Jump to content

Say Cheese


linux-or-unix

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum, dus wordt niet boos als ik dit berichtje op de foute plek plaats. :D

Mijn vraag is of jullie misschien nog een aantal tips hebben om de missie "Say Cheese" te voltooien, in de missie is het de bedoeling om met een waterscooter ( Jet Ski ) te varen en over dingen heen te springen.

Ik heb GTA Vice City Stories voor de PSP (PlayStation Portable). Dit zeg ik omdat de missie misschien iets verschillen per platform.

Bewerkt: door GTA_153
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet als je WikGTA al kent, in deze walkthrough vindt je zowat alle informatie over de gehele GTA serie. Deze tips staan bij de missie Say Cheese:

  • Probeer zowel bij de Jet Ski als bij de PCJ-600 de (PSP) of -toets (PS2) te gebruiken, zodat je scherpe bochten kunt maken.
  • Probeer op het water niet tegen boten van onder andere de cameramannen te botsen. Wanneer je van de Jet Ski valt zal dat alleen maar tijd kosten dat je hard nodig hebt tijdens het parcours.
  • Probeer tijdens rechte stukken niet te veel het analoge joystickje te bewegen. Je hebt namelijk op rechte stukken steeds de neiging om de Jet Ski in balans te houden, maar dat is juist nergens voor nodig. De Jet Ski zal juist van het parcours raken als je steeds blijft klungelen met de besturing!

Of misschien vindt je het handiger als je een missiefilmpje over de missie Say Cheese kunt bekijken:

Nog veel plezier met VCS!

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo GTA-Freak2, :D

Bedankt voor de tips! :tu: En over dat WikiGTA, daar kijk ik best vaak op, :engel: zo kwam ik dus ook op dit forum. :dans:

Maar ik heb nu dus ook een game (van dit forum) ge-download die 100% gecompleted was!!!

Bewerkt: door GTA_153
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...