Arjen Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Ik heb mijn sig via msn doorgegeven. Moet ik hem opnieuw sturen ? Via MSN? In het topic staat toch echt via PB.. Ik heb nl. een ander emailadres, ik had sowieso niet ontvangen dus..
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 hoe laat wordt het stem topic aangemaakt?
Arjen Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 hoe laat wordt het stem topic aangemaakt? Voor 5 mei.
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 hoe laat wordt het stem topic aangemaakt? Voor 5 mei. ja ik heb het net uit het stemtopic gelezen PS: stem topic
Trax Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Aan de rechterkant van het plaatje van Slimm, is precies hetzelfde als het midden van Levi_15... Leg maar eens uit ...
Sasuke Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Leg maar eens uit ... Waarschijnelijk dezelfde brushes gebruikt.
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 deze lijken toch ook wel opelkaar en waarschijnlijk ook dezelfde brush of afbeelding
Trax Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 deze lijken toch ook wel opelkaar en waarschijnlijk ook dezelfde brush of afbeelding Lijken ja, niet exact hetzelfde. @ Hayate, wel een érg grote brush dan hé. En als je een brush vergroot, wordt hij ook vaak erg onduidelijk. Is hier dus niet het geval, toch, klopt alles precies ...
Trax Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Ik wacht nog steeds op reactie van Slimm en Levi_15, en het is maar beter als die er komen ...
Timos Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Ik wacht nog steeds op reactie van Slimm en Levi_15, en het is maar beter als die er komen ... Ik snap er niets van :blink: Wat is er aan de hand? Alleen omdat er een klein beetje het zelfde in de sigs zat ofzo?
Trax Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Ik wacht nog steeds op reactie van Slimm en Levi_15, en het is maar beter als die er komen ... Ik snap er niets van :blink: Wat is er aan de hand? Alleen omdat er een klein beetje het zelfde in de sigs zat ofzo? Precies hetzelde. Grote kans op óf Kopie, óf elkaar geholpen?
.Levi. Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 (bewerkt) Precies hetzelde. Grote kans op óf Kopie, óf elkaar geholpen? Nou kijk het zit zo ik heb toevallig ook die brushes en ik gebruik die brushes heel vaak. Toevallig heeft hij ook die gebruikt waarschijnlijk omdat je met die brushes goed kan inblenden, maar elkaar helpen doen wij ckr niet. Ik heb namelijk bij meer sigs van mij die brushes gebruikt. BV: Bij deze sig, links onder bij de auto. En nogmaals ga a.u.b niet denken dat wij elkaar geholpen hebben het is namelijk erg toevallig dat wij dezelfde brush er in hebben zitten. Ik zelf wil ook dat de westrijd eerlijk verloopt. Bewerkt: 5 mei 2005 door Levi_15
Trax Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Okay, antwoord was genoeg Wilde het toch zeker weten
.Levi. Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Maakt niet uit ik zag het ook pas later en ik zat zo van :blink: wtf. Maja ik zou als ik jullie was precies hetzlefde reageren.
Sasuke Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Hmmm, dacht dat ik eliminated was. :lol:
Recommended Posts