Jump to content

Prince of Persia & Resistance 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Prince of Persia:

princeofpersiatf8.jpg

Resistance 2:

resistance2nk3.jpg

Rates & Tips? Weet iemand nog mooie textures, graag blauwe, groene, of oranje/rode. ;)

Geplaatst:

Die van PoP vind ik niet zo mooi is te donker die achtergrond. ( Naar mijn mening ) Die van Resistance 2 is wel cool de achtergrond explosie sleurt weer witte strepen mee.

1e = 6.3/10

2e = 8.6/10

Geplaatst:

Leuk die textures erin gezet, alleen ziet het er best wel kaal uit. Met wat smudge werk zou je de kaalheid wat kunnen verminderen.

Geplaatst:
Rates & Tips? Weet iemand nog mooie textures, graag blauwe, groene, of oranje/rode. ;)

Je kunt de kleur van je textures zelf veranderen door deze te 'Colorizen'. Dit kun je doen door de layer te 'Rasterizen' door de layer in het layerpaneel rechts aan te klikken, en te kiezen voor 'Rasterize Type'. Gebruik vervolgens de toetsencombinatie Ctrl+U. Nu verschijnt er een schermpje. Vink 'Colorize' aan, en experimenteer met de instellingen totdat je het gewenste effect krijgt. :)

Het viel me meteen op dat je dezelfde textures gebruikt die je ook bij deze signature hebt gebruikt. Daardoor maken deze signatures op het eerste gezicht al een repetitieve indruk, wat jammer is, aangezien die Audi signature zeker niet slecht was. De achtergrond ziet er desalniettemin leuk uit, maar het mist toch dat vernieuwende. De renders zijn wederom niet ingeblend, wat bij de Audi signature niet zo'n ramp was, maar hier vormt het toch een afknapper. Op deze manier zijn het namelijk twee afzonderlijke elementen, alsof ze voor een achtergrond poseren. Ik raad je aan deze tutorial van .Levi. eens te bekijken, waarin uitgelegd wordt hoe je op een simpele manier de render deels in de achtergrond kunt verwerken. Een tekst is niet aanwezig, wat helemaal niet erg is, maar bij de Prince of Persia signature waarschijnlijk wel leuk was geweest, aangezien je aan de rechterkant een ongebruikt vlak overhoud.

Al met al twee redelijke signatures; ik raad je aan eens iets nieuws te proberen, dat geeft vast

een mooi resultaat. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...