguurtje heeft je signature een klein beetje opgevuld, dat ziet er leuk uit. Eigenlijk heet dat poppetje Gur, hij speelt in de tekenfilmserie 'Invader Zim'. Verder niets over te zeggen. Jack : Dit idee vind ik wat minder, maar je hebt hem volgens mij iets beter uitgewerkt dan de anderen. Die blokjes overheersen te veel, en dat is wel een groot minpunt. Want je kunt een deel van de rechter render niet meer zien. En dat logo linksbovenin had je wel weg mogen laten, want persoonlijk houd ik niet van logo's in signature's. Het lijkt wel alsof er in je signature een soort 'diepte' zit. Volgens mij heb je wel een border gemaakt, maar die op een lage opacity gezet. Op de tekst heb ik niks aan te merken. Halo : Ten eerste is je signature overbelicht rond de render. Ten tweede is je signature te simpel. Uit die overbelichting had je nog iets positiefs kunnen maken, maar daar heb je een blauwe (fractal?) overheen gegooid. Ik ben over deze niet zo te spreken zoals je kan lezen. Je hebt ook geen tekst, jammer, Geen border (ook jammer). Tips : -Volg wat meer tutorials, ik heb al een paar uitgezocht. -Maak je signature's wat interresanter. -Blijf doorgaan met zulke originele ideeen. Tutorials : Full signature - Xipe Pen Tool - Silverbyte Clipping Masks - IB Anime tut - Silverwing Reageren
Timske Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 3 dubbelposts Ik vind je signatures niet geslaagd. Vooral de eerste. Je moet goed kijken welke render het is het is dat het er onder stond anders wist ik het ook niet hoor. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Update: Rates please! Corneria Bewerkt: 7 april 2009 door corneria Reageren
.Corneria. Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Update: Rates please!(animation) Corneria Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.