GTA Haas Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Hehe, eindelijk snap ik het een beetje. Heb een outcome. Maar als ik met de pen-tool over de gitaar ga en dan Stroke Path doe, dan gaan de lijnen ook niet om de gitaar... Maar ik heb het gewoon één voor één gedaan! ^^ Zoals aangegeven in de tutorial kun je bepaalde stukken uitgummen met de 'Eraser Tool', om zo de illusie te creeëren dat de lijn om de gitaar heen vloeit. Dat zul je zelf moeten doen, aangezien het 'path' in feite over de gitaar heen loopt. Maar dan verwijder ik ook de gitaar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Maar dan verwijder ik ook de gitaar... Het heeft het er alle schijn van dat je dan niet op een nieuwe layer werkt. Zodra je een lijn hebt waar je tevreden mee bent, maak je een nieuwe layer waarop je vervolgens de lijn creëert middels Stroke Path. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Nu doet hij het wel weer... Heb er 2 in 1 gemaakt, voor een mooi effect: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Nu doet hij het wel weer...Heb er 2 in 1 gemaakt, voor een mooi effect: Erm... Hoe doe je die border om je lijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Nu doet hij het wel weer...Heb er 2 in 1 gemaakt, voor een mooi effect: Erm... Hoe doe je die border om je lijn? Bleding Options > Stroke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Bedankt voor de info Ferre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Nu doet hij het wel weer...Heb er 2 in 1 gemaakt, voor een mooi effect: Erm... Hoe doe je die border om je lijn? Bleding Options > Stroke. FOUT! Zoals ik al zei: ik heb 2 lijnen gebruikt.... Eerst doe ik de brushtool op bijv. 7 pixels. Dan druk ik op P, zodat ik weer de pentool heb. Ik klik met de rechtermuisknop en kies stroke. In het drop-down menu'tje kies ik brush. en herhaal het, maar dan doe ik de brushtool op bijv. 3 pixels . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Echt een coole tut!! Effect doet me denken aan een spell van RuneScape. Dan kan iemand 5 seconde niet verder lopen Mooie outcomes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krieke Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 zo, mijn werkje. xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Ik kan 'Paths' nergens vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Ik kan 'Paths' nergens vinden. Ga naar je Layer Panel. Daar zie je drie tabs staan. Daar staat helemaal rechts Paths Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Bij mij blijft die lijn dik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Bij mij blijft die lijn dik. Probeer eens voordat je de Stroke maakt de Brush Tool te selecteren. Een Round Soft Brush te pakken en de pixels op 5 á 8 pixels zetten. Dan weer naar de Pen Tool en klik je in het schermpje op Brush Tool. En vink je het hokje aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Nu doet hij het wel weer...Heb er 2 in 1 gemaakt, voor een mooi effect: Ik heb nu hetzelfde probleem als dat jij had, hoe fixte je het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2009 Bump van jewelste. Hoe komt 't dat wanneer ik simulate pressure doe, de lijn toch dik blijft op 't einde? Ik heb een 7 soft brush uit basic brushes, en vink simulate pressure aan. Wanneer ik dan ok klik, blijft de lijn dik... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.