Jump to content

Handig hulpje om te weten op jij GTA IV kan draaien!


FireFighter

Recommended Posts

Hallo,

De laatste tijd zie ik heel veel van ''Kan mijn computer GTA IV aan..?''

Om de aanmaak van die nutteloze topic's te stoppen, heb ik even op 't internet gezocht, en er kwam iets heel goeds uit:

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Voor iedere Pc. Dit ding werkt als volgt, je selecteert de game, dan klik je op 'Can You RUN It?' Dan moet je even wachten, toestemming geven en je ziet gelijk op jou Pc'tje GTA, of een andere game aankan. Hij kijkt onderandere naar Minimum eisen, maar ook naar aanbevolen eisen!

Desondanks ik dit programma gebruik zonder dat ik virus of andere problemen krijg, is er een kans, maar dat is op iedere website zo, dat er iets fout kan gaan. In dat geval ben ik niet aansprakelijk

Voor hierboven, Op de website zelf staat dat het veilig is.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Oké mensen, vergeet deze onnozele blabla hierboven want Can You Run It is verre van betrouwbaar. De site kijkt bijvoorbeeld bij een videokaart alleen maar of je voldoende geheugen hebt, en of je Shader 3.0 hebt. Zo zal iemand met een GeForce 6 ook makkelijk door kunnen volgens die site, terwijl dat in de praktijk toch anders uitpakt. En ook met een 9200 GS krijg je het label "Pass", maar het spelen van IV word dan wel een vreselijke hel, en je krijgt spijt dat je het spel hebt gekocht. :Y

Je kunt dus beter zelf even vergelijken of je het spel kan draaien, en als je er niet uitkomt hebben we een speciaal topic waar je kunt vragen of je PC het spel kan draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, maar ik had hier al een topic over aangemaakt: >>KLIK<<

O, en BTW, de site is niet altijd betrouwbaar, ik ken meerdere gevallen waarbij het resultaat niet klopte. Maar je kan er rekenen op dat zo'n 95% van de resultaten klopt :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Echt? Waar haal je dat vandaan?

Uhm, ervarig. Ik heb op mijn moederbord een GeForce 6100 chip zitten, en daarmee kan ik ook SA spelen. Tsja, met een ongelooflijk lage framerate is alles mogelijk.

Maar ik weet niet of er hier imand op het forum zit met een 9200 GS, maar die kan eventueel een screen maken voor bewijs. Die krijgt geheid het label "Pass". Je kunt IV dan ook wel draaien, maar hoger dan 5 FPS kom je niet. Conclusie: Spel is onspeelbaar, mensen teleurgesteld dat ze IV hebben gekocht.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...